Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
MMM inruilen, dat is een goed idee! Maar waar vind je er dan 1 die wel een BMW Touring zonder schade kan parkeren?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
31 mei 2006 14:32 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
31 mei 2006 14:33 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Bij ons is de afspraak: ik zeur niet over een deuk, jij niet over het geld om die te laten herstellen...
PS gebeurde al enkele keren met de avantime en alfa, gelukkig nog nooit met de P. (ik hou nu wel hout vast hoor...)
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
31 mei 2006 14:46 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ja het is balen van een schade met een nieuwe auto maar gewoon uithuilen en gelijk vergeten. Een auto is een gebruiksvoorwerp en schade is toch een beetje 'het risico van het vak'.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
31 mei 2006 15:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ach Hans, het grote voordeel is dat je nu gelijk je steenslag bij kan laten werken (owh, die zat er nog niet op? )
Nee, zonder dollen, zonde, maar ach, vergeven en vergeten toch?
(ook ik heb elke keer mijn hart vast als Esther weg is hoor )
|
31 mei 2006 15:18 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Hoe gehecht ik ook aan mijn auto ben: dat ding is verzekerd en zodoende vind ik alles best zo lang mijn vriendin maar heelhuids thuis komt. Zo lang ze het niet moedwillig doet: kan gebeuren. Ik ben toevallig gisteren nog goed weggekomen... (mooie vrouw icm iemand die op het laatste moment remt om af te slaan)
|
31 mei 2006 15:24 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Ik zou me er absoluut niet druk om maken....'t is maar blik...
(....en ik ben het namelijk die de afgelopen jaren flink wat no-claim heeft verspeeld...... )
_________________________________________ mijn snapshots
|
31 mei 2006 16:10 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ach, er zijn wel belangrijkere dingen waar ik mij druk over kan maken.......... ( bijvoorbeeld: waar blijft die zomer toch of een PF lied )!
|
31 mei 2006 16:24 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Rob, waar blijft dan dat 2e couplet?
|
31 mei 2006 16:59 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
dit is het 2e couplet
Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet.
dit is het 3e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 4e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 5e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 6e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 7e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 8e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 9e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 10e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 11e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 12e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 13e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 14e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 15e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 16e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 17e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 18e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 19e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 20e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 21e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 22e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 23e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 24e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 25e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 26e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 27e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 28e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 29e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet. dit is het 30e couplet Ik heb een potje met vet... retterketet... ik heb een potje potje potje veeeet al op de PF laptop gezet.
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 31 mei 2006 18:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 mei 2006 17:07 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Re: Kinderachtig ? of herkenbaar door jullie ?
hoezo herkenbaar
Mijn (lieve) vrouw Daniélle reed een paar jaar geleden de HELE voorbumper van onze BMW coupé er af..........
Bij het achteruitrijden bleef ze achter de ROTstuin van de buren hangen toen ze het stuur omgooide,een klein krasje op de hoek maar alle ophangpunten binnen afgescheurd.
Daniélle met tranen in haar ogen naar binnen,zo erg vond ze het. Waar ik op zei: het is maar blik. Bumper met Gaffa tape vastgezet en 2 dagen later weer opgehaald bij schade bedrijf. Ze kan er nu wel om lachen.
Shit happens.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
31 mei 2006 17:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Met trukage heb je het zo weer terug. Gewoon onderhandelen met de verzekeringsmijen.
|
31 mei 2006 17:11 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Tell me, counsellor.
|
31 mei 2006 18:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad
|
31 mei 2006 18:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Heel herkenbaar Molen. Morgen ben je het weer vergeten. Maar vooral de reactie 'het is maar een auto' schiet op zo'n moment verkeerd...
Monique klapte met de Omega op een SUV "omdat ze zat te bellen voor het stoplicht en plotseling toeterde er iemand en dacht zij dat het groen was." Gaf zonder te kijken gas en toen bleek dat de SUV voor haar had getoeterd dat degene die daarvoor stond moest gaan rijden. Hele voorkant in elkaar - 2500 euro schade en natuurlijk WA verzekerd.
Nou, dan kan ik dus niet met een bosje bloemen aankomen. Ik kan niet tegen dergelijke stommiteiten. Goed gevloekt en vervolgens geregeld dat ze weggesleept werd, thuisgebracht werd met ons eenjarige zoontje, dat de auto weer gerepareerd werd en dat er twee uur later een leenauto voor de deur stond.
