Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik denk ook niet dat wie dan ook daat een bezwaar tegen zou hebben dat je (zeker vanwege dit noodgeval) met een andere wagen zou meerijden.
Hoofdzaak je bent erbij en daar gaat het om
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 jun 2006 20:15 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Bedankt voor de bijval PPP
Maar goed, ik kan het me voorstellen als Rufie daar anders over denkt.
Het vervelende is dat ik mijn bijrijder (als verjaarscadautje) de rit en overnachting als cadeau heb aangeboden. We hebben allebei al vrij genomen en ons nogal verheugd op het uitje.
Rufie, als jij vindt dat een Porscherit alleen voor Porsches is dan heb ik daar begrip voor.
En nogmaals, misschien gebeurt er nog een wonder en kan ik gewoon met een Porsche rijden (die van mezelf of een invaller).
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
07 jun 2006 20:23 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
Massa,
hoop dat het goed komt - in een werkdag kunnen ze toch veel, zeker in jouw situatie
groet,
Thomas
|
07 jun 2006 20:33 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Hoi Massa, ik heb het gevoel dat je er gewoon bij bent
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
07 jun 2006 20:36 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Hey Massa, We duimen voor je.....hoe dan ook ga ik ervan uit dat je er bij bent
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
07 jun 2006 20:49 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Rufie is in the house, nu wachten op zijn verdict
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
07 jun 2006 21:33 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
verdomme massa,
heel vervelend voor je
mocht er een poll komen wel of niet mee met een audi
dan is mijn stem mee,
maar ik zie liever een 964 turbo ons op de bahn voorbij komen blazen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
07 jun 2006 21:37 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Hey Massa,
komaan man, ik ben geen onmens hoor ! Tuurlijk heb ik daar geen probleem mee. Je hebt al pech genoeg dat de Porsche niet klaar is....
Nu gaat het natuurlijk klinken alsof ik van de gelegenheid wil gebruik maken, maar dat is het echt niet. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Het was gepland dat ik samen met een vriend met een Cayenne zou rijden naar Stuttgart. Vandaag heb ik jammer genoeg moeten vernemen dat de Cayenne niet beschikbaar is. Ook mijn 968 zal pas volgende week klaar zijn in de garage.
Daarbij komt nog dat mijn vader sinds vorige zondag opgenomen in het ziekenhuis. Het is ernstig en daarom overweeg ik om toch zelf met mijn leasewagen te rijden, dan kan ik in geval van nood op een paar uur thuis staan. Ik zie er tegenop om met de VW te rijden, maar het lijkt me de beste oplossing.
Hopelijk hebben jullie begrip voor deze uitzonderlijke situatie.
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
07 jun 2006 21:46 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Dat dit een uitzonderlijke situatie is kun je wel stellen.
Dat het nu juist jou moet treffen Rufie, die alles geregeld heeft, is byzonder triest hoor.
Ik hoop dat je toch nog een (redelijk) leuk weekend hebt, ondanks dat het met je vader minder goed gaat.
Gr.John.
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
07 jun 2006 21:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
07 jun 2006 21:55 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Hmm..wat een pech overal zo op het laatste nippertje..
En dan ook nog uitegerekend eens voor de organisator!
Sterkte met je vader iig Rufie!
En wat betreft andere auto's..ze zijn in ieder geval alletwee ook Duits
Gaat er vast niet veel minder gezeliig om worden!
|
07 jun 2006 21:58 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Tjonge jonge, wel een uitstapje met hindernissen hoor.
@Rufie, sterkte met je vader, hopelijk gaat het snel weer beter met hem.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
07 jun 2006 21:59 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Het was vandaag echt een $^%*-dag.
Ik had 2 Porsches voorzien : ging het niet met de Cayenne, dan met de 968. Alletwee noppes. Jullie willen niet weten hoe het voelt
Was het niet geweest dat ik de rit organiseer dan zou ik mijn plaats afstaan, maar ik vermoed (euh hoop) dat mijn aanwezigheid toch wel nut zal hebben.
Nogmaals Massa : dit zijn omstandigheden op het allerlaatste moment waar je niets kan aan veranderen.
Het grappige zal natuurlijk zijn dat wij pas een uur of meer later aankomen in Stuttgart.
