Auteur |
Bericht |
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Mócht er nog iemand wakker zijn..zou die mij dan nog even het Rufie Roadbook kunnen mailen?
Die ben ik vergeten te lezen en mee te nemen..
|
08 jun 2006 23:17 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
ik heb em net geprint en neem em wel mee
gentlemen, start your engines
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 jun 2006 4:06 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
vroem vroem
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
09 jun 2006 4:37 |
|
|
horn
PF #57
|
have fun, zal wel lukken, en doe voorzichtig!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 jun 2006 6:36 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Veel plezier , het is schitterend weer om te rijden
|
09 jun 2006 6:59 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Jongens, veel plezier. Jammer dat ik niet meer mee kon
|
09 jun 2006 7:57 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Viel Spassssssssssssss
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
09 jun 2006 11:01 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 jun 2006 11:11 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Was de 968 daar ook niet gemaakt
Rond 9.30u even met Rufie gebeld.
De rit liep perfect en ze hadden al bijna de halve rit achter hun.
Ik ben benieuwd op het verslag en de fotootjes.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
09 jun 2006 13:26 |
|
|
John
Cayenne
|
Yep.......toen ook al waterkokers
|
09 jun 2006 13:39 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Zooo, weer thuis.
Rufie, het was echt GEWELDIG.
Perfect georganiseerd!
Erg bedankt.
Op naar volgend jaar: De opening van het Porschemuseum...
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
10 jun 2006 21:28 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Wij ook weer thuis
Rufie en Katja. Waanzinnig bedankt voor alles!
Alles was werkelijk perfect geregeld en we hebben ons super vermaakt.
We hopen eens een keer iets voor jullie terug te kunnen doen
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
10 jun 2006 21:53 |
|
|
frankie1969
op het moment geen.......westerhoven
|
Cindy en ik zijn (na een km of 100 verkeerd gereden te hebben )ook weer thuis
Het was geweldig Rufie
Op de terugweg kreeg ik helaas een paar kleine zwaailichtjes te zien in mijn binnenspiegel
Jawel!! De Flikken hadden me geklokt op 168 km per uur waar je maar 130 mocht. Gelukkig reed ik op dat moment even rustig
Maar toch, ik moest ze even volgen naar een parkeerplaats.
Ik was al bang dat het een vette bon zou worden , maar dat viel gelukkig mee. De schade was gelukkig maar 70 euro, dus dat viel weer mee.
Al met al een zeer geslaagd weekend!!
Ik ben blij dat we toch besloten hadden om mee naar het Mercedes museum te gaan, want dat was toch wel erg gaaf!
Het was echt top Rufie!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ een slechte dag op de golfbaan is nog altijd beter dan de beste dag op het werk.....
|
10 jun 2006 22:39 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niks meer aan toe te voegen
Olaf -70eurominderuitgegevenendaaromwatlaterthuis-
|
10 jun 2006 22:58 |
|
|
Massa
|
Druk op de weg...
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
10 jun 2006 23:01 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Wij zijn ook weer thuis!
En het was super!
Rufie, hulde voor de organisatie van dit alles
Erreg goed!
Vond het ook een erg leuke en gezellige groep..veel gelachen
Een dezer dagen zal ik wat meer lettertjes en vooral plaatjes op het forum zetten..maar na al die vierwielers en topsnelheidautobahnkilometers ga ik nu eerst even horizontaal.
|
10 jun 2006 23:17 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Ben benieuwd wie de foto uit de tunnel krijgt Geert?
Jij of ik
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
10 jun 2006 23:21 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Volgens mijn vriendin was ik de onfortuinlijke van ons twee..
Ik zal de deurmat extra goed in de gaten houden de komende tijd
Als je me even je mail adres PB't, dan heb ik wel alvast een filmpje uit de tunnel, waar jij voor ons reed.
Waar overigens op te zien is dat een van je remlichten 't niet doet.
Dus als je dat nog niet wist, dan bij deze alvast een nuttige pre-APK tip
|
10 jun 2006 23:38 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Zo... Ook weer thuis...
Ik ben na het bezoek aan het Mercedes-museum nog even naar Zuffenhausen gereden en heb nog even wat inkopen gedaan bij Porsche ...