Dat dan weer wel...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2006 20:07 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Nu zijn al mijn wagens wel omnium verzekerd, dus dat zal ook iets geven denk ik. Maar als Linda zoiets moest doen, dan bestierf ik het dus van het lachen, en jaren nadien nog.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
31 mei 2006 20:15 |
|
|
horn
PF #57
|
Daarom zeg ik: een dag later is het niet erg meer. Ook niet als die bakken WA verzekerd zijn (10 jaar oude Omega is een mooi WA project). Alleen als ik aan het werk ben en ik word gebeld door TOTMBO die 'ik zat te bellen en niet op te letten' een dergelijke stompzinnige schade rijdt kan ik er op dat moment dus niet om lachen.
"Ja, en ik gaf net Tijs een mandarijntje"...
Ach, ik reed een paar jaar geleden met haar golfje cabrio het tuinhek van de buren uit de grond... omdat ik zonder te kijken achteruit reed en zat te wachten op de piepjes van de parkdistance control... (die wel op mijn auto en dus niet op haar auto zat)
Ach, die krijg ik ook nog wel eens voor mijn voeten gegooid...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2006 21:03 |
|
|
F@RGO
|
en ik reed met mijn stomme kl&é"'(駧èéèten(in maart)
op rechte weg tegen een vangrail..... stoem stoem stoem,
maar euh, slilmme accidenten bestaan niet zekers ?
|
31 mei 2006 21:15 |
|
|
sir marco
997 mk2 cabrioveluwe
|
Mijn vrouw reed met de audi ook de deur uit de auto van de buren,
Ja dat is jammer van de no claim, kwaad worden heeft echt geen zin....ze doet het niet expess. net zoals de carterpan eronderuit rijden , ja het is vooral lastig..... ik heb nu maar een jeep voor haar gekocht, zijn deuken en krassen niet zo erg.
Nou vind ik toch dat schade zwaar overschat wordt, kijk een opgeknapte total losje daar heb ik het niet over. Een overgespoten spatbord ja en ? Ik kan er niet zo mee zitten.
|
31 mei 2006 21:30 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Poeh, zou wel balen maar als ik haar gezicht zou zien dan zou ik de eerste zijn om te roepen dat het maar blik is. Want ik weet maar al te goed hoe erg zij het vindt, omdat ze weet hoe zuinig ik er op ben.
BTW, de combi in het donker achterruitrijden en een CD-tje wisselen is ook geen gelukkige. Damn, wat zijn die deuren van Ford Focussen duur om te laten vervangen!
|
31 mei 2006 22:09 |
|
|
bert964c4
vianen
|
deuk is een deuk, kapot is jammer laten maken en klaar!!, niet over door zeuren, heeft geen zin hoor gewoon blijven lachen!!!
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
01 jun 2006 0:13 |
|
|
Devils son
|
Meerdere tussenpersonen opbellen en ze tegen elkaar op laten bieden. De "truuk" die sommigen gebruiken is om je schadevrije jaren kado te doen. Ik heb er zo voor mijn vriendin ooit 8 kado gekregen en voor mijzelf een niet al te slechte 10 (zodat ik thans zelfs de auto kort kan rijden zonder meer premie te hoeven te betalen)...
Het kost wat tijd, maar zeker als je een Porsche tegen dagwaarde moet verzekeren (bij 50K per jaar krijg je dat soort gedonder) scheelt het bijzonder veel geld.
|
01 jun 2006 8:36 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
01 jun 2006 9:12 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Niet zo gek hoor, bij ons zit ook PDC op de ene auto en niet op de andere (op de P dus niet) en ik moet me ook altijd realiseren in welke auto ik ook weer zit voordat ik achteruit ga rijden... tot nu toe goed gegaan...
Zal ook maar een leuke 'echtgenote anekdote' bijdragen... Agnes heeft tot nu toe in iedere leasbak wel een deuk gereden , een gedenkwaardige was wel een muurtje wat plotseling overstak... zijschade dus... Toen ik thuis kwam had ze een pleister op de deuk geplakt Toen kon ik niet meer boos worden natuurlijk...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
01 jun 2006 10:27 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Da's inderdaad een goeie.
|
01 jun 2006 10:29 |
|