Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 4:51

Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Kan het nog zieker 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Kan het nog zieker
Dat dit mogelijk is :bang: :puker:

Ik heb deze link van iemand via mail aangekregen.
Dit is echt te ziek voor woorden.
Dadelijk opsluiten met deze mannen tussen de zware criminelen en hun de reden geven waarom die mannen/vrouwen er zitten.

Laatste update 22/10/2013

01 jun 2006 12:55
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Je loopt wel een beetje achter Koen! Is al wat ouder nieuws. Maar idd wel vreemd, denk ook dat ze van een koude kermis gaan thuiskomen (en laten we dat ook maar hopen). :?

01 jun 2006 13:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Heb me weer verbaasd. Zoiets kan en gebeurt ook weer alleen in Nederland :pukel: Overigens lijkt het me een kansloze onderneming, beste is om het dood te zwijgen. Het gaat deze "mensen" waarschijnlijk m.n. om de publiciteit.

01 jun 2006 13:07
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Gisteravond werden ze op TV nog serieus geintervieuwd....
Ze krijgen in dit land vanzelf de aandacht, waarom ze vragen. Helaas... :evil: :evil:

01 jun 2006 13:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Huyssoon schreef:
Gisteravond werden ze op TV nog serieus geintervieuwd....
Ze krijgen in dit land vanzelf de aandacht, waarom ze vragen. Helaas... :evil: :evil:

Aapjes kijken hè, zijn we allemaal dol op :oops: :evil:

01 jun 2006 13:16
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
tijd voor zinvol geweld: doodschoppen die idioten :!:

01 jun 2006 13:49
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Laat ze toch. Aandacht is 1 ding, stemmen krijgen is 2. We leven nu eenmaal in een democratie, heel vervelend.

01 jun 2006 13:51
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
wacht maar tot die perverts je kinderen "aandacht" gaan geven :twisted:

01 jun 2006 13:55
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
Laat ze toch. Aandacht is 1 ding, stemmen krijgen is 2. We leven nu eenmaal in een democratie, heel vervelend.

Precies. Het staat iedereen vrij om een politieke partij op te richten. Heb vertrouwen in de democratie.

En nog een voordeel: de woordvoerder kan nu nooit meer achter kleine kinderen aanzitten, want ik denk dat de gemiddelde vader die hem bij zijn kinderen ziet een eind hout pakt, paar lange spijkers erdoor, enz.

01 jun 2006 13:56
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Hier stem ik volledig toe met Jeroen.
Doch ik ga me echt niet verlagen tot hun niveau en op verbaal geweld (wat zij ook doen op die kinderen) terugvallen.
Daar zijn andere mogelijkheden voor.

Laatste update 22/10/2013

01 jun 2006 13:57
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jeroen914 schreef:
wacht maar tot die perverts je kinderen "aandacht" gaan geven :twisted:

Zie hierboven, eind hout (of honkbalknuppel), paar spijkers van een centimeter of 20...

Dat zeg ik: Gamma.

01 jun 2006 13:57
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Gewoon negeren!

Ze zijn nu dus wel in beeld!
Je weet dus (van een aantal) wie het zijn!

Waakzaamheid is sowieso toch wel geboden, want deze gasten zoeken vaak werk in een omgeving met veel kinderen!

01 jun 2006 13:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Devils son schreef:
(..) Heb vertrouwen in de democratie.(..)

Mwah :roll: Not.

Vind het wel weer typerend voor Nederland, alles moet maar kunnen en ook deze hersenscheet van een stel bejaarde viespeuken moet maar weer geventileerd kunnen worden onder het mom van de vrijheid van meningsuiting. Je zou ze toch :bang:

01 jun 2006 14:02
Profiel
Groningen
Bericht 
adu schreef:
Devils son schreef:

Vind het wel weer typerend voor Nederland, alles moet maar kunnen en ook deze hersenscheet van een stel bejaarde viespeuken moet maar weer geventileerd kunnen worden onder het mom van de vrijheid van meningsuiting. Je zou ze toch :bang:

Wat wil je dan, muilkorven en afvoeren? Klinkt me een beetje communistisch/dictatoriaal in de oren.

Als je zo weinig vertrouwen hebt in de overheid, hoe kun je diezelfde overheid dan toevertrouwen, om een onderscheid te maken tussen wat we wel en niet mogen zeggen?

