Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Ja tuurlijk, schuif het maar weer op de werkplaats.... Zo'n marketing man moet gewoon zelf het belletje plegen naar de werkplaats, waar hij ongetwijfeld hoort dat dit soort informatie niet verstrekt wordt.... Daarna kan HIJ dus dat mailtje terug sturen... (of in elk geval een mailtje terug sturen dat ie het door heeft gezet naar de werkplaats )
|
02 jun 2006 14:26 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
... Of de werkplaats stuurt een mailtje naar de marketing man. De marketing man zet het dan weer door naar mij...
---anyway niet 'A1' dus.
|
02 jun 2006 14:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Precies
Wie is de link tussen de organisatie en de klant
Deze is verantwoordelijk voor de informatie vanuit de organisatie naar de klant. Natuurlijk hoeft hij deze niet zelf te verstrekken, maar er wel voor te zorgen dat deze juist en tijdig wordt verstrekt. De uitvoering kan hij wel delegeren, de verantwoordelijkheid niet.
Bij het doorsturen ook de klant even berichten dat de informatieaanvraag in behandeling is. Klant (voorlopig) tevreden en de ruimte voor de organisatie gecreëerd om te antwoorden. Dat is klantgerichtheid.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 jun 2006 14:58 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
|
02 jun 2006 17:49 |
|
|
sir marco
997 mk2 cabrioveluwe
|
sommige verwachten at pon een nationale data bank is............
ze zijn je niks verplicht, maar er zijn hier mensen die het heel normaal vinden dat als hun een vraag stellen ze ook gelijk antwoord krijgen. Dat is natuurlijk wel netter, maar zelf beantwoord ik ook eerder vragen van klanten als vragen van studenten voor folders.
Het is geen hobbie club , ze verkopen en onderhouden daar auto,s.
Als jij daar je wagentje inboekt voor een service beurt , en dan vraagt je of ze de oude rekeningen voor je willen opzoeken als ze een keer tijd hebben......
En wat wil je eigenlijk met die oude rekeningen ?
|
02 jun 2006 21:33 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Hier ben ik het dus niet mee eens, de student die om folders komt vragen dient ook netjes te woord gestaan te worden, ook dit is immers een potentiele toekomstige klant. Als Porsche importeur zul je hier vaker mee lastig gevallen worden dan "pak em beet" een Skoda importeur en het rendement zal wellicht ook een behoorlijk stuk lager zijn. Maar dat weet je als je in deze sector zaken doet.
Overigens is mijn ervaring met Pon ook zeer positief.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
02 jun 2006 22:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat een gewauwel over wat wel en wat niet zou moeten. Je hebt gelijk dat het onbeschoft is om niet te antwoorden op een email. Maar om daar nou in één drie pagina's over vol te jippie...
De beller is altijd sneller, vooral als je geen antwoord krijgt.
Oja, en die marketingman is een lafaard - zijn werk, zijn verantwoordelijkheid.
Ik heb een gigahekel aan mensen die naar buiten toe hun collega's de schuld geven. Kloothommels. Wij hadden ook zo'n verkoper... "ja, de logistiek maakt altijd zulke fouten" (was het zijn fout, maar dat durfde hij niet toe te geven aan de klant - belde ik de klant om namens het bedrijf onze excuses aan te bieden en te zien hoe we het konden herstellen, kreeg je als antwoord: "Tja, uw verkoper zei ook al dat het bij u in de logistiek veel vaker fout ging..." Hij kan inmiddels weer een beetje lopen... )
horn - net een bruine trui gebreid. Hmmmmm, heerlijk warm... :twisted:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jun 2006 22:55 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Lekker in de MINI met dit weer
|
02 jun 2006 23:15 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Dat ben ik helemaal met je eens. Dat zijn ze zeker niet.
Alleen even reageren als je een vraag stelt (ook al is het antwoord negatief) vind ik wel zo netjes. Zie ook mijn eerdere opmerking over 'a1 merk' en 'a1 service'.
|
02 jun 2006 23:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Is ook zo. Punt gemaakt. Marketingmanager laffe bleekgezicht. Punt gemaakt.
Off topic: heerlijk warm in de Mini.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jun 2006 23:23 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
ja, want een warme muts in de mini wordt niets
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
02 jun 2006 23:25 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jun 2006 23:32 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Ze krijgen bij jou wel erg snel promotie. Volgens mij was het gewoon een medewerker (of misschien wel stagair).
|
02 jun 2006 23:33 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
het duurde wel even hé voordat je er 1 gevonden had
Die muts mag bij mij in de auto, hoop lol en ik heb geen mini....
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
02 jun 2006 23:34 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Kijk, nu gaat het tenminste weer ergens over Ow ne, is off topic. lekker dom hè
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
03 jun 2006 0:02 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
03 jun 2006 0:04 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Toch niet? Iedere forummer ziet wel een MINI zitten naar mijn idee...
en zo moeilijk is die zoektocht niet Marc' Oh Oh ...
|
03 jun 2006 0:05 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
zit waarschijnlijk op de verkeerde sites te zoeken, kom alleen maar blote vrouwen op de motorkap tegen
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
03 jun 2006 0:09 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
|
03 jun 2006 0:13 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
03 jun 2006 0:16 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
weer off topic !
_________________________________________ crazy italian........
|
03 jun 2006 6:39 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 jun 2006 9:47 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Goh bij mij spelen wel wat zwaardere dingen en dan druk ik me erg, erg, erg voorzichtig uit (overigens niet bij Pon)
Bellen, formele klacht neergelegd en die liegt er niet om (over zaken die al 11 maanden spelen, na aankoop ), weer bellen, beloften dat ik z.s.m. wordt teruggebeld. Inmiddels 2 weken verder.
Hoe noem je dit dan
Ik voel me inmiddels een stuk beter behandeld bij mijn peugeotdealer, dan bij mijn porschedealer en dat wil wel wat zeggen.
Ruud ( die over het algemeen vrij rustig en geduldig is, maar nu zijn geduld gaat verliezen)
|
03 jun 2006 10:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 jun 2006 10:56 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Het is af en toe zo frustrerend, niet dat er fouten worden gemaakt (wel veeeeel overigens) maar hoe ze later zo makkelijk met die geconstateerde fouten / miskleunen (die ze zelf ook toegeven) omgaan.
Ik zit nog niet in de fase dat ik hier een boekje over open wil doen, maar ik zit wel op het grensje IK hoop dat dat ook niet zal hoeven plaatsvinden en dat ze hun afspraken vanaf nu gaan nakomen.
En anders ......................moet ik mijn verhaal toch eens kwijt. En als het weer goed gaat, meld ik het ook even.
|
03 jun 2006 13:56 |
|
|