Auteur |
Bericht |
Ger4S
|
Irritatie: Steenslag !!!!!
|
05 mei 2006 23:28 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Ik hoop dat je een beetje practisch bent geweest met het spuiten van de voorkant en hebt gekozen voor een grondverf in de kleur van de auto....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
05 mei 2006 23:31 |
|
|
Ger4S
|
Tsja, dat is een goeie
|
05 mei 2006 23:36 |
|
|
horn
PF #57
|
vergeten. of thuis in de garage laten staan...
De eerste kras doet pijn, daarna is het een gebruiksvoorwerp.
Drive it like you stole it... and enjoy!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 mei 2006 23:50 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Mooie steenslag, is ook niet lelijk.
Steenslag hoort gewoon op een Porsche
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 mei 2006 23:53 |
|
|
Ger4S
|
Ja, jullie hebben gelijk. Maar zoals altijd, in het begin wil je alles perfect hebben daarna word je wat makkelijker.
Hij (zij ) rijd ieder geval geweldig.
|
05 mei 2006 23:56 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Overigens heb je weinig last van je eigen steen-gespat ....... het ergste is het gespat van je voorganger
Inderdaad .... rijden of helemaal laten staan
|
05 mei 2006 23:57 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Aan de voorkant wel, maar aan de achterspatborden , ben jezelf toch wel de grote boosdoener
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
05 mei 2006 23:59 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
05 mei 2006 23:59 |
|
|
Ger4S
|
Tsja, zo erg is het nou ook weer niet (voor mijn auto geen bra of zo). Gebruiksporen zijn niet zo erg. Het geluid van die steenslag stoort me echter wel. Misschien een walkman proberen ???
|
06 mei 2006 0:07 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: Steenslag !!!!!
40 minuten later!
|
06 mei 2006 0:46 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ging dit draadje niet over steenslag? Mijn auto heeft er ook veel last van. Niet alleen op de neus, maar ook op de B-stijl onder bij de bijrijders-deur. Vreemde plek, maar komt denk ik omdat rechts op de weg, bij de berm en op de pechstrook, de meeste kiezels liggen.
Om de zoveel maanden werk ik de plekjes bij met schuurpapier, primer en een lakstift. Mooi wordt het meestal niet, maar wanneer je er niets aan doet kan het uitgroeien tot een roestplek welke zich uitbreidt onder de lak (ja, ook bij verzinkte Porsches!).
Inderdaad vervelend, maar ik rij er niet minder om.
|
06 mei 2006 10:17 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Het punt dat je maakt dat er veel rommel ligt op de weg ben ik wel met je eens. Mij valt dat ook op (vanaf het moment dat ik de p had ) dat er veel steentjes op de weg liggen. De gemeente mag best wat vaker vegen.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
06 mei 2006 21:51 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Ja, vooral op de leukere B-weggetjes in t Gooi is dit veel voorkomend. En rond de wegen bij de Lage Vuursche. En die zijn altijd zo leuk. Dus neem ik die lakschade maar lekker voor lief. Ook rond Afoort hebben ze de kiezeltjes in de uitverkoop gekocht lijkt het.
Één troost: in de winter is het bij vrieskou nog erger. En heb je meer kans op ook nog een ster in je voorruit. Maar ook dan: gewoon rijden. Het is maar een auto
|
07 mei 2006 9:10 |
|
|
Porsche912
PF # 417Overveen / London
|
In mijn geval is het carglass die gek van me wordt, heb je hem weer zie je ze denken..... In mijn 8 maanden oude BMW is al 1 keer een nieuwe voorruit geplaatst en er is al 2 keer een sterretje behandeld!!
Steenslag is en blijft irritant, maar het zal nooit het rij-plezier verpesten!
_________________________________________ Niemand hoeft zijn plezier te verantwoorden !
|
07 mei 2006 11:46 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ben zéér gelukkig met de steenslag op mijn P. kan iedereen zien dat'ie nog helemaal in de originele lak zit. Ergste putjes uiteraard wél een beetje bijgewerkt.
|
10 mei 2006 0:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Toch is een Porsche wel héél erg gevoelig wat steenslag aangaat
Bij een normale personenauto heb je er veel minder last van
Komt natuurlijk ook door het verlagen van de auto en de hogere snelheid waarmee gereden wordt
Wil toch binnenkort het e.e.a aan de voorkant laten spuiten.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 mei 2006 12:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Aan de andere kant is de neus van een Porsche wel weer heel scherp. Als ik zie wat ik in een jaar aan steenslag op neus van de mini heb zitten (leasebak - dus niet echt erg) meer dan ik ooit op mijn 964's heb gehad!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 mei 2006 12:50 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ja hee, Harald, met die mini zit je natuurlijk dichter op anderen waar je met de 964 makkelijk voorbijgestoken was.
"Da's Logisch" zou Cruijff zeggen
|
10 mei 2006 13:51 |
|
|