Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:27

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Flying & Passion days Porsche Wevelgem ( Belgie) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Belgie vl br
Bericht Flying & Passion days Porsche Wevelgem ( Belgie)
Is er iemand van jullie dit naar dit evenement gaat ?

02 jun 2006 23:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Yep

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 jun 2006 2:46
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Flying & Passion days Porsche Wevelgem ( Belgie)
zoef schreef:

Where & When :?:

03 jun 2006 4:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Belgie vl br
Bericht Re: Flying & Passion days Porsche Wevelgem ( Belgie)
Olaf schreef:
zoef schreef:

Where & When :?:

Is de voorstelling van de GT3/RS op het vliegveld van Wevelgem.

Is vandaag en morgen maar enkel op uitnodiging.

03 jun 2006 8:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Is vandaag en morgen maar enkel op uitnodiging.

Das dan weer minder :cry: .

mhaschreurs.hyves.nl

03 jun 2006 9:52
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
Ik neem aan, dat de meesten hier ook een uitnodinging hebben gehad voor de introductie van de nieuwe GT3 én de Turbo op 24 juni van Pon?

03 jun 2006 11:42
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik was al iets aan het zoeken om dit weekend te doen , maar het zal dus niets worden als je enkel met uitnodiging erheen mag :cry:

Laatste update 22/10/2013

03 jun 2006 12:54
Profiel WWW Facebook 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Komaan Paul,

vertel eens iets meer :) :wink:

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

03 jun 2006 12:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Schijnt enkel voor de "uitverkorenen" te zijn, plaatsen immers beperkt. Ik dacht er iets over gelezen te hebben op het Autowereld forum in het topic over de GT3.

03 jun 2006 13:01
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Het was de voorstelling van de nieuwe GT3. En je had de mogelijkheid, om gans het Porsche gamme te testen, en mee te rijden met de GT3 en de CGT. er werd ook de nieuwe collectie van de klokken van Bombardier voorgesteld en een bedrijf dat je in de mogelijkheid stelt om 25u per jaar te beschilkken over een privé jet voor slechts een budget tussen de €50.000 en €105.000 per jaar. :?

Er was een leuk buffetje voorzien, met de nodige drank, maar eigenlijk was ik gegaan om een eerste indruk te krijgen van de nieuwe GT3. Eerst en vooral een prachtige wagen zeker zo in het geel. Testrijden was echter niet mogelijk, omdat de een of andere **k*l het gepresteerd had om de koppeling er het eerste uur door te draaien :bang: :bang:
Mee rijden met een CGT, die enkel een stukje rechtdoor rijdt 180° draaid en dan terug een stukje rechtdoor rijdt, is nu niet direct mijn levensdroom, dus daar heb ik dan maar voor gepast.

Al bij al een gezellige namiddag, omdat ik weer met enkele mensen heb kunnen bijpraten, die ik al een tijdje niet meer gezien heb, maar spijtig genoeg, geen rijindruk van de nieuwe GT3, :cry: ben dus vanmorgen nog maar eens een toertje gaan doen met de RS, en heb helemaal niet de drang om hem te gaan omwisselen voor een nieuwe GT3. :D :D :D

Op 24 juni gaan we naar de voorstelling van de nieuwe Turbo, maar dat zal ook wel weer alleen maar kijken zijn :cry: :cry:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 jun 2006 13:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Jurgen schreef:
Ik neem aan, dat de meesten hier ook een uitnodinging hebben gehad voor de introductie van de nieuwe GT3 én de Turbo op 24 juni van Pon?

Pon? Nooit en never ooit iets van vernomen :?

03 jun 2006 15:28
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
@ppp356:

Toch wel ferm zo'n uitnodiging! Ook al was het misschien niet 100% wat je ervan verwachtte, mooi gebaar van Porsche ...en die "neven-aktiviteiten" à la privé-jet-gedoe maken handig gebruik om wat reclame te maken.

Als je dan toch het ganse gamma kon rijden, had je dan niet de zin om effe met de Cayman te rijden? (of had je die al effe gereden vroeger...)

Spijtig van die koppeling van de nieuwe RS...had graag es geweten of het qua sensatie een groot verschil is tusen de 996 en 997...(zelf denk ik en hoop ik dat de sensatie min of meer dezelfde blijft...op die manier blijft de droom realistischer... :lol: )

03 jun 2006 19:41
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Jurgen schreef:

Yep! Zeer waarschijnlijk zijn wij van de partij.

Maar zou het alleen op uitnodiging gaan? Of is dan gewoon de zaak open, net zoals iedere zaterdag..........

03 jun 2006 20:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Ik ook. Helaas heb ik die dag al andere plannen :cry: .

mhaschreurs.hyves.nl

03 jun 2006 21:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
de 997 gt3 rs is niet zo hip als de 996 gt3rs vind ik , waarom kan ik niet verklaren maar ik heb dat gevoel.

03 jun 2006 21:35
Profiel
Westervoort
Bericht 
ER schreef:
Jurgen schreef:

Yep! Zeer waarschijnlijk zijn wij van de partij.

Maar zou het alleen op uitnodiging gaan? Of is dan gewoon de zaak open, net zoals iedere zaterdag..........

Denk 't niet , 't is nl 's middags van 4 tot 's avonds 8. Helaas een beetje een onmogelijke tijd voor mij , je zult me er dus niet zien Erwin.

03 jun 2006 22:09
Profiel
PorscheForum Rookie
deerlijk
Bericht Wevelgem
ben er zaterdag 3/6 geweest
tis de moeite zulle. er is ook een carerra gt die weg en weer rijd op de baan achter het vliegveld( de industriezone). vriend van mij heeft er mee meegeweest! BANGELIJK!!!

04 jun 2006 13:53
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht Re: Wevelgem
philippe9974S schreef:
ben er zaterdag 3/6 geweest
tis de moeite zulle. er is ook een carerra gt die weg en weer rijd op de baan achter het vliegveld( de industriezone). vriend van mij heeft er mee meegeweest! BANGELIJK!!!

ppp 356 schreef:
Mee rijden met een CGT, die enkel een stukje rechtdoor rijdt 180° draaid en dan terug een stukje rechtdoor rijdt, is nu niet direct mijn levensdroom, dus daar heb ik dan maar voor gepast.

Zo zie je maar weer, dat smaken verschillen :wink:

04 jun 2006 22:53
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]