Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 19:22

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Forum Porschisten groeten elkaar 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht Forum Porschisten groeten elkaar
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=25298&t=25298

Vanaf nu 3 keer grootlicht en we weten genoeg :wink:

PorscheForum en prikbord gaat zeer goed samen toch :?:

Groeten (3x flits),

SharkS4

13 nov 2003 20:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
kzal heel t weekend ff in Nederland komen touren ... met een setje gloeiers als reserve .... :lol: :lol:

Hier bij ons krijg je alleen maar een blik zo van "zie hem met zen 2e hands 964'je" (van de 996 rijders dan althans)
Vind ik jammer ... typisch Belgisch ...
Khaat et !!!

Greetz Dirk

14 nov 2003 17:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Een oproep aan het leven :!:

LAAT ALLE NEGATIEVE ASPECTEN VAN ONZE MOOIE HOBBY EN PASSIE VERDWIJNEN :!: :!: :!:

Zo, nu weer terug naar de stand "normaal" :wink:

SharkS4

14 nov 2003 17:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
dirkie schreef:
Hier bij ons krijg je alleen maar een blik zo van "zie hem met zen 2e hands 964'je" (van de 996 rijders dan althans)
Khaat et !!!

In Belgie (in O & W Vlaanderen althans) flitst men alleen naar tegenliggers om aan te geven dat er een snelheidscontrole op hun weg ligt ...
Misschien daarmee?

14 nov 2003 20:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Dus dubbel lichtsignaal, van voren en van achter. :lol:

15 nov 2003 0:58
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Ik groet andere Porsche rijders altijd zo:
Afbeelding

Werkt perfect, wordt altijd terug gegroet :D

Jeroen

15 nov 2003 2:36
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Met dat vingertje Jeroen ?????.

15 nov 2003 9:21
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
:mrgreen:

15 nov 2003 10:16
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Ik groet andere Porsche rijders altijd zo:
Afbeelding

Werkt perfect, wordt altijd terug gegroet :D

Jeroen

Zeker een voorrecht van moderator of beheerder, zo'n avatar blijven houden :mrgreen:.

15 nov 2003 12:14
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ik vind hem wel leuk, tot het laatste frame'pje :)

15 nov 2003 18:23
Profiel Facebook 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Wie doet dit (nog)?? 3x groot licht is denk ik "too much".Gewoon één keer knipperen met de alarmlichten stel ik voor.Dan herkennen we elkaar snel.En voor degene die niet weten wat het betekend is dan ook niet zo dwingend. :idea: :?:

29 okt 2005 18:38
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Pfff..200GTV...haal jij even oude koeien uit de sloot! Laatste bericht van PaSCal was van bijna 2 jaar geleden. :lol: Geeft trouwens niks hoor, maar viel me gewoon op. Enneh....dat drie keer groot licht, is idd ook voor mij too much. Ook gezien het zeer kleine percentage forummers en prikborders tov alle Porscherijders in NL.

29 okt 2005 19:14
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
tegenwoordig mag je met een handje al tevreden zijn :(

29 okt 2005 19:36
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ik zwaai wel terug hoor jongens! :cheers:

29 okt 2005 19:52
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Bij 3x groot licht steek ik automatisch mijn middelvinger op ("nee, ik kan toch harder dan jij, ik ga NIET aan de kant..." :wink: )

Bij het passeren zie je alles toch te laat en mag je blij zijn dat je elkaar kunt groeten. Gewoon zwaaien en als iemand terugzwaait hier bij het 'wie was het' topic knallen... 8)

29 okt 2005 19:52
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
dirkie schreef:
Khaat et !!!

Helaas in Nederland andersom! :evil: :cry:
ben hier dus maar mee gestopt! zwaai alleen nog maar naar ferrari's als ik er voorbij rij! :wink:

29 okt 2005 22:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hoezo andersom in NL ?

Als ik hier door de buurt rijd (Zandvoort / Aerdenhout / Heemstede) kom ik gemiddeld ongeveer 3 996 / 997's tegen en groet meestal wel vriendelijk maar de betreffende heren / dames zien me zelden volgens mij. Ik heb wel eens het idee dat het van die mensen zijn die bij de dealer komen met "doet u mij de nieuwste Porsche maar" dealer: "Oh u bedoeld de 997S of een 997 targa ?" klant: Ehh die rode daar vind ik wel mooi, doet ie die maar met alle opties erbij, wanneer kan ik hem ophalen ?
:cry:

Prachtig dat zulke mensen Porsche rijden maar liefde voor het merk is wat anders volgens mij :roll:
Hopelijk voelt niemand zich hierdoor beledigd :wink:
Maar ik mag aannemen dat iedereen die op het forum komt WEL een grote liefde heeft voor ONS merk :lol:

29 okt 2005 23:17
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Gerco schreef:
Hoezo andersom in NL ?

