Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hier ook, voorkeur Utrecht.
Nog ff en we moeten sta-geld gaan betalen bij de Mac
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 mei 2006 9:46 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Minimum afname van 2 hamburgers p.p. (= per porsche) .. Maak jij een lijstje Harley? Weet dat je er dol op bent
|
30 mei 2006 10:08 |
|
|
Harley
|
Alleen als ze gegarandeerd open zijn als we daar verzamelen
Maxfli en ik zijn daar op 9 juni om 4:30, bright and early
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
30 mei 2006 10:30 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Re: Aanmelden
Oeps....ik zie het...ik heb (hoogstwaarschijnlijk) mezelf voor Rotterdam heb opgegeven. Dus het zal een iets minder lang genieten worden
Dan zal het voor dus de volgende ziekenhuizen zijn (verbeter mij maar als ik fout zit)
Amsterdam - Emma http://xnet.nb-com.nl/ekz/21.php
Rotterdam - Sophia http://www.kinderkanker.nl/
Utrecht - Wilhelmina http://www.hetwkz.nl/
Den Bosch - Jeroen Bosch http://www.jeroenboschziekenhuis.nl/jbz/jbz_home/
|
30 mei 2006 22:39 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
En welke bedoel je dan zeist of amersfoort?
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
30 mei 2006 23:04 |
|
|
Harley
|
Die in Amersfoort, aan de A1
|
31 mei 2006 8:27 |
|
|
Lamine
"in - between - porsches" ex-911sc 1980Zeist
|
Jeroen Bosch locatie Carolus om precies te zijn.
D-Dreamer: geef anders even door als je van een ander ziekenhuis wil vertrekken.
|
31 mei 2006 10:16 |
|
|
horn
PF #57
|
Mac Zeist zit midden in het centrum...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2006 20:12 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Nou dan heb ik (google) het nog niet zo slecht gedaan.
Ik ga liever naar Rotterdam (valt mijn RRRRRRRRRRRRRotterdamse R niet zo op)
Ik ben eerlijk gezegd best nieuwsgierig naar wat de dag ons gaat brengen....misschien een beetje ongeduld van mijn zijde.
|
31 mei 2006 22:20 |
|
|
Vinny
|
Snelweg af en recht door eerste drive in in NL niet in het centrum, of isa het soesterberg?
Maar goed de A1 Amersfoort ik ben daar.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
01 jun 2006 0:26 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Ik kom ook naar de Mac.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
01 jun 2006 9:14 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Welke Mac gaat het nu worden? Ik ben niet bekend daar in de regio (ik eet noooooit bij Mc donalads) dus. Als ik kijk vanaf Zwolle en vanaf Apeldoorn, dan heb je de Mac daar bij Amersfoort aan de A1 zitten, dus iets omrijden. Waar zit de Mc Donalds in Zeist (ver van snelweg af?).
Gisteren trouwens naar Rotterdam geweest met de Speedster, APK erop en kan er weer een jaar tegenaan . Op de terugweg regen, maar zolang de snelheid erin zat, konden we gewoon met kap open blijven rijden. Mensen kijken wel raar op. Lang leve de cabrio!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
01 jun 2006 9:34 |
|
|
adu
|
Mac D aan de A1 afslag Amersfoort-Noord.
Eric en Sandra We treffen elkaar daar!
lijstje (Harley doet het niet):
Vertrek vanaf A'foort :arrow:
Red Devil
Harley
Eric en Sandra
Marc Oh Oh
Vinny
André 3.0
adu
Laatst bijgewerkt door adu op 13 jun 2006 15:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 jun 2006 9:51 |
|
|
Harley
|
| | | | adu schreef: Mac D aan de A1 afslag Amersfoort-Noord. Eric en Sandra We treffen elkaar daar! lijstje (Harley doet het niet): Vertrek vanaf A'foort :arrow: Red Devil Harley Eric en Sandra Marc Oh Oh Vinny adu | | | | |
Adu, ik weet zeker dat je een capabele assistent-lijstjes-bijhouder bent
Ik ben nog ff onder voorbehoud bij de Mac trouwens, Agnes helpt als vrijwilliger mee op deze dag, dus misschien moeten we daar (Utrecht) wel eerder zijn of zow. Wordt vervolgd.
|
01 jun 2006 10:16 |
|
|
adu
|
Hopelijk kun je met ons oprijden, zo niet, treffen we elkaar wel in Utrecht
|
01 jun 2006 10:19 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Zo ik heb de disclaimer gevonden en stuur hem morgen op.
