Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:44

Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Schumacher 

Opzet of niet?
Ja 67%  67%  [ 30 ]
Nee 24%  24%  [ 11 ]
Twijfel 9%  9%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 45

Schumacher 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht Schumacher
Wat is het toch een afschuwelijke onsporstieveling zeg.

Zogenaamd Rascas niet doorkomen om op die manier je pole te redden.

Je zag hem midden in de bocht gewoon rechtuit sturen, en net op tijd remmen, en dan ook nog eens niet in z'n achteruit zetten om alsnog weg te rijden.

Gatverdamme :evil: :evil: :evil:

Wat een misselijk makend ventje is het toch!!!

EDIT EriC4C: Leek mij typisch een topic voor een poll, dus deze toegevoegd.

27 mei 2006 15:18
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...ik weet het niet...is vanuit je salonzetel moeilijk un te schatten...het komt zo over, maar het kan ook zijn dat hij iets te rap op de bocht op kwam en daardoor niet goed kon aansnijden...

"de beste stuurlui staan aan wal" :roll:

27 mei 2006 15:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Op de on-board beelden vind ik zijn stuuracties HEEL erg verdacht... Hij zegt dan dat ie onderstuur had, ja dikke doei. Een klein beetje misschien, maar dan hoef je echt niet twee keer in te sturen! Schumi (WAT een lelijk pak trouwens!!) kwam ook wel heel netjes uit, zo net langs de muur...
Ik zeg: pole weg :wink:

27 mei 2006 15:27
Profiel
Groningen
Bericht 
Hoe dan ook, er was best ruimte en voldoende aanwijzingen van officials om een metertje achteruit (daar zit ruimte in de bocht, speciaal voor dit soort "ongevallen") te rijden en weer verder te sturen.

Het kwam allemaal super goed uit natuurlijk, je ronde verprutsen, horen dat je concurrenten bezig zijn aan een sneller rondje, dan een zeldzaam foutje maken in de laatste bocht (3 tiende had hij sowieso niet goedgemaakt in 1 bocht, dat weet ie zelf ook), niet achteruit kunnen rijden en dan nog de motor laten stilvallen. Hmmmm.. voordeel van de twijfel?

27 mei 2006 15:32
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Laat ik het zo zeggen: ik denk dat (bijna) iedere andere coureur meer voordeel van de twijfel zou hebben ..... of in ieder geval krijgen. :wink:

27 mei 2006 15:32
Profiel
Groningen
Bericht 
Ook omdat Schumacher er nu niet om bekend staat veel "fouten" te maken. En 3 in de laatste ronde, wat zeg ik.. bocht..

(alhoewel.. die opwarmronde tijdens de regen in Monaco herinner ik me nog wel... :lol: )

Laatst bijgewerkt door Jort op 27 mei 2006 15:35, in totaal 1 keer bewerkt.

27 mei 2006 15:35
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
EriC4C schreef:
Laat ik het zo zeggen: ik denk dat (bijna) iedere andere coureur meer voordeel van de twijfel zou hebben ..... of in ieder geval krijgen. :wink:

Inderdaad. Daar heeft hij het dan zelf naar gemaakt.

27 mei 2006 15:35
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Is het verder ook niet zo dat de achteruit versnelling moet werken op een F1?

Als dat zo is, dan is voldoet de Ferrari dus niet aan het regelement, en word de auto uit de uitslag gehaald volgens mij!!

27 mei 2006 15:36
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Volgens mij is hier de wens de vader van de gedachte en als je een hond wilt slaan, dan vindt je altijd wel een stok. :roll: :wink:

27 mei 2006 15:39
Profiel
Groningen
Bericht 
Klopt.. net als toen in '94 met ene D. Hill, laatste en beslissende race. Of '97 met ene J. Villeneuve, laatste en beslissende race.

Daar moest je ook hard zoeken, om een stok te vinden. :wink:

27 mei 2006 15:45
Profiel
vianen
Bericht 
@Eric, nee hoor helemaal niet, hij heeft soms briljante momenten, maar soms ook afschuwelijke streken............. :shock:

27 mei 2006 15:52
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Sterk staaltje, typisch Der Schummi. Hoort erbij. Zeker op dit mickey mouse baantje, waar je haast nergens kunt inhalen.

27 mei 2006 16:05
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
we kunnen ons wel druk maken over sportiviteit maar daar heeft de F1 al jaren niks meer mee te maken. Ferrari (en ook anderen) werken met een budget van enkel honderden miljoenen, het is gewoon business, big business. Denk je echt dat het er in het bedrijfsleven zo sportief aan toegaat.....wakker worden jongens....

