Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
nee, porsche heeft zeker kracht als merk; zal ook zeker vaak van doorslaggevend belang zijn; maar "boxster" heeft (nog) niet de emotie die 911 of carrera oproept
_________________________________________ Got coffee?
|
15 mei 2006 12:43 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ja en nee. Voor de buitenstaander is een Porsche Boxster net zo goed een Porsche. Alsof men het verschil weet. Ik heb een tijdje een 968 Cabriolet gehad (2001-2002) en aan mij werd geregeld gevraagd of dit het nieuwe model Porsche betrof...
|
15 mei 2006 12:46 |
|
|
Jort
Groningen
|
Voor velen. Een ander ziet ze beide als Porsches.
|
15 mei 2006 12:47 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Dat is precies wat ik hierboven ook bedoelde. Waar de een zegt dat een Boxster voor iemand is die zich (nog) geen 911 kan veroorloven, is het een ander produkt met een eigen (andere) filosofie (Middenmotor, cabrio) en ook een eigen markt.
Ik kan me erg goed voorstellen dat je een Boxster koopt. Om Clarkson maar eens aan te halen met een van z'n wel correcte uitspraken: "you get 90% of the 911's performance for halve the price".
Zet er een dak op, lepel er een 200cc grotere motor in en vervolgens moet ie een ander publiek aanspreken zonder mensen van de 911 af te houden....??
Dapper, maar als de verkopen gaan zoals het straatbeeld doet vermoeden....
|
15 mei 2006 12:57 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dat bedoel ik inderdaad.
Van zodra je in een Nieuwe Porsche, Ferrari, AM of andere duurdere wagen zit, ben je voor heel veel mensen al automatisch een patser.
Vooroordelen noemt men zoiets
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 mei 2006 13:32 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Paul, ik weet dat jij anders in elkaar steekt, maar hier in het Gooi heeft de gemiddelde 997 eigenaar z'n auto echt niet op emotionele gronden gekocht en is er van hun kant geen enkele relatie/link tussen een 30, 20 of 10 jaar oude 911 met die van hun.
|
15 mei 2006 13:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Generaliseren is altijd gevaarlijk, maar ik denk dat je met deze laatste stelling een heel eind in de goede richting komt...
En idd ; als er íemand niet zo in elkaar steekt, is het Paul wel.
|
15 mei 2006 13:51 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Er zijn ook mensen met een 30 jaar oude Porsche die zich gaan gedragen alsof ze verheven zijn boven het automobiel-plebs...
|
15 mei 2006 14:29 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Die ken ik echter helemaal niet.
En nou aan de kant met die $@% opel!
|
15 mei 2006 15:02 |
|
|
F@RGO
|
Oh ja, een boxster of een cayman kiezen,
weet je wat, eigenlijk weet ik zelf altijd wat ik echt wil, en dat koop ik dan indien mogelijk,
zo zit ik in elkaar , dus laat uw hart spreken en koop wat je het liefst zou hebben.
Waar u het langst van wakker ligt of juist het meest van droomt
(zolang u niet over mij droomt is alles prima voor mij )
|
15 mei 2006 18:31 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Zonder twijfel: een volle Boxster S, zilver of zwart en handgeschakeld.
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
15 mei 2006 22:32 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
15 mei 2006 23:01 |
|
|
F@RGO
|
|
15 mei 2006 23:03 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Misschien is dat wel zo , maar ik ken er toevallig (of is het soort zoekt soort??) wel een aantal bij wie dat écht wel zo is. De dikke nek is ver te zoeken en de p-fever laait hoog op... en het verbruik als we samen ritjes maken ook...
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
15 mei 2006 23:04 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Vandaag nog een bijshopke van jou in parijs ontdekt. you've got mail!
Sorry, weer on-topic please
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
15 mei 2006 23:07 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
On topic dan maar, ik vind de Cayman S een geweldig mooie wagen, en als het geld me op de rug groeide zou ik er gisteren al één besteld hebben. Hoe die rijdt, geen idee, maar het is een P dus dat zal wel goed zitten. Ik heb het alleen over de looks. Ik ben er nog niet over uit of ik hem mooier vindt dan de 997, maar ik nijg naar 'ja'. Maar om hem nu te vergelijken met een Boxster, dat is toch appels en peren...
Weet hier iemand of er misschien ook een Cayman (zonder S) komt? Vroeg me dat zo of.
|
15 mei 2006 23:18 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
16 mei 2006 9:42 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Zeker, en in niet al te korte tijd trouwens, want de verkoopcijfers zijn niet zaols het verwacht werd...vandaar een vroegere introductie.
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
16 mei 2006 9:55 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
Was vanochtend bij Wittebrug en daar vertelden ze dat de verkoop van de Cayman S niet echt wil vlotten. Mensen kopen liever een kale 911 dan een full-optie Cayman S...
|
16 mei 2006 11:00 |
|
|
E-J123
|
Tijd voor de gewone Cayman dan? voor mensne die net wat meer willen dan een boxter, maar geen 911 kunnne betalen
_________________________________________ E-J
|
23 mei 2006 21:51 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Of willen betalen
Wact tot de Cayman met het 2.7 blok komt.Dan zal het verschilmerkelijk groter zijn in prijs.
Raar dat ze eerst met een "topmodel" aankomen en daarna een instapmodel.
Normaal is dit steeds omgekeerd.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 mei 2006 22:25 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Om mijn voorgaande stelling nog maar eens kracht bij te zetten; hier is er weer een:
Opgeboorde Cayman van Strosek
|
31 mei 2006 15:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
dat is hetzelfde als wachten op de zomer
_________________________________________ Got coffee?
|
31 mei 2006 16:30 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Tenzij je verknocht bent aan open rijden, een Cayman (S) nemen, rijdt perfect. Zie mijn ervaring Hier
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
31 mei 2006 17:15 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Stel je toch voor dat ze een CS versie gaan maken van de Cayman S maar dan ook nog op de kosten besparende manier dus gewoon standaard blok. Dan moet'ie dus een stuk goedkoper kunnen én heb je speelgoed van de bovenste plank. Graag één in wit met rood a.u.b. (is wel een beetje OT maar met dit weer zit je toch af en toe wat te dagdromen)
|
31 mei 2006 20:42 |
|
|