Dan heb ik, voor wat betreft de inschrijving, aan alle verplichtingen voldaan.
|
07 jun 2006 19:00 |
|
|
Vinny
|
| | | | adu schreef: Mac D aan de A1 afslag Amersfoort-Noord. Eric en Sandra We treffen elkaar daar! lijstje (Harley doet het niet): Vertrek vanaf A'foort :arrow: Red Devil Harley Eric en Sandra Marc Oh Oh Vinny adu | | | | |
Oh jee het word nog druk bij de Mac in amersfoort.
|
07 jun 2006 21:19 |
|
|
Vinny
|
ohja dat moest ik nog doen.
Maar in tussen geregeld.
Ik ga trouwens voor de eggMCmuffins
|
09 jun 2006 0:01 |
|
|
Harley
|
...werd afgelopen zondag bij de Midden Nederland Plassenrit 'klemgereden' door de heer Bult, alleen na de verzekering van mijn kant dat ik me al had opgegeven voor de rit konden we weer verder
@Alex- Geintje hoor, ik vind het prima dat de stichting aktief acquisitie doet
|
13 jun 2006 9:55 |
|
|
Lamine
|
Ik zal Bult complimenteren met z'n gedrag.
Onze teller staat overigens pas op 169 Porsches. Wellicht zijn er nog Forummers die zich niet hebben aangemeld.................. kan hier
Alex
|
13 jun 2006 12:32 |
|
|
MarcoB
|
en hoeveel kinderen hebben zich al aangemeld?
heb verder niets meer vernomen van de VCD. disclaimer is retour gestuurd, maar wat, hoe wanneer, waarom, wie, hoelaat is bij mij nog niet bekend.
Is er iemand die al meer info heeft?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
13 jun 2006 13:21 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Kom ook bij de Mac,afslag Amersfoort-Noord.
Vertrek vanaf A'foort
Red Devil
Harley
Eric en Sandra
Marc Oh Oh
Vinny
adu
André 3.0
Hoe laat verzamelen??
Is hier al meer over bekend???? mijn P heeft geen gordels achter,bj 1975
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
13 jun 2006 13:46 |
|
|
adu
|
Leuk dat je meerijdt Tijdstip verzamelen/ vertrek moeten we nog bepalen. Ik stel voor dat te doen zodra het definitieve programma bekend is. Het voorlopige programma zou er volgens de e-mail die ik van de Stichting Geluk en Vrijheid ontving zo uitzien:
Het voorlopige programma is als volgt:
8:30 Verzamelen bij de ziekenhuizen
9:30 Vertrek naar Zandvoort: Iedereen rijdt voor zichzelf; er wordt met
route-boeken gereden volgens het bolletje-pijltje principe. Vanaf ieder
ziekenhuis 3 verschillende routes.
11:30 Aankomst bij Circuitpark Zandvoort: lunch en activiteiten ter plekke
12:15 Recordpoging 'langste rij Porsches'
13:15 Vervolg lunch en veiling voor het goede doel
14:30 Aanvang terugreis
15:00-16:00 Aankomst bij ziekenhuizen, afsluiting
De recordpoging gaat alvast niet door. Was al met goed gevolg eerder gedaan ... Ben ervan overtuigd dat het een leuke dag gaat worden voor de kids en de berijders!
|
13 jun 2006 15:10 |
|
|
Lamine
|
In verband met de nieuwe wet kan kunnen we voor jou dan maar 1 kind toebedelen. In de brief de we naar de ouders sturen vragen we of ze zelf een zitverhoger meenemen.
Wat betreft de kids zitten we vandaag op 60 + 60 vriendjes, maar vandaag is weer een grote groep aangeschreven. Ga er maar vanuit dat we 125+125 gaan redden.
Alex
|
13 jun 2006 17:19 |
|
|
MarcoB
|
enneh mijn P heeft helemaal geen gordels? Wat mag ik doen?
|
13 jun 2006 17:56 |
|
|