Hey Kristof,
Als je bang bent dat 21/27mm torsies te stug worden (persoonlijk vindt ik dat niet - schokdempers maken een auto stug, veren niet), dan kan je inderdaad standaard torsies van een latere 911 achter monteren en de standaard 19mm voor torsies houden
omdat je met alleen dikkere torsies achter een meer overstuurd karakter krijgt, kan je de voorkant (als je voor geen grotere torsies wilt monteren) een grotere stabi nemen om de auto voor wat strakker te trekken (en dus het overstuur te compenseren)
Verstelbare stabi's kan je harder of zachter zetten, daarmee kan je dan de mate van onder/overstuur bepalen
Wat jij bedoeld zijn alleen verstelbare "droplinks" waarmee je inderdaad de voorbelasting (of pre-load) kan afstellen
Qua stabi zou ik voor Tarett gaan. Beste "bang for buck"
Zijn maar iets duurder dan Weltmeister (wat ik troep vindt) en kwalitatief velen malen beter
Tarett levert ze alleen in 22mm, en dat is een goeie maat. Je hebt dan voldoende verstel-gebied
Nog mooier zijn de stabi's van SmartRacing (ook leverbaar in dikkere maten), maar die zijn dan ook weer een flink stuk duurder en zou ik alleen aanbevelen voor pure circuit toepassingen
De Tarett stabi's kan je bestellen via pelican parts, rechtstreeks bij Tarett (
www.tarett.com) en ik kan ze je ook leveren
hier wat fotootjes van de Tarett stabi's