27 mei 2006 17:43
Profiel
Groningen
Bericht 
Dat is allemaal niets nieuws, maar ze hebben die budgetten omdat wij kijken (en omdat Ferrari's wat duurder worden verkocht :D ).

En wij kijken vanwege het spelletje en de sportiviteit. In '97 werd Schumi ook niet voor niets zwaar gestraft. Dat de zaken misschien nu iets minder duidelijk liggen, wil nog niet zeggen dat we er niet over moeten zeuren.

27 mei 2006 18:14
Profiel
vianen
Bericht 
nou ja als ik dan de bovenste 2 berichten lees..........................laten we dan maar met zn allen naar de formule ford wedstrijdjes gaan kijken, want we worden met zn allen belazerd en in de zeik genomen, zal dan ook wel gelden voor de dtm, toerwagens, le mans, indy cars/leage, en de rest van het hele top gebeuren. :cry: :cry:

27 mei 2006 18:50
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...we kunnen dan ook meteen de lijn doortrekken naar Alonso: schrap die kerel z'n tijd dan ook maar gelijk met die van Mr. Schumacher en stuur beide heren naar de achterkant van de grid:

"Gele vlag betekent gevaar en het mag niet kunnen dat een rijder z'n snelste tijd neerzet onder zulke omstandigheden"...Alonso flink het gas erop gehouden als je 't mij vraagt :roll:

27 mei 2006 20:20
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
hangt volgens mij helemaal van af waar de gele vlag situatie is. Net als de pacecar, met een beetje geluk kwakken ze die net achter je de baan op. reken maar dat je een rondje gaat blazen om achteraan te kunnen sluiten en zo een ronde kan winnen.

het is nondeju geen olympische spelen. op het moment dat er zoveel geld bij kwam kijken, was het gedaan met sportiviteit. anders hadden ze destijds barichello ook niet de winst aan schumacher laten geven.

en schumacher speelt het soms op het randje, en soms net erover. blijft wel een onwijze professional waar ik veel respect voor heb.

horn - button fan

27 mei 2006 20:46
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
horn schreef:

en schumacher speelt het soms op het randje, en soms net erover. blijft wel een onwijze professional waar ik veel respect voor heb.

horn - button fan

juist ja, een onwijze professional, staan juichen op het podium terwijl Ayrton Senna op dat moment vecht voor zijn leven na zijn crash in Imola (01/05/1994) - bah, ik vind Schumacher een ongelooflijke $@#&% (zelfcensuur)
:evil:

27 mei 2006 21:55
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
2.2VTEC schreef:
juist ja, een onwijze professional, staan juichen op het podium terwijl Ayrton Senna op dat moment vecht voor zijn leven na zijn crash in Imola (01/05/1994)

Beetje Story verhaal met Story emotie geschreven.

Na de race hoort Michael Schumacher hoe het met Senna staat, de Duitser trekt zich terug in zijn motorhome en roept steeds hetzelfde tegen Ross Brawn: "Wij hebben hem vermoord Ross, wij hebben het gedaan".

Ditzelfde is meerdere malen voorgekomen. Als de zwaar gecrashte coureur de crash overleeft, hoor je er nooit meer iemand over. Zelfde verhaal dat toen twee jaar geleden Ralph ernstig crashte mensen het nodig vonden om te roepen dat Michael Schumacher een kille idioot was. Iedereen zou toch zijn auto aan de kant zetten en meteen naar het wrak met Ralph rennen om te zien hoe het met zijn broer was? Alsof hij wat had kunnen doen, hij werd toch via de boordradio van minuut tot minuut bijgepraat?

Horn - overigens geen Schumacher fan

27 mei 2006 22:20
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
horn schreef:
2.2VTEC schreef:
juist ja, een onwijze professional, staan juichen op het podium terwijl Ayrton Senna op dat moment vecht voor zijn leven na zijn crash in Imola (01/05/1994)

Beetje Story verhaal met Story emotie geschreven.

