Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 10:02

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 174  Volgende
Wie was/waren het?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Gisteren in Papendrecht een rode 964 coupé. De P. stond geparkeerd ter hoogte van Kolblei 18, vlak bij mijn dochter.

06 jun 2006 15:31
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
WdePundert schreef:
De P. stond geparkeerd ter hoogte van Kolblei 18, vlak bij mijn dochter.

:shock: ..... Laat jouw dochter zich parkeren :?: :lol:

06 jun 2006 15:32
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
EriC4C schreef:
:shock: ..... Laat jouw dochter zich parkeren :?: :lol:

Daar heb ik géén vergunning voor. :D

06 jun 2006 15:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Gisteren uit eten geweest met mijn vriend bij de WOK PALACE ter hoogte van Schagen. Op de heenweg stonden we rond een uurtje of half 6 te wachten voor de stoplichten bij het marinemuseum. De texelse boot was uitgelopen dus we hebben ons helemaal &^$%#(@ geergerd aan al die slakkige bestuurders voor ons die dan bij groen heel zachtjes op het gaspedaan gaan staan. Met als gevolg dat er maar 2 wagens per stoplicht doorgelaten worden in +- 5 min. :evil:
Gelukkig kwam het dan allemaal nog goed toen er vanaf de Texelse boot een PRACH-TIG-E 911 996 2nd Gen Cabrio in Seal Grey voorbij kwam met ontstoken koplampjes. *kwijlllllllll* :wink:

06 jun 2006 17:18
Profiel Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
vanmiddag om 17:30 in de bocht richting de bilt
een hele vuile en smerig mini cabrio
of horn zich gedouched had weet ik niet :D

kon het eigenlijk niet heel goed zien
maar moet je haast geweest zijn.

06 jun 2006 18:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
ruud964 schreef:
Vanmiddag de Nissan 300/350Z club langs mijn huis, mooie exemplaren bij hoor. Zo'n 350 in het geel is wel heel mooi hoor.

Snel weer On Topic :roll: : En na een ritje Noordzeestrand naar de slufter op de maasvlakte (kan je zo lekker doorrijden) :drive: een (zwaaiende bestuurder) 3.2 coupé :D

Als dat een grijzende man van middelbare leeftijd was dan is dat vast een bekende (kennis) uit Rozenburg. Rijdt een donkere 993 (voorheen een PBS) en doet vaak het stukje R'burg-Maasvlakte en terug natuurlijk.
Puur voor de lol.

06 jun 2006 18:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Net in de Meern bij het mereveldplein een zwarte 944 turbo, iemand van hier misch. :?:

06 jun 2006 20:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
D-Dreamer schreef:
Als dat een grijzende man van middelbare leeftijd was dan is dat vast een bekende (kennis) uit Rozenburg. Rijdt een donkere 993 (voorheen een PBS) en doet vaak het stukje R'burg-Maasvlakte en terug natuurlijk.
Puur voor de lol.

Nee, was echt een tachtiger (3.2), volgens mij donkerblauw. Leuk ritje altijd naar Oostvoorne, bakkie doen bij de "stormvogel" en weer terug via zuidland etc. naar het pontje :D

Misschien kom ik je nog wel eens tegen. :wink:

06 jun 2006 21:39
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Vanmiddag bij mij in het durp een Belgische 964 3.6 turbo zwart met van die kwwijl kwwijl speedlines (stond 3.6 op maar kan natuurlijk ook zo'n simpel 3.3tje geweest zijn 8) ) :wink:

06 jun 2006 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
911-lover schreef:
Rond 16u een zilvergrijze 912 in Bree met Belgische O-platen

O-platen? Wat zijn dat, ronde nummerplaten oid?

07 jun 2006 11:16
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
GerbenJ schreef:
911-lover schreef:
Rond 16u een zilvergrijze 912 in Bree met Belgische O-platen

O-platen? Wat zijn dat, ronde nummerplaten oid?

Nummerplaten, speciaal voor oldtimers, ze beginnen steeds met de letter O.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 jun 2006 11:20
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Inderdaad , zoals Paul zegt.
Zo hebben we ook Z-platen.Die beginnen steeds met een Z en zijn voor handelaars. Vroeger waren die ook wit/rood nu zijn die wit/groen

Laatste update 22/10/2013

07 jun 2006 11:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
911-lover schreef:
Inderdaad , zoals Paul zegt.
Zo hebben we ook Z-platen.Die beginnen steeds met een Z en zijn voor handelaars. Vroeger waren die ook wit/rood nu zijn die wit/groen
Bedankt voor de uitleg.