Terwijl jullie misschien een terrasje doen, zitten wij maar te duwen en te duwen pffffffffffffffffffff.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
Laatst bijgewerkt door rufie op 07 jun 2006 22:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 jun 2006 22:02 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
mag/kan/durft/ moet
Overmacht, gewoon mee met de 4xniks dus
Zou ook wel relaxed met de Sintra willen gaan, maar heb geen excuus van een kapotte Porsche en krijg de Sintra ook zeker niet mee van Inge.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jun 2006 22:03 |
|
|
marknineoneone
|
Hey Rufie, wat vervelend! Met name voor je vader natuurlijk. De rest is eigenlijk maar bijzaak.
In ieder geval sterkte ermee...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
|
07 jun 2006 22:03 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Rufie , ook van deze kant mjn medeleven voor je vader en ik wens hem veel beterschap toe.
En zoals eerder geschreven, hoofdzaak is tch het samenzijn en de uitstap.
Porscheritten zullen er nog genoeg komen.
En wie weet komt er op het laatste nippertje toch nog een wending.
Onlangs zou de rit naar Stuttgart ook met een niet P geweest zijn
Positief denken.
Ik ben in elk geval gezond jaloers op jullie dat jullie kunnen gaan en ik er niet bij kan zijn
Maar ik heb een goede reden
|
07 jun 2006 22:13 |
|
|
Massa
|
Okay Rufie, fijn dat we sowiezo mee kunnen!
Veel beterschap voor je vader toegewenst.
Jammer dat het voor jou een VW wordt, maar we drinken samen een Duits biertje om ons verdriet te verdringen .
Morgen meer Porsche-nieuws.
NB: Mocht het de Audi worden dan moet dat maar.
Daar moet toch ook 260 op de teller kunnen verschijnen
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
07 jun 2006 22:15 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
| | | | rufie schreef: Hey Massa, komaan man, ik ben geen onmens hoor ! Tuurlijk heb ik daar geen probleem mee. Je hebt al pech genoeg dat de Porsche niet klaar is.... Nu gaat het natuurlijk klinken alsof ik van de gelegenheid wil gebruik maken, maar dat is het echt niet. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Het was gepland dat ik samen met een vriend met een Cayenne zou rijden naar Stuttgart. Vandaag heb ik jammer genoeg moeten vernemen dat de Cayenne niet beschikbaar is. Ook mijn 968 zal pas volgende week klaar zijn in de garage. Daarbij komt nog dat mijn vader sinds vorige zondag opgenomen in het ziekenhuis. Het is ernstig en daarom overweeg ik om toch zelf met mijn leasewagen te rijden, dan kan ik in geval van nood op een paar uur thuis staan. Ik zie er tegenop om met de VW te rijden, maar het lijkt me de beste oplossing. Hopelijk hebben jullie begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Rufie. | | | | |
Mijn accu deed vanochtend moeilijk. Starten lukte maar net. Wellicht te lang stilgestaan. Na een stukje ermee gereden te hebben, startte de auto meteen. Ik heb de accu nu aan de lader staan. Ik hoop dus dattie morgen gewoon start en als dat niet het geval is dat ik nog snel ergens een accu op de kop kan tikken...
Anders kom ik met de Peugeot 404 uit 1962... Is dat ook goed?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 jun 2006 22:21 |
|
|
marknineoneone
|
ER ZIJN GRENZEN!!!!!
|
07 jun 2006 22:25 |
|
|
Black Betty
|
Ik heb ook nog een Opel Agilla in de aanbieding...
Is die dan oké?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 jun 2006 22:26 |
|
|
Massa
|
Lijkt mij prima, ik zou dan wel alvast gaan rijden
|
07 jun 2006 22:26 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
jajaja gisteren liep mijn auto onregelmatig stationair, ik denk dat de lambdasonde(s) problemen hebben... de 14e naar dokter Visser er mee... Ik kom dan op de motor vrijdag, ok
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
07 jun 2006 22:28 |
|
|
Black Betty
|
Ik kan ook vandaag al wegrijden met m'n Peugeot J7 kampeerauto uit 1969...
Dan zie ik jullie wel bij de ingang van het museum...
Is 160 km/uur dan niet hard genoeg?
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 07 jun 2006 22:31, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 jun 2006 22:30 |
|
|
Massa
|
Wil er nog iemand een fiets lenen?
|
07 jun 2006 22:31 |
|
|
911-lover
|
Ik heb een trekbaar liggen.
Gewoon even achter de quattro hangen (zoals die reclame van Audi die die Truck sleept).
Dan kan de Peugeot eens sneller gaan dan de teller aangeeft
|
07 jun 2006 22:32 |
|
|