Daar is de democratie voor. Heb je daar geen vertrouwen in, dan heb je weinig vertrouwen in je landgenoten. Laat je kinderen nooit alleen zou ik zeggen.

01 jun 2006 14:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Jort schreef:
(..)
Wat wil je dan, muilkorven en afvoeren? Klinkt me een beetje communistisch/dictatoriaal in de oren.

Als je zo weinig vertrouwen hebt in de overheid, hoe kun je diezelfde overheid dan toevertrouwen, om een onderscheid te maken tussen wat we wel en niet mogen zeggen?

Daar is de democratie voor. Heb je daar geen vertrouwen in, dan heb je weinig vertrouwen in je landgenoten. Laat je kinderen nooit alleen zou ik zeggen.

Ach, je hebt nog een hele weg te gaan. Democratie: het gelijk van de grootste gemene deler geserveerd met een saus van manipulaties, belangenverstrengeling en haantjesgedrag ... Niet dat een totalitair regime alles is, maar om nou te zeggen dat de Staat der Nederlanden hoeder is van haar onderdanen :lol: De tijd van vadertje Drees ligt ver achter ons :idea: Maar als jij je er goed bij voelt om je lot (en dat van je eventuele kinderen) in handen te leggen van ons politieke systeem (het vertrouwen in jouw landgenoten ... waarvan een aantal behept zijn met een ziekelijke afwijking pedofilie) het hoofd te buigen als er dergelijk uitschot passeert, be my guest. Beetje makkelijk, maar ook dat is democratie.

Laatst bijgewerkt door adu op 01 jun 2006 14:20, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jun 2006 14:18
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
adu schreef:
Devils son schreef:

We hebben als samenleving een setje regels (en de zogenoemde waarden en normen :wink: ) waar we ons aan (hebben te) houden. Zo hebben we bv geregeld dat je niet met meer dan een partner mag trouwen en dat kinderen onder de 18 jaar volgens de wet minderjarig zijn.

Kijk, ik vind het ook viespeuken, maar tot een 20/30 jaar geleden vond men ook dat homosexualiteit niet moest mogen. Ik denk dus dat het goed is om dit ter discussie te stellen en steeds weer te bespreken.

En daarbij er zijn ook jongens die bv uitgaan (en sex hebben) met een meisje waarvan ze echt niet weten dat ze 16 of 17 is. Val je dan ook onder die categorie viespeuken?

Discussie is goed. Doodzwijgen gaat niet helpen en zorgt alleen maar voor onwetendheid en meer onbegrip.
My 2 cents.

01 jun 2006 14:19
Profiel WWW
Melbourne
Bericht 
Jort schreef:
Heb je daar geen vertrouwen in, dan heb je weinig vertrouwen in je landgenoten.

Als je ziet hoe mensen na het vermoorden van een politicus ineens op die partij gaan stemmen, zonder enige kennis van zaken, en zo de hele landelijke politiek in de war schoppen, dan ben in het met Adu eens dat een democratie niet altijd het beste is; sommige mensen wil je gewoon niet laten beslissen.... (lees: de tokkies enzo)

01 jun 2006 14:22
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
adu schreef:
Ach, je hebt nog een hele weg te gaan.

Nee hoor, genoeg ervaring met en contacten binnen de politiek om te weten dat het gechargeerde beeld dat je schetst niets meer is dan.. inderdaad een gechargeerd beeld.

Citaat:
Maar als jij je er goed bij voelt om je lot (en dat van je eventuele kinderen) in handen te leggen van ons politieke systeemen (jouw landgenoten ...) het hoofd te buigen als er dergelijk uitschot passeert, be my guest. Beetje makkelijk, maar ook dat is democratie.

Ook jouw lot ligt als sinds je geboorte in diezelfde handen. Het lijkt je nog aardig af te gaan. Er is een verschil tussen het laten regeren van angst en onderbuikgevoelens aan de ene kant en verstand aan de ander kant. Ik verkies liever dat laatste.

Immers, wat is het gevaar van de aandacht die ze nu krijgen? Dat er drommen mensen achteraan hollen zoals destijds bij Pimmie?

Laatst bijgewerkt door Jort op 01 jun 2006 14:29, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jun 2006 14:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
patrick911 schreef:
(..) sommige mensen wil je gewoon niet laten beslissen.... (lees: de tokkies enzo)

Soms moeten we tegen onszelf beschermd worden ... maar ja, wie bepaalt dat?

