Ik heb zowel de coupe als een cabrio meerdere malen mogen rijden voor langere tijd. Daar heeft echter wel wat tijd tussen gezeten en ik denk dat het verschil wat ik voel meer suggestief is. Ik vond zelf de cabio op een aantal punten iets minder maar dat heeft niet veel met de rij-eigenschappen te maken maar meer met het comfort. Een 911 kan ik met mijn ervaring echt niet op de limiet rijden en dus kan ik dat verschil in stijfheid van de carosserie niet echt duidelijk voelen.
De Cayman heb ik gereden direct nadat ik uit een Boxter S stapte en daarvan kon ik wel merken dat de manier waarop die auto de bocht kan nemen net iets strakker en precieser aanvoelt.
(Het was net voor niks dat de Cayman S bij Topgear zelfs een 911 GT3 met een seconde verschil versloeg)
Blijft overeind staan dat ook een Boxter S een verschrikkelijk mooi stuurgedrag en wegligging heeft hoor. En absoluut geen auto waar je je voor hoeft te schamen.
Misschien dat iemand met veel Porsche ervaring het rijgedrag van de 911 coupe en cabrio kan vertellen.