Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 14:37

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Cayman met vleugeldeuren 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Cayman met vleugeldeuren
Berichtje over de Cockster pardon Cayman met vleugeldeuren....

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Liefhebbers? Te bestellen bij LSD-Doors te Duitsland. Persoonlijk denk ik dat die mensen wat teveel aan de LSD hebben gezeten, maar ieder zijn meug he? :wink:

24 apr 2006 13:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
wel geinig, meer iets voor een Lambo in mijn ogen :P
Maar het misstaat hem zeer zeker niet... alleen tja... niet origineel en een wat hoog patserniveau :roll:

Maarja, de mensen weten ook dat je geen patser bent, anders reed je niet in een Porsche ;)

24 apr 2006 16:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex black Beauty, New owner of the red legend!
Uden
Bericht 
Idee is wel leuk, echter uitwerking niet mijn smaak.... :sick:

Is meer voor een Lambo ja....

Ach ja, tis maar waar je geld aan uit wilt geven!

24 apr 2006 17:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
HEY wat gaaf!! :)

..ik vond die vleugeldeuren al bij het 997 model goed staan(ben effe vergeten welk merk em nou had staan tunen), en ook wederom bij de Cayman S.

*maar aan de andere kant..zou er geen 3000 euro voor wegleggen*!! :shock:

24 apr 2006 17:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
Bizar! Kan dat ook met een Boxster?

24 apr 2006 17:24
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Vandaar de naam van het bedrijf hé
L ambo
S tyle
D oors

:wink:

Die 997 was van Rinspeed

Laatste update 22/10/2013

24 apr 2006 17:25
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
FROST schreef:
HEY wat gaaf!! :)

..ik vond die vleugeldeuren al bij het 997 model goed staan(ben effe vergeten welk merk em nou had staan tunen), en ook wederom bij de Cayman S.

*maar aan de andere kant..zou er geen 3000 euro voor wegleggen*!! :shock:

vind het geen porum op een Porsche, die 3k valt me eigenlijk nog mee, is 4% van het totaalbedrag; als je dan toch bezig bent

24 apr 2006 18:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Waar is de tribal-sticker op de zijkant, de bass-booster, de nep-luchtinlaten en de lichtgevende antenne? Zo issie incompleet...

Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.

Dus no-go.

Hebben ze die ook voor de 924? 8)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…

24 apr 2006 18:26
Profiel WWW
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Knap dat in in zo'n korte tijd zo'n mooie auto alweer kunt laten vernachelen.....

24 apr 2006 19:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht vleugellam
Ik heb er maar een woord voor: zinloos.

24 apr 2006 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: vleugellam
Anton schreef:
Ik heb er maar een woord voor: zinloos.

: zonde.

24 apr 2006 19:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Maar ik zie verschillende malen "meer iets voor op een Lambo" staan. Zou deze optie dan ook leverbaar zijn op een Countach of Diablo?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

24 apr 2006 20:23
Profiel
Groningen
Bericht 
Laat ik het positief benaderen:

ze zijn gelukkig gestopt met knutselen, na het monteren van de vleugeldeuren. :wink:

24 apr 2006 21:15
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Hard over een drempel dan snel de deuren open en je zweeft zo verder door de lucht. :lol:

24 apr 2006 21:23
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Bericht 
Ik zou het mooi vinden als alle andere auto's met deze deuren worden uitgerust, dan kan ik tenmiste met een gerust hart ergens parkeren. :lol:
Nu ben je elke keer weer blij dat diegene naast je zijn deur fatsoenlijk heeft opengedaan, en niet tegen je auto aan heeft laten zwiepen :evil:

24 apr 2006 22:00
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Die deuren gaan ook eerst normaal open alvorens ze naar boven worden gekantelt :roll: :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Citaat:
Das Öffnen der Tür findet dabei in 2 Schritten statt:

Schritt 1: Öffnen der Tür wie gewohnt nach aussen bis zum maximal von LSD vorgegebenen Winkel (ca.30 Grad). Der Platz reicht aus, um Ein- und Aussteigen zu können.

Schritt 2: Anheben der Tür. Die Tür wird erst ab diesem Punkt angehoben und mit Unterstützung der Gasfeder lässt sie sich leicht bis an den Anschlagpunkt öffnen (ca. 40 Grad).

Laatste update 22/10/2013

24 apr 2006 22:10
Profiel WWW Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Erg leuk in die lage parkeergarages van tegenwoordig. Ben je gelijk het glas uit je deuren kwijt :wink:

Zinloze optie. Er is toch niks mis met een normaal openslaand portier?

Ook erg onhandig dicht terkken trouwens weet ik van de Lambo

24 apr 2006 22:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
thijzer schreef:
Waar is de tribal-sticker op de zijkant, de bass-booster, de nep-luchtinlaten en de lichtgevende antenne?
:lol:

Vergeet de tl-buizen voor eronder niet.

24 apr 2006 22:35
Profiel
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
8)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…

24 apr 2006 22:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Bericht 
911-lover schreef:
Die deuren gaan ook eerst normaal open alvorens ze naar boven worden gekantelt :roll: :wink:

[Schritt 1: Öffnen der Tür wie gewohnt nach aussen bis zum maximal von LSD vorgegebenen Winkel (ca.30 Grad). Der Platz reicht aus, um Ein- und Aussteigen zu können.

Schritt 2: Anheben der Tür. Die Tür wird erst ab diesem Punkt angehoben und mit Unterstützung der Gasfeder lässt sie sich leicht bis an den Anschlagpunkt öffnen (ca. 40 Grad).
[/quote]

Oke, dat wist ik niet, maar een normale deur gaat volgens mij wel iets verder open als 30 graden. En bij een twee deurs kun je een fietser die ongeveer een metertje langs je rijdt er nog behoorlijk mee in de problemen brengen. :shock:

24 apr 2006 22:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Citaat:
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.

Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank. :evil:

24 apr 2006 23:05
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Het ziet er leuk uit, maar past beter bij een Lambo, en dus absoluut niet bij een porsche.

24 apr 2006 23:10
Profiel
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
dynamic schreef:
Citaat:

Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank. :evil:

Dan heb je die aflevering niet gezien. Hij kwam dus z'n auto niet in als hij op een normale manier tussen twee auto's geparkeerd stond.

Dat laten ze bij de dealer niet zien vrees ik...

Maar ook voor de looks: laat het aan Lamborghini over, de rest gebruikt maar fijn gewone scharnieren.

24 apr 2006 23:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Citaat:
Quote:

Citaat:
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.

Dan heb je die aflevering niet gezien. Hij kwam dus z'n auto niet in als hij op een normale manier tussen twee auto's geparkeerd stond.

Afbeelding

Afbeelding

Juist omdat de Ford Gt géén omhoog zwaaiende deuren heeft kun je er inderdaad moeilijk in en uit komen als de deur niet geheel open kan.
Vandaar mijn stelling: Bij deze auto zou het functioneel zijn.

25 apr 2006 0:52
Profiel WWW
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
Bericht 
Met deze vleugeldeuren mis ik de veren die de boel opleuken (en misschien een beetje pek?)

Behandel dan gelijk de verkrachter van deze auto!

25 apr 2006 7:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende