Auteur |
Bericht |
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Prins: uitlijnen 77,-, uitwegen 37,50 !!
Als er veel afgesteld moet worden gaat dit op uurtarief van ?
Lijkt me niet duur en in de Randstad. Ga er maar eens heen.
|
27 maart 2006 13:45 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Op pagina 2 van DIT draadje
Beetje vreemde snuiter die beslist niet willde dat ik in de buurt bleef, maar het resultaat gaat het om:
Geen rare prijzen.
Hiervoor genoemde prijs van het uitwegen zal waarschijnlijk alleen het wegen zelf zijn en niet de eventueel benodigde correcties in de afstelling.
|
27 maart 2006 14:05 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ik heb nadat ik gisteren heen en terug over de dijk 7 kleuren heb gesch*ten gelijk ff gezocht naar een 996 4s. Niet normaal met die wind en snelheden van 200+ en uiteraard het elkaar opjagen van mij en Renato in zijn 993.Had het nog niet zo erg meegemaakt dat de 993 zo "all over the place" was.Overigens vallen de prijzen van een laatste type 996 4s in Duitsland mij erg mee
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
27 maart 2006 19:36 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Eigenlijk zijn wij allen dus vrij eensgezind in de opvatting dat de 993 (indien opgejaagd door onze rechtervoet) af en toe zijn 'tekortkomingen' in weggedrag heeft ?
Ik vind overigens dat de 993 op lagere snelheid (tot 180 km/uur) en dan met name natuurlijk in de bochten een FENOMENALE handling heeft.... Zijn jullie dat met mij eens ?
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
27 maart 2006 19:52 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
@ Erwin , het lag vast aan de harde wind gisteren...had er nl ook best last van...beetje zo'n zweverig gevoel alsof ik op veels te hard opgepompte banden reed...
|
27 maart 2006 20:16 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
En ik maar denken dat het bij mij alleen kwam door m'n afgebroken stabilisatorsteuntje van achteren
_________________________________________ NPC 0577
|
27 maart 2006 20:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Totaal geen last van gehad in mijn 944 ! En die heeft GEEN schokdempers meer
|
27 maart 2006 21:24 |
|
|
Porschegek
|
Hoe zit dit eigenlijk bij een 964 ?
|
28 maart 2006 9:52 |
|
|
ECT
|
|
28 maart 2006 17:06 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Met de 964, kan ik het me niet echt meer voor de geest halen, maar voor de 996
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 28 maart 2006 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 maart 2006 17:26 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Weet ik niet.....ik hield wel mijn rechtervoet naar beneden Watjes doen dat juist weer niet Best eng kan ik vertellen als hij met 200+(was te geconcentreerd om precies te kijken)opeens een meter na recht of links stapt
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
28 maart 2006 18:40 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Is voor mij ook weer een tijdje (8 jaar...) geleden, had toen een C4 waar ik mij niet veel meer van hoge snelheid kan herinneren....
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
28 maart 2006 20:29 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Gisteren de gelegenheid gehad om nog eens tot zowat 270 op teller te gaan, en je kan gerust met één hand rijden, rustig zonder trillingen of andere verdachte zaken "cruisen", een geruststellend gevoel. Zelfs bij een (lichte) bocht op de snelweg.
Al is mijn 4S nu wel niet standaard te noemen, de spoiler en andere voorbumper zullen wel een rol spelen
|
29 maart 2006 14:42 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Ben daar wel een beetje jaloers op hoor........
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
29 maart 2006 17:24 |
|
|
Shark
|
|
29 maart 2006 17:38 |
|
|
Gerco
|
In Duitsland was dat toch vertelde je me ? Is altijd naast de deur en daar is het geen probleem
_________________________________________ turbo rulezz
|
29 maart 2006 20:21 |
|
|
Bas993
Voorburg
|
Ik kom net terug van een weekendje autobaan. De stabiliteit bij hoge snelheid viel mij ook op. Ik heb het gevoel dat het door de schokdempers komt.
Weet iemand wat het kost om nieuwe schokdempers te laten monteren?
Bedankt voor de info.
|
14 mei 2006 18:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Afhankelijk van wat je wilt en hoe vast de 'oude zooi' zit .....
Je zou EriC4C even kunnen PB'en
.... die heeft dat volgens mij onlangs bij z'n 911 laten doen en zoveel verschil kan er niet zitten tussen een 964 en een 993
|
14 mei 2006 18:49 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Heren,
vind persoonlijk de stabiliteit van de 964 wel ok, ook bij + 240 km/h. Maar ik was verbaast dat nieuwe achterbanden (diepe groeven met hogere lamellen) dit juist verslechteren...."komt t.z.t. wel weer goed als het profiel slijt" was destijds -ergens 2005- de opmerking op het forum. Met name bij "gas los", dus geen voorstuwing meer, was het minder dan bij de oude banden met minder profiel.
mvgr.
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
14 mei 2006 19:49 |
|
|
Walter964
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3Empel
|
Van de week nog 270 aangetipt( in duitsland ) en hij ligt als een blok. Echt, dat ding geeft je veel vertrouwen.
grt
w
_________________________________________ Een dag niet vol gas gegeven is een dag niet geleefd
|
14 mei 2006 21:36 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Daarstraks nog op de terugweg (en er ietsje boven)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
14 mei 2006 21:38 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Bas, wat deed de 993 precies ?
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
15 mei 2006 7:53 |
|
|
Bas993
Voorburg
|
Is een beetje moeilijk uit te leggen, maar bij oneffenheden in de weg (en die zijn er nogal veel op de autobaan) blijft de auto niet helemaal in balans. I.p.v. dat ie alleen veert wil de achterkant naar links en rechts.
|
15 mei 2006 8:53 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 mei 2006 9:02 |
|
|
Bas993
Voorburg
|
Ja, nu je het zegt. Ik ga geloof ik die 6 pagina's maar eens even doornemen......
|
15 mei 2006 9:08 |
|
|