Auteur |
Bericht |
Anonymous
|
Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ????
Mijn 911 is cosmetisch omgebouwd van een Carrera 3.2 naar C2 model.
Wie weet wie een RVS-uitlaat levert met de inlaat aan de linker- en de uitlaat aan de rechterkant (met een beetje sportief geluid) of waar meer informatie is te vinden op Internet???????
Laatst bijgewerkt door Anonymous op 14 jun 2004 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2004 13:18 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
Probeer eens 1 van de Porschespecialisten te vinden onder "links" in de navigatiebalk bovenaan.
Succes.
|
10 jun 2004 15:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
Klik op de grote foto to see where you can buy this great stuff...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jun 2004 20:00 |
|
|
Anonymous
|
Ok, bedankt voor de tips.
grtz,
SweetDutch
|
14 jun 2004 20:38 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
Alleen bedoelt sweetdutch dit niet, dit is alleen geschikt voor een 964 en niet voor 3.2.
Er bestaan geen uitlaatdempers die zonder extra bewerkingen op een 3.2 passen met 964 look.
Zelf maak ik regelmatig een RVS demper pas voor dit soort auto's.
Vaak met een originele uitlaat eindpijp van een 964.
Erwin.
|
14 jun 2004 21:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Sorry... kwou alleen maar hellepuh...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 jun 2004 23:15 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
Jammer, maar toch
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
14 jun 2004 23:21 |
|
|
Anonymous
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
| | | | Renntech schreef: Alleen bedoelt sweetdutch dit niet, dit is alleen geschikt voor een 964 en niet voor 3.2. Er bestaan geen uitlaatdempers die zonder extra bewerkingen op een 3.2 passen met 964 look. Zelf maak ik regelmatig een RVS demper pas voor dit soort auto's. Vaak met een originele uitlaat eindpijp van een 964. Erwin. | | | | |
Langzaam komen we waar we zijn wille.
Erwin,
ik heb je een mailtje gestuurd met de vraag om wat meer info, alleen zie ik in mijn persoonlijke mail nergens of dit wel is verstuurd of niet. Dus bij deze.
Will
|
19 jun 2004 12:46 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
sweetdutch, wil niet zeuren maar volgens mij steken je sierstukken te ver naar achteren, zo lijkt het wel een kruiwagen.
Vergelijk eens met die van mij, is wel 993 maar dat maakt in dit geval niet uit
volgende foto is voor ie verlaagd was, dus daar even geen commentaar op aub.
|
19 jun 2004 17:33 |
|
|
Anonymous
|
Nee, nee, nee,
dit is mijn karretje.
De vraag was bedoeld voor het vervangen van de (aangepaste) oude pot die achter de achterspoiler zit door een rvs-exemplaar met een beetje sportief geluid..
Horn gaf een link naar het internet-adres http://www.fabspeed.com/c2c4rs.html waar complete uitlaten voor een 964 worden aangeboden.
Maar in ieder geval bedankt voor je interesse.
Will
|
19 jun 2004 20:40 |
|
|
Erwin
Porsche Classic Specialist
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
Zeker Wanadoo, dat probleem heb ik ook altijd als ik een mail verstuur via Wanadoo.
Ik zal even kijken en als ik het zie reageer ik uiterlijk morgen.
Erwin.
|
19 jun 2004 21:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Cosmetische conversie van 3.2 naar C2; welke uitlaat ???
[off-topic-uitleggend] Nee, als je hier op het Mail knopje duwt, zie je die niet in je persoonlijke mail staan Het mailtje komt van die het forum, niet via je mail-programma [/off-topic-uitleggend] Enne, ziet er toch best mooi uit die uitlaat op het moment?
|
20 jun 2004 9:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 jun 2004 11:36 |
|
|
Lucius
911Zwolle, Overijssel
|
niet mokken over de kever, hij heeft teminste een dubbele uitlaat....
_________________________________________
So baut man Sportwagen
|
29 jul 2004 1:17 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
lijken wel 2 blokfluiten die eruit komen ...
|
29 jul 2004 6:04 |
|
|
Lucius
911Zwolle, Overijssel
|
gebrek aan grondstoffen he... vlak na de 2e wereldoorlog..... maar, ze hadden nog een setje blokfluiten over
_________________________________________
So baut man Sportwagen
|
29 jul 2004 11:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik twijfel niet meer ... hou gewoon de enkele op de Porsche
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
29 jul 2004 16:47 |
|
|
Hans 3.2
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)Oegstgeest
|
Sweetdutch: zelfde conversie.. hou me op de hoogte
Wil,
Zie foto: zelfde conversie, dus ben benieuwd waar je dat vandaan gaat halen. Ik heb gekeken... is flink aan gelast!
maar maakt wel een heel mooi geluid...........................
Hans 3.2
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
|
30 jul 2004 11:36 |
|
|