Auteur |
Bericht |
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Deze bijvoorbeeld Ivo??
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
26 mei 2004 20:47 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*kopuh* ? Dealtje maken? Omdat jij het bent: 25 Euro (hehehehe)...
|
26 mei 2004 21:46 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
(Geen commentaar ) *ghihih*
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
26 mei 2004 23:12 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
OK Pascal, you win. Maar hebbie ze nou al
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
26 mei 2004 23:21 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
|
26 mei 2004 23:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zeggen ze iets over mijn Porsche visorcap ..... nee, zo'n haarband
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 mei 2004 9:24 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Dat is geen haarband Jan, dat zijn van die hoezen die je om je gordel kan doen
|
27 mei 2004 11:44 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Hé Kevin,
Wel op blijven letten hoor, want dat van die haarband was EricC4
|
27 mei 2004 13:49 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
|
27 mei 2004 13:57 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ondanks dat Kevin het al gezegd had: Ja, samen met een hele zooi andere "Porsche" kussentjes
Van het weekend maar es in de SC hangen... Heeft Kevin ze straks nog eerder om de gordels van zijn bed liggen als ik in mijn auto...
|
27 mei 2004 18:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Vet Cool Man was weer een absoluut goed bestede dag!
Als Shark, PaSCal of Jeroen nou even een albumpje aanlegt, zal ik daar morgen even wat fotootjes in zetten.
Kom net thuis, gauw de smoking aan en door naar een huwelijk...
Tot morgen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jun 2004 16:17 |
|
|
Shark
Middelburg
|
|
12 jun 2004 16:53 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Horn, helemaal mee eens. Leuk je in "het wild" te hebben ontmoet.
Vet cool, was de inderdaad vet cool en de kleine meid in mijn auto vond het allemaal "gaaf" Zelfs het weer viel niet tegen en de GT die te bewonderen viel natuurlijk bijzonder "bien". Hopelijk hebben de kids een prima dag gehad, want die verdienen dat echt. Oganistatie was perfect en dus een applaus Leuk dat er ook weer een aantal forumers bij waren.
Volgend jaar weer vet cool dus !
Ben benieuwd naar de foto's
|
12 jun 2004 17:20 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Vorig jaar helaas niet in de gelegenheid geweest, dit jaar wel.
Buitengewoon goede dag gehad, en ik niet alleen, de kids ook.
Organisatie was top.
Enne GT'tje "in het wild" gezien dus, kans op een miljoentje te winnen in de loterij is waarschijnlijk groter.
Hele lading leden van onze onofficiele Porsche club waren er aanwezig en nog wat oude makkers weer ontmoet.
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
Marcel
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
12 jun 2004 20:02 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
INderdaad, hartstikke leuke, gave, vet cool, goed bestede dag gehad, chapeau voor de organisatoren, echt alles perfect gerelgeld wat toch geen kleingheidje is, leuke route, leuke samenkomst, goed eten en drinke, leuke souvenirs voor rijders en kinderen, en vervoer voor ouders.
Mijn kleine meid vond het ook leuk, ze was pas 6, gelukkig was ze niet ziek (zusje van..), maar werd het onderweg even wel....maar was toch nog zo bijdehand het zelf op te vangen zonder ook maar een kick te geven, ook daar weer de organisatie snel ter plekke, Ik hoop dat het met Anja en Bart uit Duiven voorspeodig zal verlopen...
Fijne dag geweest,....volgend jaar weer,
Humprefy je werd gemist in Nijmegen maar heb later begrepe dat je "bij moest springen"
|
12 jun 2004 20:23 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
1e x
Was mijn eerste x, dat ik mee deed aan zo'n happening. En ik kan het iedereen aanraden.
Zelfs na een avond stappen, en met maar 2 uur slaap door gegaan naar de meeting. Het is zo leuk om te zien dat Kaya zoveel heeft genoten en daarnaast stopte hij niet met praten dat ik mijn vermoeidheid pas voelde toen ik thuis kwam .
Super goed georganiseerd en een toffe dag, daarnaast altijd even leuk om weer mensen te ontmoeten, en forumgangers te zien.
Oh ja de GT niet te vergeten. (ik heb iedereen zien kwijlen en kon het zelf ook niet laten )
|
12 jun 2004 22:39 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Maar voor de eerste indruk;
Foto’s van Ome Cor
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
Laatst bijgewerkt door Olaf op 13 jun 2004 10:29, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jun 2004 9:31 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
13 jun 2004 10:00 |
|
|
Robberto
996 CabrioWaalwijk
|
Wat gemist zo te horen..... volgende keer beter
|
13 jun 2004 11:09 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
| | | | Marcel schreef: INderdaad, hartstikke leuke, gave, vet cool, goed bestede dag gehad, chapeau voor de organisatoren, echt alles perfect gerelgeld wat toch geen kleingheidje is, leuke route, leuke samenkomst, goed eten en drinke, leuke souvenirs voor rijders en kinderen, en vervoer voor ouders.
Mijn kleine meid vond het ook leuk, ze was pas 6, gelukkig was ze niet ziek (zusje van..), maar werd het onderweg even wel....maar was toch nog zo bijdehand het zelf op te vangen zonder ook maar een kick te geven, ook daar weer de organisatie snel ter plekke, Ik hoop dat het met Anja en Bart uit Duiven voorspeodig zal verlopen...
Fijne dag geweest,....volgend jaar weer,
Humprefy je werd gemist in Nijmegen maar heb later begrepe dat je "bij moest springen" | | | | |
Helaas ja,
maar ik heb toch weer enkele personen van hun pijn kunnen afhelpen.
Kleine troost, maar volgend jaar beter.
Reeds nu al ingepland.
Ben ik zeker aanwezig.
|
13 jun 2004 11:30 |
|
|
944
|
" Vet Cool Man "
ik heb ook nog even wat foto's in het album geplaatst.
we hebben weer een hele leuke dag gehad .
volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
en dank aan de organisatie voor een perfect georganiseerd festijn voor al die kinderen.
groet : Cor.
|
13 jun 2004 12:01 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Wij vonden het ook een geweldige dag. Wij willen bij deze de organisatie een pluim toegooien, het was fantastisch georganiseerd.
Ik heb de rit meegemaakt vanuit de Cayenne (nogmaals bedankt dat ik mocht meerijden). Dat leek me leuker dan met de bus mee.
Onze dag werd nog beter toen we ´s avonds onze 911 hebben verkocht.
groeten Sandra & Eric
|
13 jun 2004 12:20 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
....en dan vergeet je te melden wat voor moois daarvoor in de plaats komt?
|
13 jun 2004 12:34 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Klasse. Ik heb je auto zien staan, maar zag jou niet (moet dan Eric zijn geweest achter het stuur). Wij dachten nog, 'oei, nog niet verkocht, of de nieuwe eigenaar rijdt mee'. Verkocht dus.
Ik zal eens gaan nadenken hoe we de herkenbaarheid van prikborders en forummers kunnen vergroten. Er waren wederom veel meer collega's dan ik getroffen heb. Uit de lijst op Priktochten 2004 INFO blijkt dat ook maar weer eens.
Anne 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
Laatst bijgewerkt door Anne 2.7 op 13 jun 2004 19:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jun 2004 12:47 |
|
|
944
|
|
13 jun 2004 12:51 |
|
|