07 jun 2006 11:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
ruud964 schreef:
Nee, was echt een tachtiger (3.2), volgens mij donkerblauw. Leuk ritje altijd naar Oostvoorne, bakkie doen bij de "stormvogel" en weer terug via zuidland etc. naar het pontje :D

Misschien kom ik je nog wel eens tegen. :wink:

11 juli zit ik weer in Oostvoorne (wapen van marion) een presentatie te geven. Ik hoop op goed weer want dan kan ik daarna gelijk door naar het strand.
Trouwens ik zwaai altijd met twee handen (als ik een P tegen kom) :cheers:

07 jun 2006 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Vanochtend ring A13 rond R'dam om 8.00 een mooie 3.2 zilvergrijs/champagne? RS-61-TZ Denk origineel NL dan? Daarna op ring rond Brussel richting Mons een donkerblauwe 996 Carrera S TTX-005 die een werkelijk idiote inhaalmaneuvre vóór mijn neus maakt. Nou ben ik niet echt onder de indruk van de gemiddelde rijkunst van onze zuiderburen (sorry jongens, niet generaliserend bedoeld) maar dit sloeg echt alles!

09 jun 2006 20:51
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
RED CABRIOLET schreef:
Vanochtend ring A13 rond R'dam om 8.00 een mooie 3.2 zilvergrijs/champagne? RS-61-TZ Denk origineel NL dan? Daarna op ring rond Brussel richting Mons een donkerblauwe 996 Carrera S TTX-005 die een werkelijk idiote inhaalmaneuvre vóór mijn neus maakt. Nou ben ik niet echt onder de indruk van de gemiddelde rijkunst van onze zuiderburen (sorry jongens, niet generaliserend bedoeld) maar dit sloeg echt alles!

We zijn niet zo bedreven in Links rijden :roll: vandaar die idiote inhaalmaneuvres :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 jun 2006 21:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Zojuist in Veghel vlak voordat je de A50 op rijd weer in de goede richting (uden) rijd kwam ik een niet zwaaiende bestuurder met of een 3.0 3.2 tegen welke toen we elkaar net paseerden volle bak een auto ging inhalen.
Kleur het was schemerig?? kenteken begon met N. 8)

09 jun 2006 22:46
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Citaat:
We zijn niet zo bedreven in Links rijden vandaar die idiote inhaalmaneuvres

Dat was het hem nou juist, ik reed op de middelste baan en werd ingehaald door een andere wagen, wat de P. rijder die véél te hard aankwam waarschijnlijk niet snel genoeg ging en daarom passerende wagen maar rechts inhaalde waarbij de P. mij sneed omdat er niet genoeg ruimte was!

09 jun 2006 23:55
Profiel
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
RED CABRIOLET schreef:
Citaat:
We zijn niet zo bedreven in Links rijden vandaar die idiote inhaalmaneuvres

Dat was het hem nou juist, ik reed op de middelste baan en werd ingehaald door een andere wagen, wat de P. rijder die véél te hard aankwam waarschijnlijk niet snel genoeg ging en daarom passerende wagen maar rechts inhaalde waarbij de P. mij sneed omdat er niet genoeg ruimte was!

jij wordt ingehaald door auto's als je in je P rijdt ?!?!? :shock:

:D

10 jun 2006 0:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Het was dit keer geen P maar wél bijzonder om hier te vermelden.
Gisteren rond 17.40 uur op de A15 t.h.v. Sliedrecht richting R'dam een DeLorean.

Ik herkende hem aan de deuren die open stonden. (hij stond in de voor mij tegenovergestelde rijrichting op de vluchtstrook.)
Afbeelding

10 jun 2006 8:48
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
haha grappig! Mijn vriend is gek op die auto, maar we hebben er nog nooit één gezien :(

Heb gistermiddag rond 4 uur wel een mooie zwarte 930 gezien, hobbelde over de brug die een verbinding is tussen de Ditostraat en de Krugerstraat..

10 jun 2006 10:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
[quote="D-Dreamer"]Het was dit keer geen P maar wél bijzonder om hier te vermelden.
Gisteren rond 17.40 uur op de A15 t.h.v. Sliedrecht richting R'dam een DeLorean.

Ik herkende hem aan de deuren die open stonden. (hij stond in de voor mij tegenovergestelde rijrichting op de vluchtstrook.)
Afbeelding[/qu

Erg bijzonder dat de DeLorean nog rijd wat zijn dat een gevoelige auto's zeg :!: 8)

10 jun 2006 15:10
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En vooral traag naargelang hun uitstraling :?

Laatste update 22/10/2013

10 jun 2006 15:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Vandaag in oud beijerland een 993s met zwaaiende bestuurder, ik denk Teun. :wink:

10 jun 2006 15:37
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Een zilvergrijze en een bestuurder met zo'n :afro: ???

Dan moet dat Teun zijn geweest! :mrgreen: :wink:

10 jun 2006 15:45
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 174  Volgende