Toen ik bij het museum stond (voor de deur) werd mijn kenteken omgeroepen: m'n alarm stond te loeien (ik was vergeten m'n dakkie te sluiten, maar ik had wel het alarm erop gezet )
Toen naar huis gereden. Tjongejonge, wat rijdt dat lekker over die Duitse Autobahn... Nog even nét over de 245 km/uur (op de teller) (achteraf aangepast) geklokt, maar een foto ervan maken zat er niet in...
Ik heb ook te hard gereden waar slechts 130 km/uur gereden mocht worden, maar ik ben niet aangehouden... Zou er nog een bon volgen???
Onderweg nog Frankie1969 gepasseerd vlak voor een plek waar een camper op z'n zij lag (tegen de richting van het verkeer in)... Dat zag er niet goed uit...
Goed... Dát was de terugreis...
De trip zelf was ongelofelijk fantastisch! Tijdens het bezoek aan de fabriek nog het prototype van de nieuwe 911/997 Targa gespot (3x maarliefst).
De rondleiding was helemaal top al hebben we de 2de verdieping niet kunnen/mogen bezoeken vanwege de aanwezigheid van de prototype(s). Steeds als we iets te dichtbij kwamen, kreeg onze gids een seintje en werden we spoorslags verdergebonjourd, maar ze hebben niet kunnen voorkomen dat we niettemin de Targa hebben 'gespot'...Hé-le-maal top!
Na het bezoek aan de fabriek naar het Hotel in Vaihingen... Tenminste... Dat was de bedoeling. Het bleek echter dat er 2 Vaihingen bestaan die op 'slechts' 50 km van elkaar liggen...
Wij (ik en nog twee andere deelnemers) hadden dus voor de verkeerde Vaihingen gekozen en moesten dus -na 50 km de verkeerde kant op gereden te zijn- weer terug. We arriveerden daarom wel heel erg laat in het hotel (dat z'n sterren overigens meer dan waard was: prima keuze Rufie!)...
Daarna lekker uit eten in Zuid-Europese sferen.
Vanochtend -dus- naar het Mercedes museum.
Wát een fantastisch mooi gebouw en wat een ongelofelijk fraaie collectie automobielen! Ik heb eigenlijk niets met het merk met de ster, maar ik heb genoten!
Al met al een súper geslaagd weekend! Mede (en wellicht vooral) vanwege de perfecte organisatie, waarvoor nog mijn hartelijke dank...
Rufie (en vrouw): het was helemaal top!
supersupersuper bedankt!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 11 jun 2006 0:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jun 2006 23:57 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Re: Druk op de weg...
Geweldige dagen gehad! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, maar bovenal natuurlijk Rufie! Grote klasse!!!
Geweldig programma, voor mij was het bezoek aan het Mercedes museum misschien nog wel de topper. Een echte aanrader!
Madeleine en ik zijn teruggereden langs de Rijn. Ook fantastisch met zo'n zonnetje.
Lekker gegeten en toen "de pijp gekuist" op de A61 tot Venlo.
Even later zelfs nog 284 op de klok!
Verzoek aan de moderators: maak even een album aan want we willen die foto's kwijt !!!
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
Laatst bijgewerkt door Roel 964 C2 op 11 jun 2006 0:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 jun 2006 0:01 |
|
|
Massa
|
Humm, Speedy.
145 km/u op de teller?
Cool!
|
11 jun 2006 0:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Massa , je was me net voor...
|
11 jun 2006 0:03 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Eeeeeh... Type-foutje... 245 km/uur natuurlijk (ik pas het even aan in het bovenstaande bericht)... Ik ben een beetje moe... Dan krijg je dat soort vertikkingen...
Dat is niet het hardst wat ik met Speedy heb gereden, maar komt héél dicht in de buurt...
Ik snap niet hoe je dan nog een foto kunt maken. Ik was te geconcentreerd om er ook maar aan te denken dat ik er zo'n dashboard-plaatje van zou kunnen/moeten maken.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Laatst bijgewerkt door Black Betty op 11 jun 2006 0:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 jun 2006 0:06 |
|
|
Massa
|
Bij de les blijven he
|
11 jun 2006 0:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja, en ook nog waar je maar 130 mocht... Boefje!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jun 2006 0:07 |
|
|