Na de race hoort Michael Schumacher hoe het met Senna staat, de Duitser trekt zich terug in zijn motorhome en roept steeds hetzelfde tegen Ross Brawn: "Wij hebben hem vermoord Ross, wij hebben het gedaan".

mja, als 'newbee' wil ik niet bekvechten met iemand die op dit forum de kaap van de 11.000 posts heeft genomen (waarvoor hulde overigens, ik lees nl. al een tijdje mee van voor mijn registratie), maar 'na de race hoort Michael Schumacher hoe het met Senna staat' was duidelijk na de cérémonie protocollaire op het podium want daar was niet veel medeleven te bekennen - neemt niet weg dat Schumacher de grootste aller tijden is - volgens de statistieken dan toch -

27 mei 2006 22:34
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik durf het hier bijna niet te zeggen...maar ben al jaren Schumi-fan ; wil er direct bijzeggen ,dat ik zulke acties echt jammer vind , business of niet.

Denk dat je er als Ferrari weing mee wint trouwens...kopers/liefhebbers zijn toch veelal auto-mensen en die zien volgens mij liever een mooie tweede plaats dan een omstreden eerste...ik tenminste wel.

27 mei 2006 22:39
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Ik speel tennis. En vanaf de kant hoor ik vaak: "Gooi die ballen omhoog, daar kan-die niet tegen".
Uiteraard win ik graag mijn wedstrijden, maar niet ten koste van alles. Ik blijf mijn eigen spel spelen ('service volley' overigens, maar dat terzijde)....
Nou gaat het bij mij niet om geld en zeker niet om miljoenen... maar imo wel om hoe je in elkaar zit!

Kortom:
Schumacher: :puker: :sick: :pukel:

(Raikkonen fan)

27 mei 2006 22:39
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
laat dat vooral niet de reden zijn om geen discussie aan te gaan. heb gewoon minder te doen in het dagelijks leven dan jij :lol:

ik kan me niet voorstellen dat welke sportman dan ook gaat lopen juichen om een overwinning terwijl hij weet dat zijn grootste concurrent is omgekomen. ik heb jaren veel gelezen en gekeken over de F1 en hoewel Schumacher een typische Duitser is, arrogant overkomt (ik weet niet of hij het is), overtuigd is van zijn eigen kunnen (is wellicht terecht?) heb ik wel het gevoel dat het een sportman is. Ik kan er dan ook niet bij dat hij daar stond te juichen terwijl hij wist dat Senna inmiddels was overleden. Ik weet overigens dat de Senna fans evenals de Schumacher haters dit voorval vaak ge/misbruiken om aan te geven wat een l*l MS wel is.

Verder heeft in 1993 (meen ik) Senna Prost eraf gereden op een vergelijkbare wijze als Schumacher later Hill eraf knalde (hondenstreek imho) maar daar hoor je niemand meer over. Volgens mij hebben daarvoor Senna en Prost (zelfs als teamgenoten) wel vaker met elkaar in de clinch gelegen. Hoewel ik Senna een erg grote vond, had ik graag gezien hoe groot hij had kunnen worden. De wijze waarop hij uit het leven is gestapt heeft wel bijgedragen aan zijn heldendom en de roze bril waarmee hij sindsdien bekeken wordt. Maar voor de sport absoluut een betreurenswaardig verlies.

27 mei 2006 22:46
Profiel
vianen
Bericht 
Schumie grootste aller tijden, blabla, sorry mensen, als er in het verleden een ernstig ongeluk gebeurde stonden ze niet uitbundig te juigen op het podium!!

@horn, ook toen zal die best wel op de hoogte gehouden zijn van de toestand va Senna.

Nee, hij heeft streken die echt niet kunnen.

Het jaar erop rost hij een ander van de baan voor zijn wereldtitel, het jaar erop doet ie het weer.

Hij heeft hele goede dingen, begrijp me niet verkeerd. Begrijp me ook als ik na het zoveelste incident zeg dat het een zielig en onsportief mannetje is, en nu komt het ( sorry Olaf maar het moet weer even)

HIJ ZAL NOOIT DE UITSTRALING HEBBEN VAN DE BESTE OOIT!!!!!!

SENNA!!!!!
AL WORD HIJ 100 KEER WERELDKAMPIOEN,

nogmaals Schumie is goed, erg goed, maar die streken moet hij als 7 voudig kampioen achterwege laten, dit haalt mijn beeld van hem alleen maar omlaag, zonde.

27 mei 2006 22:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
nogmaals Schumie is goed, erg goed, maar die streken moet hij als 7 voudig kampioen achterwege laten, dit haalt mijn beeld van hem alleen maar omlaag, zonde.

100% met je eens.

Maar of Senna de grootste ooit is, waag ik (mijn persoonlijke mening) te betwijfelen. Maar daar zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit uitkomen.

27 mei 2006 22:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende