Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 9:08

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
HELP!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
Maarten laat je niet zo snel uit het veld slaan...je hebt het voor mekaar gekregen in 1 pagina de halve wereld tegen de haren in te strijken...en dat kost dan weer 10 paginas om het weer recht te breien :? .

Wij hebben allemaal met elkaar gemeen dat we Porsche rijden en van Porsche houden, maar we hebben ook gemeen hier mensen in hun waarde te laten.

Do not onto others, that which you would not have them do onto you!

Veel P plezier toegewenst.

28 apr 2006 20:55
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4
Breda
Bericht 
Inmiddels wel benieuwd waar je de 4k aan hebt uitgegeven :wink:

29 apr 2006 10:00
Profiel
Bericht 
Hai Maarten,

Maak je niet zo druk en probeer de zaken te relativeren. Mensen reageren nu eenmaal emotioneel wanneer je hun liefje (partner, auto, huisje, klokkie, etc.) afkraakt. Voor velen is een P een jongensdroom die ze met veel zwoegen hebben kunnen verwezenlijken.

Vraag eens hier of bij een dealer of je een proefritje mag maken in een 911 maak niet uit jong of oud, denk dat je snel wel om bent. Ook "oude barrels" rijden zoals een P hoort te rijden; maar dat moet je eerst zelf ervaren. Denk zelfs dat hier wel forumleden zijn die bereid zijn jou mee te nemen in een 911. :P

Mocht je nog geen bestemming hebben kunnen vinden voor je 4 K, ik weet er wel raad mee. :mrgreen: :mrgreen:

29 apr 2006 14:09
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ECT schreef:
Hai Maarten,

Maak je niet zo druk en probeer de zaken te relativeren. Mensen reageren nu eenmaal emotioneel wanneer je hun liefje (partner, auto, huisje, klokkie, etc.) afkraakt. Voor velen is een P een jongensdroom die ze met veel zwoegen hebben kunnen verwezenlijken.

Vraag eens hier of bij een dealer of je een proefritje mag maken in een 911 maak niet uit jong of oud, denk dat je snel wel om bent. Ook "oude barrels" rijden zoals een P hoort te rijden; maar dat moet je eerst zelf ervaren. Denk zelfs dat hier wel forumleden zijn die bereid zijn jou mee te nemen in een 911. :P

Mocht je nog geen bestemming hebben kunnen vinden voor je 4 K, ik weet er wel raad mee. :mrgreen: :mrgreen:

911 :roll: :roll: als je voor een echte ouwe barrel wil gaan, moet je een 356 nemen :D :D

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 apr 2006 15:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
... ik heb een beter idee om die 4000 euro's op te souperen!

daar ik toch wat goed te maken heb, stel ik voor om een rondje te geven op één of andere P meeting.

denk dat die euro's dan toch al bij al GOED uitgegeven zullen worden LOL

02 mei 2006 11:13
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Alle 4000

Joehoe

Een Porsche ForumParty

:cheers: :cheers: :cheers:

Afbeelding

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

02 mei 2006 11:33
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
maartenmattan schreef:

daar ik toch wat goed te maken heb, stel ik voor om een rondje te geven op één of andere P meeting.

Hi Maarten,

Als apotheker dien je toch te weten dat alcohol de rijvaardigheid kan beinvloeden?????? :? :?

02 mei 2006 11:39
PorscheForum Rakker
Bericht 
ECT schreef:

Als apotheker dien je toch te weten dat alcohol de rijvaardigheid kan beinvloeden?????? :? :?

VOLKOMEN MEE EENS LOL.... maar, als we al nie es eentje mogen opdoen... is het maar zielig gesteld hé.

trouwens, als we vroeg genoeg beginnen... ROFL

>>>en daarbij, ik leef nog altijd volgens de klassieke leuze... sex, drugs and rock and roll. (da laatste mag je nu wel veranderen in R&B)

02 mei 2006 11:52
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Maarten, je revancheert je goed maar ik wilde alleen een punt maken.
het is nm. meer de manier waarop je het zegt dan dat ik denk dat je je 4k niet mag spenderen aan opties, dat gegeven is zondermeer oke (ik wou dat ik dat kon).
ga naar een dealer, laat je voorlichten en decide :!:
de teentjes van de meesten zijn vrij langgggggg, vooral als het over hun 'kindje' gaat :!: :?: :roll: :!:
voor de rest, no hard feelings en als we elkaar mochten treffen, een duim en een biertje :D

nogmaals succes ermee en ik snap het nu wat je redenen zijn, hopelijk snap je de mijne.

02 mei 2006 12:27
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
maartenmattan schreef:

Ik zoek nog een sponsor voor de Jubi-rit #3 ;)

02 mei 2006 12:31
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Ik zoek nog een sponsor voor de Jubi-rit #3 ;)

En voor de PERMAGRIN MOBIEL, dus ik denk dat je 4 mille inmiddels is stuk geslagen aan twee goede doelen (eventueel zelfs fiscaal aftrekbaar!)! :mrgreen: :wink:

02 mei 2006 14:05
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Hahaha, fiscall aftrekbaar naar 2 niet geregistreerde rechtspersonen? (wauw, 2.000 Euro, weet je wat we dan met die Permagrin-Mobiel kunnen doen, wauw!)

02 mei 2006 14:58
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
paSCal schreef:
Hahaha, fiscall aftrekbaar naar 2 niet geregistreerde rechtspersonen? (wauw, 2.000 Euro, weet je wat we dan met die Permagrin-Mobiel kunnen doen, wauw!)

Daar kwamen we bij het onderhoud van ons bakje verre van mee toe :cry:

Laatste update 22/10/2013

02 mei 2006 19:32
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
(wauw, 2.000 Euro, weet je wat we dan met die Permagrin-Mobiel kunnen doen, wauw!)

Ja, compleet vervangen volgens mij. Heb je ook nog wisselgeld over :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

02 mei 2006 19:38
Profiel
Bericht 
maartenmattan schreef:
ECT schreef:

........

>>>en daarbij, ik leef nog altijd volgens de klassieke leuze... sex, drugs and rock and roll. (da laatste mag je nu wel veranderen in R&B)

Met Sildenafil Citraat??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

02 mei 2006 20:23
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3