Auteur |
Bericht |
bert964c4
vianen
|
Nog iets wat ik vergat.
Respect voor elke coureur, wie het ook is, en ook voor de mening van anderen, dit is mijn mening, het was mijn emotie en woede die ik hier heb neergezet, ik weet dat het erg moeilijk is om neutraal te zijn als je fan bent van...............nou ja noem maar op, maar nogmaals, ik heb een beetje te veel streken van MS gezien.
Sorry voor de fans!
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
27 mei 2006 22:59 |
|
|
bert964c4
vianen
|
@ Horn,
Ik weet dat je gelijk hebt , ben me ook erg bewust van de acties van Senna tegenover Prost, had erg veel te maken met de woede van Senna ten opzichte van Prost toen, maar je zult denk ik met me eens zijn dat MS het iets vaker heeft gedaan dan Senna...........
Moet er overigens wel aan toe voegen dat ik een waanzinnige fan was van Senna, en Prost!! (hoe gek kan het zijn )
|
27 mei 2006 23:02 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Op dat moment reed Schumacher nog voor het Benetton-team; nu is het wel zo dat de communicatie in die tijd wel niet op het peil stond van vandaag (zie bvb. de 'oortjes' in het wielerpeleton, een fenomeen van de afgelopen jaren) en dat het best mogelijk was dat hij niet gebriefd was over de ernst van de zaak... nu ja, als Senna-fan - ondanks mijn bovenstaande reactie - toch alle respect voor Michaël de beste F1- rijder van zijn generatie.
En idd. Horn, ook Senna heeft een aantal minder fraaie maneuvres op zijn palmares staan, maar het incident waarnaar je verwijst was - als ik me goed herinner - een soort van represaille op iets wat Le Professeur Prost (ook een grote F1 held trouwens) eerder had geflikt
2.2VTEC ( a bit sad to upgrade from rookie to rakker on a Senna related issue)
|
27 mei 2006 23:08 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
inderdaad Horn, nagel-op-de-kop, het is erg moelijk te vergelijken tussen verschillende generaties van F1-piloten : bij de minder jonge (qua leeftijd, niet qua spirit!) F1-aanhangers ga je Fangio-adepten vinden, bij de dertigers Prost-Senna-Mansell fans, bij de twintigers Schumacher-J. Villeneuve fans, bij de tieners Alonso supporters, en mijn welgemeende excuses als ik F1-iconen hierbij vergeet
|
27 mei 2006 23:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eén ding is wss wel zeker...d'r zullen niet teveel Damon Hill adepten rondlopen...
|
27 mei 2006 23:26 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
R. Barrichello, anyone ??
|
27 mei 2006 23:43 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Lijkt me ook niet!!!!!!!
Maar is wel mooi wereldkampioen geworden!!
|
27 mei 2006 23:51 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik was indertijd wel een Hill aanhanger. Geen echte fan, maar liever Hill dan Schumacher. Hill miste veel, waaronder talent en charisma. Dat eerste heeft hij in de loop van zijn carrière keihard voor gewerkt en is daardoor toch ver gekomen. Hij had zo z'n momenten (ruim 1 seconden sneller kwalificeren dan de 2de (Schumi) in Monaco, knallen met een Arrows, Prost zoek rijden tijdens een aantal races in '93. Typische underdog, altijd leuk.
Maargoed, da's allemaal ouwe koek
Overigens..., deze uitspraak van Horn vond ik ... gewaagd
Jort (half Duitser en een mengelmoesje van nog wat andere zaken).
|
28 mei 2006 0:18 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ben ik ook Jort..........................
Waarschijnlijk iets meer Duitser zelfs nog,ahum, sorry jongens heb er ook niet zelf voor gekozen
met dank aan pa en ma en opa
|
28 mei 2006 0:21 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Ik durf het bijna niet te zeggen............Maar doe het toch !
Ik denk dat Schumacher dit jaar weer wereldkampioen Formule 1 wordt.
Ik denk dat 'ie morgen de GP van Monaco wint.Kweenie....ik voel het zo aan mijn glaasje fris.........
Button 2,Alonso 3.Dat denk ik............
Nee,ben geen Schumi-fan.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
28 mei 2006 0:26 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Huh?
|
28 mei 2006 0:27 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
even zeer selectief quoten beste Jort, maar inderdaad, ik kan me - jammer genoeg - geen Porsche veroorloven, maar met een snelle underdog rondbollen bezorgt me een zeker genoegen
|
28 mei 2006 0:27 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ach, nu we toch oude wijvenkoek (Bert ) aan het aansnijden zijn...
Wie herinnert zich Mansell nog? Afgeserveerd in de F1, wegens te oud en te dik bevonden, toch maar weer richting Indycar om z'n geluk wederom te beproeven.
En dan later een éénmalig gastoptreden voor Williams Renault. Spinnen op z'n laatste setje kwalificatiebanden in de laatste minuten, banden afgeschreven.. en dan toch het volgende rondje op diezelfde banden naar de pole rijden. Het hele veld zoekgereden door zo'n oude zak die zonder voorbereiding of oefening even komt kijken, fantastisch.
Bij Top Gear ook weer laten zien dat ie het kunstje nog niet is verleerd.
|
28 mei 2006 0:37 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mooie vent ..."Nige"
|
28 mei 2006 0:49 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Schumi terug gezet naar de laatste plaats!
Ik heb het helaas niet kunnen zien, en kan er dus niet over oordelen!
Maar ik ben ook wel een Schumi fan (ondanks sommige streekjes die hij wel eens uithaalt!).
|
28 mei 2006 0:55 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ist doch klar Jurgen?? Weitere fragen??
|
28 mei 2006 1:16 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Nou ja, schumi achteraan starten............laat dan nu maar zien wat ie kan, het zal erg moeilijk worden voor hem, maar het is in mijn ogen wel teregt!!
|
28 mei 2006 1:22 |
|
|
bert964c4
vianen
|
p.s
Jurgen heb je het wel begrepen?
Ik ook enzenz????
|
28 mei 2006 1:23 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Sorry dat ik niet reageerde Bert...zo af en toe moet een mens toch even naar bed he...
|
28 mei 2006 6:49 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
28 mei 2006 6:54 |
|
|
F@RGO
|
toch al één die het klaar ziet .
correct, big business
|
28 mei 2006 7:17 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Wat....Als het geen Duitser was geweest...?
Ook voor mij was Senna de grootste.
Schumi daarentegen is wel een bijzonder goede coureur, maar mist de uitstraling van een echte kampioen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
28 mei 2006 7:49 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Denk dus niet dat Schumacher de GP van Monaco vandaag gaat winnen, is terug gezet naar de laatste start plaats en dat ga je in Monaco niet meer goed rijden.
Ik ben trouwens wel een Schumacher fan, heb ooit (2x) het genoegen gehad de beste man in levende lijven (ie in zijn motorhome!!!) te mogen ontmoeten (Silverstone), absoluut aardige man....maar idd zoals Harald al zei, soms gaat ie een beetje over het lijntje.
Ik denk dat het typisch een beetje de Hollandse mentaliteit is, we willen winnen maar het moet ook nog eens met goed en mooi voetbal anders vinden we het niks...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
28 mei 2006 9:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Schwalbe is inderdaad minder mooi.
|
28 mei 2006 14:10 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Waarom doet Porsche eigenlijk niet mee met de f1 ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
28 mei 2006 14:15 |
|
|