Auteur |
Bericht |
F@RGO
|
hij stuurt naar rechts maar de wielen staan rechtuit...
en remmen kennen ze niet zekers die fransen ?
|
07 mei 2006 14:40 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja sorry wat onduidelijk.
maar in het begin valt de man aan de bestuurderskant van de auto aan het eind van het filmpje en een andere camera aan de rechterkant, hoe kan dit?
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
07 mei 2006 15:55 |
|
|
F@RGO
|
idd, hij wordt door de ferrari opgeschept en valt links van de wagen, op zo een 4-5 m voor de wagen de afgrond neemt.
In herhaling valt de man aan de andere kant en gaat mee de afgrond in .
MAW er klopt iets niet ,?
|
07 mei 2006 18:37 |
|
|
ECT
|
Het blijft een raar filmpje. In het eerste fragment zie je dat die aan de linkerkant geschept wordt en het lijkt erop dat die net de afgrond meeging of ter hoogte van de afgrond aan de linkerkant eraf donderde.
Maar in het andere fragment zie je dat hij er van de rechterkant eraf dondert.
|
08 mei 2006 8:01 |
|
|
Karel
911 Carrera 2 Cabrio 3.6 1992de Groninger Ommelanden
|
_________________________________________ Ik heb ze het liefste topless...
|
09 mei 2006 21:54 |
|
|
Karel
911 Carrera 2 Cabrio 3.6 1992de Groninger Ommelanden
|
gespeelt moet met een d natuurlijk
_________________________________________ Ik heb ze het liefste topless...
|
09 mei 2006 21:55 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Als je goed kijkt zie je dat het filmpje aan het eind in spiegelbeeld is. Kijk maar naar die planten op de gevel.
Filmpje is flink gemonteerd in ieder geval
|
09 mei 2006 22:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik weet niet wie al die topic onderwerpen zit aan te passen en over het algemeen idd veel overzichtelijker maakt, waar je naar klikt........
Maar in dit geval gaat het toch echt over een Ferrari en NIET een 996 cabrio
|
10 mei 2006 18:50 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
In een 996 zou dit natuurlijk niet gebeuren, alhoewel met jouw achter h..
s....r.
|
10 mei 2006 22:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik dacht al : wat lijkt die 996 tegenwoordig veel op de F50
|
10 mei 2006 22:15 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
gelukkig was het een F50 en geen Carrera GT.....
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
10 mei 2006 22:41 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
11 mei 2006 0:28 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ruud, dat wordt dubbel betalen in dat Moezelweekend
|
11 mei 2006 0:32 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 mei 2006 0:32 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Daarom ga ik ook vrijdagochtend.
He Paul
|
11 mei 2006 22:56 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
11 mei 2006 23:08 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
11 mei 2006 23:14 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
11 mei 2006 23:15 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Filmpje is idd flink gemonteerd, en gedeeltelijk "gespiegeld'' zoals dat heet. Volgens mij is er in de besturing idd iets afgesproken, ik bedoel, zo hard rijdt die man niet, en de auto reageert helemaal niet meer.
|
12 mei 2006 9:02 |
|
|
elfer964
964 C2 Cabrio 1991Heetveld
|
Nou, je mag aannemen dat dit inderdaad een niet professionele bestuurder is want wat ik het eerst heb geleerd tijdens mijn rallycursus is dat áls je onderstuur krijgt, je mee moet draaien naar de richting waarin je glijdt...dit klinkt onlogisch maar is dat zeker niet. Doordat je stuurt in de richting waar je glijdt krijgen de banden méér wrijvingsoppervlak en zal op een gegeven moment de banden weer grip krijgen.
Je ziet de bestuurder de grootste fout maken die je maar kan maken: vól sturen naar de richting die je eigenlijk had willen gaan. Niet doen dus, maar langzaam terugsturen totdat je voelt dat de banden weer grip krijgen en dan sturen naar de goede richting....
(dit heeft me eens schade aan mijn toen net ingereden Subaru bespaard: op de A6 vanaf de A1 Amsterdam, in die mooie snelle bocht, kreeg ik onderstuur op de meest linker baan. In de bocht reed een oude mercedes en ik glij richting die mercedes. Ik zie zó mijn Impreza in zijn zijkant glijden....
Gelukkig bleef ik rustig en deed wat ik moest doen; anders zou het zijn als ik in paniek was geraakt wat ik denk dat de meesten zouden worden.
Daarom is het sowieso zinvol om een slipcursus of iets dergelijks te ondergaan, al was het alleen al om de fun...)
_________________________________________ Groeten Edwin.
** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**
|
14 mei 2006 18:21 |
|
|