Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Hoe zit het dan met de 997
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
11 mei 2006 22:37 |
|
|
bert964c4
vianen
|
DAT GA JE TOCH NIET ECHT MENEN HE??
Dan heb ik het dus over de zwarte wielen.
|
11 mei 2006 22:45 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Ik zou het niet weten. In beide nooit gereden, Ik vind ze beide verschrikkelijk mooi.
Kan je niet gewoon beide hebben
(ben al blij dat ik een 964 kon betalen) :(
|
11 mei 2006 23:12 |
|
|
Sjonnie
|
Voor dagelijks gebruik (wat een mazzel he) is de 996 4S een fantastische auto. Nog geen seconde spijt van gehad.
Heb destijds alleen ERG getwijfeld of het geen "aangeklede" 996 GT3 moest worden, want die kostte 2de hands even veel.
Maar een 993 is nooit in me opgekomen. Ech nie
|
11 mei 2006 23:30 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Volgens mij was de inspiratie op en heben ze gewoon de simpele regel "996 + 1" toegepast...de volgende zal denk ik wel 998 worden...tja
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
12 mei 2006 0:14 |
|
|
jokke
997 turboOudsbergen - Belgie
|
Porsche zal ducati nooit achterhalen want die zitten al aan 999.
|
12 mei 2006 0:37 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dus tot hiertoe, zit er nog geen enkele logica in
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
12 mei 2006 5:58 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
zeker wel, zoals hieronder (maar dan zonder stickers enzo)
ik weet dat dit een 997 is, maar voor het idee zeg maar
_________________________________________ Got coffee?
|
12 mei 2006 9:49 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ik dacht dat de keuze makkelijk zou zijn.
Puur voor uitstraling van het model zonder enige twijvel de 993 TT. Dit vind ik tot op heden nog steeds de mooiste auto die er rondrijdt om te zien.
Alleen heb ik de nog nooit 1 aangeraakt laat staan in gereden.
De 996 heb ik daarintegen alleen een stukje meegereden dan wel in een GT3 RS. (Ik weet ook niet of dit valt te vergelijken) En dit is tot nu toe nog steeds de mooiste ervaring die ik auto gebied heb gehad. In 1 adem ... benemend...
Het gaat er tenslotte wel om, om in te rijden en niet de hele dag naar staan te kwijlen....
Ik heb wel voor de 993TT gekozen, maar vind het na de GT3 RS ervaring wel een moeilijkere keuze worden. Als je van beide dus niet de ervaring hebt gehad om achter het stuur te kruipen...
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
13 mei 2006 1:28 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Oooh, ik doe eigenlijk beide.
|
13 mei 2006 7:56 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ik eerlijk gezegd ook....
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
13 mei 2006 22:44 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
In beide nog niet meegereden, maar ik denk dat ik voor de 993 TT zou gaan, mooi geluidje toen Gerco zijn Porsche starte.. Jezus wat een geluid!
Ja absoluut de 993 Biturbo !!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
13 mei 2006 23:27 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 mei 2006 1:38 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
ik heb ook, net als Sjonnie, geen enkele spijt over mijn keus, dus is 4S
mijn ideale p.
Ik vind de voorlampen nog steeds nogal saai, maar dan die uitgebreide kont balanceert alles!
Qua geluid denk ik dat een sportuitlaat ook een grote verschil maakt: John had gelijk, nooit meer de uitzetting knop geraakt
Enfin, mijn hoop is dat een 4S moeilijk te vinden blijft, en dat betekent een vaste waarde over enkele jaren.
Prestaties: geen twijfel, een turbo is een turbo, maar mijns inziens wordt in de toekomst praktisch onmogelijk snel te kunnen rijden (ook in Duitsland, trouwens), dus : looks first, en die ogen in mijn achterspiegel die kijken naar mijn kont..........onbetaalbaar!
_________________________________________ crazy italian........
|
14 mei 2006 15:45 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Moeilijk
4S is onwijs mooi. Ik heb er niet in gereden maar ben verslaafd geraakt aan de schoppen in de rug van de Turbo's.
Dus: 993 Turbo heeft de voorkeur...
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
15 mei 2006 21:57 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Let wel, ze zijn er nog wel hoor, maar met een 993-Turbo heb je een stuk minder "schoppen in de rug" als met de pre-bi-turbo wagens
(wat niet wegneemt dat een 993 dus nog steeds wel schopt )
|
16 mei 2006 8:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zondermeer waar Pascal , met een enkele-turbo krijg je echt ineens een lompe douw , geeft ook meer "sensatie" als de bi-turbo in de zin van ; het "lijkt" nóg sneller te gaan...dus in feite een grotere kick.
Ik kan het weten...mijn vorige...
|
16 mei 2006 8:24 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jups, heb ze ook beide gereden (2 RUFs zelfs, nouja, 1tje meegereden ).... In een BTR-III krijg je een KLAP in je rug, met die turbo-R van Jurgen ga je knoerthard (en krijg je een paar schopjes )
|
16 mei 2006 8:43 |
|
|
ivo911
Zuid-Holland
|
Precies Anton helemaal mee eens. Een 996 wil ik nooit!!..........ook als ik het geld ervoor had...
_________________________________________ ..en toch blijft er genoeg om van te dromen.....
|
18 mei 2006 22:15 |
|
|
John
Cayenne
|
En ik noooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer een 964, heb ik gehad, ben blij dat ik 996 4s kan rijden.
Oja deze was het:
Nu deze:
|
19 mei 2006 9:43 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Een 996 MAG jij ook niet!!..........ook als jij het geld ervoor had...
Tis namelijk een liefhebbers auto!
|
19 mei 2006 10:15 |
|
|