Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
18 mei 2006 10:21 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Even de rollator pakken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 mei 2006 10:22 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
je mag ook niets meer tegenwoordig
_________________________________________ Got coffee?
|
18 mei 2006 10:31 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Toch niet met dit weer Nu is het tijd voor..........
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 mei 2006 10:33 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik zeg:
FORUMUITJE !
|
18 mei 2006 11:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
Growing old is mandatory
Growing up is optional!!
|
18 mei 2006 11:47 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wacht even hoor...ik kan het allemaal niet meer volgen...eerst even de leesbril erbij pakken...
|
18 mei 2006 12:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Gaap, allemaal een schommelstoel in de Porsche laten monteren
Wat een verhalen uit de oude doos. Nog een wonder dat jullie de digitale snelweg ontdekt hebben. Toevallig een keer een verkeerde afslag genomen toen jullie met de huifkar naar de markt gingen ofzo
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 mei 2006 12:32 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
we are Amish......
Mauk
|
18 mei 2006 12:40 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Mogguh allemaal, ga maar weer eens aan de bak,
groot keuken onderhoud in het amstel, massel en slaap lekker
|
19 mei 2006 0:47 |
|
|
ppp 356
|
Wat een kl*t* weer vandaag.
Morgend
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 mei 2006 6:05 |
|
|
horn
PF #57
|
hier ook. bweeeeeh
horn - mini binnen het jaar voor de 21e keer bij de dealer. weer nachtje daar gelaten. rij nu zero-option 116i
"Ja meneer, dan krijgt u wel van ons zomaar een echte 1-serie mee... " f*cking koekblik
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 mei 2006 6:31 |
|
|
ppp 356
|
Ik hou hout vast, maar zit nu toch el enkele weken zonder problemen.
Gelukkig geven ze enorm veel drivingfun, anders had hij nooit zijn eerste 2 maanden op mijn erf overleeft.
Maar ja, duitsers die een engelse wagen bouwen, en dan nog in italië op zoek gaan naar toeleveranciers
|
19 mei 2006 6:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Nieuwe bandjes gekregen.
Sindsdien linksvoor een tik bij gas los en optrekken. niet op drempels ofzo.
Uiteraard meteen gecheckt of het wiel wel goed vast zat
Dacht zelf aan dat de remblokken niet goed los kwamen van de schijf ofzo.
Gisteren langsgereden bij dealer. Zij een stukje rijden, ik wachten. Zij de auto de werkplaats in, ik wachten (wel koffie). Na anderhalf uur internetten en krant lezen maar een keertje vragen.
'We hebben er nu voorop nieuwe remblokken opgelegd, maar de tik blijft'.
We willen hem eigenlijk graag een nachtje hier houden...
Doe me dan maar een leenauto. Zit ik weer met een no-option 116i... (gaaaaaf!) gelukkig is het kl*te weer...
Heb de auto op 10 juni een jaar. 21 keer bij de dealer gestaan, waarvan 8 nachtjes daar geslapen.
Als het niet zo'n ontzettend leuke auto was mochten ze hem houden...
|
19 mei 2006 6:56 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Goeiemôgge.........
Heb ik wat gemist ? Effe me gehoor-apparaat zoeke en me bril.......
Oh ja,ik ben er weer.So.......
Hoorde ik dat goed ? Heeft onze Rita een beurt gekregen van Jan-Peter ? En ik maar denken dat JP saai was.Soooooow,een ruim 8 uur durende beurt..........En het haar van JP is er niet eens van verschoten.
Ennieweg:
Wat hebben mijn dieren een luizenleven.De ara zit op mijn schouder tegen mij aan te kwaken en de hond ligt in zijn mand te slapen.Hij laat zelfs zijn eten staan........
Maar goed.Natuurlijk het toppunt van zieligheid dat je je doodzieke hond dumpt in een container omdat je de dierenarts niet kunt betalen,en daar een heftig/zielig verhaal bij verzint.........Kweenie wak er mee mot.
Van de week bijna een hond erbij gehad (Berner-Sennen van 9 maanden oud) maar dat is op het laatste moment afgeketst.
Ik kom uit de nachtdienst en ga nu slapen.Doegie.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
19 mei 2006 7:33 |
|
|
ppp 356
|
Even ter infromatie;
Buiten voetballen, kunnen we dus ook niet zingen
Gelukkig hebben we een goede technische keuring
|
19 mei 2006 7:40 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ja,mogguh allemaal.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 mei 2006 7:57 |
|
|
Mauk
|
Nee, dan Finland..... en die fijne Turkse troela . Maar wel allebij door naar de finale
Oh, mogguh.
Mauk
|
19 mei 2006 8:43 |
|
|
John
Cayenne
|
Onbegrijpelijk.........'k heb ook zitten kijken (de laatste keer in mijn leven), Belgie was in mijn ogen torenhoog de favoriet en veruit de beste van het hele Festival.
Sukkels hebben geen verstand van muziek daar in het oosten, allemaal vrouwen met snorren en kerels met apepakkies die uiteindelijk doorgaan.
|
19 mei 2006 9:33 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
heb het niet gezien maar de belgische inzending was dat nieuwe nummer van kate ryan je 't adore ofzo; lekker nummer
en .... ik durf het bijna niet te vragen, hoest met nederland
|
19 mei 2006 9:57 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik vond ons kleine mannetje Lordi uit Finland wel verrassend!
|
19 mei 2006 10:23 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Wat een drama; stuur je een stelletje springerige, fruitige dames met een typisch onzin-euro-liedje (notabene in een onzin-taaltje, begeleid met bongo's), en dan gaan ze nog niet door.....
|
19 mei 2006 11:20 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
fruitig
ik vind het stelletje domme arrogante elementen bij elkaar; ze schijnen nu japan te willen gaan veroveren... das mooi.... das lekker ver weg
|
19 mei 2006 11:38 |
|
|
Mauk
|
Heren, ONTOPIC blijven a.u.b.....
Mauk
|
19 mei 2006 12:35 |
|