Even voor alle duidelijkheid, dit zijn ze dan, het gerespecteerde partijbestuur van de (in oprichting zijnde) NVD :arrow:

Afbeelding

Lef of gewoonweg dom (waarschijnlijk het laatste) om zo met je kop in de media te gaan staan ...

01 jun 2006 14:29
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013618.html
vergeet vooral de comments niet

01 jun 2006 14:32
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
patrick911 schreef:
Jort schreef:
Heb je daar geen vertrouwen in, dan heb je weinig vertrouwen in je landgenoten.

Als je ziet hoe mensen na het vermoorden van een politicus ineens op die partij gaan stemmen, zonder enige kennis van zaken, en zo de hele landelijke politiek in de war schoppen, dan ben in het met Adu eens dat een democratie niet altijd het beste is; sommige mensen wil je gewoon niet laten beslissen.... (lees: de tokkies enzo)

Wat is dan het beste? Dat weerspiegelde op dat moment het overheersende gevoel in de samenleving. Moeten we daarom mensen die eruit zien als Tokkies, leven in achterstandswijken en/of niet voldoende verdienen het stemrecht ontnemen? Gevaarlijke gedachten hier op het forum... Een ander zou gedacht hebben.. muilkorven en afvoeren die Patrick.. :wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 01 jun 2006 14:35, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jun 2006 14:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Jort schreef:
(..)Ook jouw lot ligt als sinds je geboorte in diezelfde handen. Het lijkt je nog aardig af te gaan. (..)
Immers, wat is het gevaar van de aandacht die ze nu krijgen? Dat er drommen mensen achteraan hollen zoals destijds bij Pimmie?

Tja Jort, blijf vooral geloven in de politiek ... :? Verder ga ik al jaren mijn eigen weg, probeer mij zo min mogelijk te storen aan die praatjesmakers in politiek Nederland, laat staan dat ik mijn lot door hen zou laten bepalen :twisted: Verder denk ik net als jij niks te duchten te hebben van zo'n clubje, schertsvertoning. Het gaat mij er meer om dat zoiets weer in Nl gebeurt.

01 jun 2006 14:34
Profiel
Melbourne
Bericht 
Jort schreef:
Moeten we daarom mensen die eruit zien als Tokkies, leven in achterstandswijken en/of niet voldoende verdienen het stemrecht ontnemen? Gevaarlijke gedachten hier op het forum...

Ik heb niet gezegd dat je ze het stemrecht moet ontnemen.
Wat ik bedoel is dat er een hoop mensen mogen kiezen die geen kennis van zaken hebben of het IQ van een strontvlieg.
Op die manier krijg je amerikaanse taferelen waarbij mediaaandacht en uiterlijk bestemmen waar je op kiest.
Ik ken geen beter systeem dan de democratie hoor, dus het hoeft van mij echt niet op de schop, maar perfect is anders.

Jort schreef:
Een ander zou gedacht hebben.. muilkorven en afvoeren die Patrick.. :wink:

OK, ga ik verder met het club-lied..... :wink:

01 jun 2006 14:35
Profiel WWW
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
opsluiten met een stel grote mannen die al 20 in de gevangenis zitten en geen vrouwen hebben gezien.

Weten ze gelijk wat er gebeurd als ze in hun sterretje genomen worden.

Ik ben helemaal mee eens: volledig negeren maar als dat niet lukt, zinvol geweld mag toegepast worden!

01 jun 2006 14:39
Profiel
Groningen
Bericht 
adu schreef:
Verder ga ik al jaren mijn eigen weg, probeer mij zo min mogelijk te storen aan die praatjesmakers in politiek Nederland, laat staan dat ik mijn lot door hen zou laten bepalen :twisted:

Aha.. eigen rechtertje. Betaal je wel belasting? :wink:

@ Patrick:

Inderdaad is het jammer dat er mensen stemmen zonder een idee te hebben waarop, waarom. Gelukkig is ons onderwijs nog steeds van beter niveau dan dat in de States, evenals de media berichtgeving en worden we in iets mindere mate geleid door geloof.

Maar kiesgedrag zoals destijds met Pim, wordt ook hier niet altijd bepaald door het verstand. Dat verstand komt meestal achteraf. Jammer van de verspilde tijd, geld etc, maar niet te laat zoals in de States IMO.

Het perfecte systeem bestaat helaas niet.

01 jun 2006 14:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende