Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:03

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Fazant door haar auto!! flink geschrokken !! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
molen934 schreef:
foto's staan erop.

Waar dan??

29 apr 2006 0:00
Profiel
vianen
Bericht 
Laat maar heb ze al gevonden!!, nog ff goed kijken zo

29 apr 2006 0:02
Profiel
vianen
Bericht 
Hey joh, volgens mij heeft het raampie achter gewoon opengestaan!!??, dan vliegt ie wel erg makkelijk naar binnen hoor

29 apr 2006 0:05
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Wat een verhaal Hans :shock: Heel opmerkelijk dat zo een beest via een zijruit erin kan vliegen, de ruit vervolgens breekt en dan ook nog linksachter die ruit beschadigd. Ik denk dat je een behoorlijke baksteen ertegenaan moet kegelen om hetzelfde resultaat te krijgen....

Gelukkig zat er niemand achterin :!:

29 apr 2006 9:05
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 1981
Eindhoven
Bericht en de Fazant?
En hoe is het met de Fazant....... daar heeft niemand het over :shock:

Maar inderdaad ongelooflijk verhaal..... heb zelf eens een zijraam open moeten slaan met een klein hamertje, maar pas bij de 3e tik sneuvelde die ruit. Dat was in Frankrijk (Orange) waar een echtpaar uit Parijs hun herdershond achter in de Mégane Scenic achterliet bij 35 graden Celsius. Hij stond wel onder een boom maar de zon draaide er langzaam onder. Alleen het zonnedak stond op een kier.
De politie stond erbij maar mocht nix doen. Dus nadat ze mijn paspoort hadden ingezien en gegevens genoteerd, kon ik mijn gang gaan. Een vrouw van de dierenbescherming was ook erbij.
Later kwam dat stel aanlopen en de vrouw was nog kwaad op me ook. "Hij heeft pas nog gedronken en we zorgen er heel goed voor". Ze waren gaan lunchen.......... Die man zei niet veel, wilde mijn gegevens voor de verzekering. Maar ik heb er nooit meer iets van gehoord, hij begreep wel dat ie fout zat want was uiterst correct. Dus toen ben ik maar vertrokken.
Dus hoe die Fazant dit klaarspeelde....had ie soms een helm op?

:)

29 apr 2006 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC 1981
Eindhoven
Bericht plus een proces-verbaal
Oh ja,,,,, ze kregen wel een proces-verbaal wegens dierenmishandeling... maar een auto openbreken mag de politie weer niet in Frankrijk. Rare jongens, die Fransen...
:shock:

29 apr 2006 10:09
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Jongens, hier kijk ik NIET echt van op...
Verleden week reed ik met mijn vriend in de auto langs de duinen, het was vroeg in de avond en de zon stond al wat lager. Ineens kwam er vanaf de velden een donkere masse aanvliegen wat een seconde later een mannelijke Fazant bleek te zijn! Nouja, nu kan ik niet echt zeggen dat het werkelijk VLIEGEN was, meer een beetje onhandig gefladder, bijna als een kip. Hij scheerde vlak boven ons dak langs en verdween toen in het hoge gras. Mijn vriend schrok zich een ongeluk en trapte bijna frontaal de rem in, waardoor de auto die achter ons reedt OOK schrok! :shock:
Gelukkig was er niets gebeurd, maar als die vogel WEL een halve meter lager had gevlogen was ons waarschijnlijk hetzelfde gebeurd..

Fazanten zijn geen goede vliegers, en nu het broedseizoen hebben de mannetjes overal echt S*** aan! Die steken zomaar over, niet alleen bij auto's maar ook bij voet en fietspaden.

29 apr 2006 11:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Geweldig fijn voor jullie dat er niets met je dochter is gebeurd......... (dat als eerste en belangrijkste)

MAAR HOE IS HET MET DIE FAZZANT ???

:P
C.g.u.

29 apr 2006 11:19
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
RobMollien schreef:
Geweldig fijn voor jullie dat er niets met je dochter is gebeurd......... (dat als eerste en belangrijkste)

MAAR HOE IS HET MET DIE FAZZANT ???

:P
C.g.u.

Denk ook dat zij en wij ENORM veel geluk hebben gehad :!:

Zij heeft wel een foto van de fazant gemaakt met haar telefoon, maar kan deze niet op de comp. zetten.

29 apr 2006 11:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2