Als ik hier door de buurt rijd (Zandvoort / Aerdenhout / Heemstede) kom ik gemiddeld ongeveer 3 996 / 997's tegen en groet meestal wel vriendelijk maar de betreffende heren / dames zien me zelden volgens mij. Ik heb wel eens het idee dat het van die mensen zijn die bij de dealer komen met "doet u mij de nieuwste Porsche maar" dealer: "Oh u bedoeld de 997S of een 997 targa ?" klant: Ehh die rode daar vind ik wel mooi, doet ie die maar met alle opties erbij, wanneer kan ik hem ophalen ?
:cry:

Prachtig dat zulke mensen Porsche rijden maar liefde voor het merk is wat anders volgens mij :roll:
Hopelijk voelt niemand zich hierdoor beledigd :wink:
Maar ik mag aannemen dat iedereen die op het forum komt WEL een grote liefde heeft voor ONS merk :lol:

Gelukkig zijn er zulke mensen, geven ons toch mooi de gelegenheid om later weer een fraai gebruikt 997 exemplaar te kopen :lol:

30 okt 2005 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Idd. Zij die ze nieuw aankopen betalen het grootste deel van de wagens waarmee wij naderhand lekker kunnen gaan scheuren. (hebben wij dus wel ff geluk :D ). Maar de meesten van die gasten (er zijn natuurlijk wel uitzonderingen) zijn m.i. geen echte P-liefhebbers. Anders zouden ze zo'n wagen na enkele jaren niet zomaar wegdoen.

30 okt 2005 0:13
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ben het daarmee eens. De kans dat je door een bestuurder van een 996 of 997 (of KJN for that matter) gegroet of teruggegroet wordt, is niet zo heel erg groot. Mijn enthousiasme om te groeten is dientengevolge veeeeel groter bij wat oudere modellen. Let op: dit zijn generaliserende uitspraken. En uitzonderingen bevestigen de regel inderdaad...

30 okt 2005 0:19
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Gerco schreef:
Hoezo andersom in NL ?

MS964 schreef:
De kans dat je door een bestuurder van een 996 of 997 (of KJN for that matter) gegroet of teruggegroet wordt, is niet zo heel erg groot. Mijn enthousiasme om te groeten is dientengevolge veeeeel groter bij wat oudere modellen. Let op: dit zijn generaliserende uitspraken. En uitzonderingen bevestigen de regel inderdaad...

De kans dat je door een bestuurder van een 993 of ouder gegroet of teruggegroet wordt, is niet zo heel erg groot.
Mijn enthousiasme om te groeten is dientengevolge( :lol: ) ernstig afgenomen.
Let op: dit zijn generaliserende uitspraken.
En uitzonderingen bevestigen de regel inderdaad..

30 okt 2005 0:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nou zoals ik zei groeten de 996/997 rijders niet zo heel veel, maar de 993 en ouder rijders des te meer. Zelfs 924 en 944 rijders groeten best vaak. Recent ook nog een gozer in een 944 die mij duidelijk had gespot en heel vriendelijk terug groette. Toen ik 23 was en 944 reed vond ik het ook prachtig als "een 911 rijder" heel vriendelijk groette.

Maar dat geld voor mij in mijn 993 nu tenminste :roll:

30 okt 2005 1:27
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Gerco schreef:
Nou zoals ik zei groeten de 996/997 rijders niet zo heel veel, maar de 993 en ouder rijders des te meer.

Ga maar eens een dagje op stap in een 996 en je zal verbaasd zijn over het "groetgedrag" van 993 en ouder rijders! :wink:
Rob-die-in-zijn-3.2-&-964-idd-hele-andere-ervaringen-had

30 okt 2005 1:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
:? Zou je die 996 dan wel blijven houden :lol:

30 okt 2005 1:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Gerco schreef:
Nou zoals ik zei groeten de 996/997 rijders niet zo heel veel, maar de 993 en ouder rijders des te meer.

Ga maar eens een dagje op stap in een 996 en je zal verbaasd zijn over het "groetgedrag" van 993 en ouder rijders! :wink:
Rob-die-in-zijn-3.2-&-964-idd-hele-andere-ervaringen-had

Nou ik bedoel dus puur hier bij mij in de buurt he ! In het land kan dat heel anders zijn natuurlijk, en dat merk ik zelf ook wel eens trouwens, gelukkig :lol:

30 okt 2005 2:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende