Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:43

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Kenteken-onflitsbaar-spray 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
horn schreef:

Afbeelding :wink: :wink: :wink:

Tja, deze ken ik ergens van :lol:
Zal maar niet reageren dus, maar verder, het enige wat op zo'n moment werkt is zonder platen rondrijden, maar ja.........hoe lang kun je dat doen........ :mrgreen:

07 mei 2006 0:15
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Kennis van mij heeft een motor, en die had z'n nummerplaat zo geschuurd dat een aantal letters en nummers niet meer goed leesbaar waren. Nu werktie in een showroom, wil 's avonds z'n motor pakken om naar huis te rijden, en denkt verrek die letters zijn weer helemaal leesbaar. Wat blijkt iemand uit de garage had t gezien, en dacht dat t slijtage was, heeft z'n nummerbord weer bijgewerkt.

En verder in het kader idote oplossingen om je nummerbord onleesbaar te maken :lol:

Uiteidelijk is het beste toch dat james bond nummerbord in de DB5....

Afbeelding Afbeelding

En zo'n kastje zou ook best in een 944 passen :D

Afbeelding

Die velgen zijn alleen weer andere koek

Afbeelding

07 mei 2006 23:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
horn schreef:
nounou. Dit titatovenaarmiddeltje is al vaker voorbij gekomen, maar weer geveegd in de grote opruimactie. Als gerbenj dat tegenkomt en nooit eerder heeft gezien, vind ik het erg logisch dat hij het hier post.
en dat wij nou verder geen leven hebben en het wel herkennen als iets wat lichtjaren geleden al is afgefikt... daar kan hij toch niks aan doen? :roll:

En ik vind het dus wél logisch dat op een site over auto's die zo hard kunnen af en toe gepost wordt over flitsers, boetes, radardetectie, stingers en hoe de wet qua sommige boetes precies in elkaar zit. Geen jankverhalen als je gepakt wordt als je te hard gereden hebt, eens. Maar de rest moet wat mij betreft kunnen. Sterker nog, verwacht ik wel een beetje.

Horn - loslopende boef

Bedankt voor je bijval, Horn.

Ik heb kennelijk nogal wat commotie losgemaakt met mijn eenvoudige vraag. Gezien de reacties is goed lezen een hele opgave. Ik wilde alleen maar weten of iemand HIER ervaring had met dat spul. Ik heb niets gezegd over bekeuringen, te hard rijden, een hele meneer zijn, betalen etc. Uiteraard op google gekeken etc. Maar ik wilde gewoon weten of iemand HIER er ervaring mee had, dat was alles. Die vriend van mij heeft het trouwens besteld en ik zal binnenkort wel horen of het heeft gewerkt, want zijn nummerplaat blijkt nogal fotogeniek te zijn. Ik hou het forum op de hoogte...

08 mei 2006 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
GerbenJ schreef:
horn schreef:
nounou. Dit titatovenaarmiddeltje is al vaker voorbij gekomen, maar weer geveegd in de grote opruimactie. Als gerbenj dat tegenkomt en nooit eerder heeft gezien, vind ik het erg logisch dat hij het hier post.
en dat wij nou verder geen leven hebben en het wel herkennen als iets wat lichtjaren geleden al is afgefikt... daar kan hij toch niks aan doen? :roll:

En ik vind het dus wél logisch dat op een site over auto's die zo hard kunnen af en toe gepost wordt over flitsers, boetes, radardetectie, stingers en hoe de wet qua sommige boetes precies in elkaar zit. Geen jankverhalen als je gepakt wordt als je te hard gereden hebt, eens. Maar de rest moet wat mij betreft kunnen. Sterker nog, verwacht ik wel een beetje.

Horn - loslopende boef

Bedankt voor je bijval, Horn.

Ik heb kennelijk nogal wat commotie losgemaakt met mijn eenvoudige vraag. Gezien de reacties is goed lezen een hele opgave. Ik wilde alleen maar weten of iemand HIER ervaring had met dat spul. Ik heb niets gezegd over bekeuringen, te hard rijden, een hele meneer zijn, betalen etc. Uiteraard op google gekeken etc. Maar ik wilde gewoon weten of iemand HIER er ervaring mee had, dat was alles. Die vriend van mij heeft het trouwens besteld en ik zal binnenkort wel horen of het heeft gewerkt, want zijn nummerplaat blijkt nogal fotogeniek te zijn. Ik hou het forum op de hoogte...

Helemaal mee eens :!:

09 mei 2006 8:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Deze nummerplaten werken het best: :lol:
Afbeelding

:cheers: (Waarom beweegt deze emoticon nietmeer??)

Ooh lol, ik zie nu pas dat deze wagen al eens is gepost :oops:

09 mei 2006 19:43
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2