Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:00

Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
spot op prikpagina.nl 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht spot op prikpagina.nl
Gezien op de prikpagina en wellicht interessant voor mensen hier (voornamelijk voor de Ollanders want niet duur :wink: ) :salut:

Heren en dames,

Een buitenkansje 28 juli.

De prijs voor deelname aan alle sessies, 8 uur rijplezier, van de circuitdag op 28 Juli 2006 op circuit Zandvoort bedraagt 180 Euro voor leden en 200 Euro voor niet-leden.
Bij betaling voor 8 Juli 2006 geldt een gereduceerde prijs van 160 Euro voor leden en 180 Euro voor niet-leden, dit is nog geen 25 Euro per uur.

De prijs voor deelname aan enkel de 4 Safety-car sessies van ieder een half uur bedraagt 75 Euro, voor twee uur rijplezier op het circuit.

Schrijf je tijdig in en betaal je inschrijfgeld van te voren per bank.
Vul je gegevens in en druk op "Verzend", hierna ontvang je een mail met instructies.
Je voorinschrijving is pas afgerond als het bedrag op onze rekening ontvangen is.

Kijk op www.bmwcircuitclub.nl/

Groet,

Hans.

12 jun 2006 7:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
BMW???

Wat hebben we daaraan Harald :twisted:
We zijn niet allemaal gezegend met zo'n BMW Cooper zonder dak ;)

12 jun 2006 18:37
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
is de bmwclub die het regelt. je kan met iedere auto het circuit op, en dit kost bij deze jongens niet veel. dacht dat er wel mensen zouden zijn die een stukje wilden sturen.

Zo niet, veeg ik het topic toch weer gewoon? Het stond op de porscheprikpagina en niet hier. En daar er hier meer circuitliefhebbers komen dan daar, heb ik het hier even geplaatst. Als service. Ik ga zeker niet daar mijn leasebak niet verzekerd is op circuitdagen. En die lol gun ik ze niet bij Leaseplan... :wink: :twisted:

12 jun 2006 20:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
In elk geval een goede tip.
THX Horn :thumleft:
Het wordt zeker overlegd en bekeken :wink:

Laatste update 22/10/2013

12 jun 2006 20:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Dan is het inderdaad een zeer leuke tip ;)

12 jun 2006 21:31
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
horn schreef:
Ik ga zeker niet daar mijn leasebak niet verzekerd is op circuitdagen. En die lol gun ik ze niet bij Leaseplan... :wink: :twisted:

Ach, wat kan er nog meer kapot, na 21 garage bezoeken? :twisted: :wink:

Rob-die-de-bmw-mannen-ook-HUN-dagje-gunt-dus-de-944-op-stal-laat! :wink:

12 jun 2006 21:42
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ach, wat kan er nog meer kapot, na 21 garage bezoeken? :twisted: :wink:

Dacht ik ook. Teller staat inmiddels op 23 :evil:

12 jun 2006 21:47
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En je hebt de wagen nog steeds :?: :shock:

12 jun 2006 21:51
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
911-lover schreef:
En je hebt de wagen nog steeds :?: :shock:

sterker nog, ik heb een klacht naar bmw nederland geschreven en na ruim een week een jippie standaard briefje terug gehad dat ze er helaas niks aan kunnen doen maar dat ze wel blij zijn dat ik de moeite heb genomen om mijn klachten op te schrijven want dat helpt hen hun produkten te verbeteren...

jaja... r*kkers! :evil:

Blijft een leasebak en eea blijkt geen reden om kostenloos tot ontbinding van het contract over te gaan, zolang ze al die k*tmankementen kostenloos onder garantie repareren en me een gratis leenwagen ter beschikking stellen.

Als hij probleemloos rijdt is het overigens wel een toppertje. En het zijn voor een deel kleine dingen die het niet doen (sensor van de hoedenplank die weer defect is waardoor het dak niet open kan, sensor van de passagiersdeur die defect is waardoor bij elke hobbel een lampje 'er staat nog ergens een deur open' aangaat en de binnenverlichting aangaat (rete irritant als je 's nachts met 120 km/u :wink: over de snelweg rijdt) etc etc). :cry:

12 jun 2006 22:30
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
horn schreef:
eea blijkt geen reden om kostenloos tot ontbinding van het contract over te gaan, zolang ze al die k*tmankementen kostenloos onder garantie repareren en me een gratis leenwagen ter beschikking stellen.

Betekent dit dat je het serieus in overweging genomen hebt (of zelfs geprobeerd hebt) of heeft het plezier 8) nog steeds de overhand?

12 jun 2006 22:40
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Maar zo verlies je toch compleet het vertrouwen in je wagen en ga je steeds met "wat zal er nu weer stuk gaan en hoe lang zal ik nu weer met een vervangwagen moeten rondrijden " in je achterhoofd zitten :?

12 jun 2006 22:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
@ henk: ja en ja

@ koen: ja. maar op het bijna verliezen van 2 wielen het eerste weekend na zijn het verder allemaal minor problemen... - irritant, maar niet van invloed op de verkeersveiligheid.

12 jun 2006 22:47
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Maar wel op je moreel , of dat zou het tenminste bij mij doen.
Ik vermoed dat als een vrouw evenveel "minor" probleempjes had op zo korte tijd dat je ze kent/hebt , je je erover ook een dikke kop begint te maken :wink:

12 jun 2006 22:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
horn schreef:
@ henk: ja en ja

@ koen: ja. maar op het bijna verliezen van 2 wielen het eerste weekend na zijn het verder allemaal minor problemen... - irritant, maar niet van invloed op de verkeersveiligheid.

Tjeeez, Harald. Wist niet dat jij zoveel "pret"had met die mini. Overweeg anders eens wat een collega van mij deed na zijn xx-ste storing in de elektronica van zijn Laguna (Phase I).... Hij zette hem zo stil langs de N9, liftte naar huis, belde de leasemaatschappij met de boodschap:"Ik rijd nooit meer in dat ding!..", waarna de auto (met nog een lange looptijd) werd ingenomen door de importeur. Collega rijd nu een Mondeo Wagon, geloof ik.

(Die truc van ik parkeer hem op de kade en "vergeet" hem op de handrem te zetten, schijnt niet meer geaccepteerd te worden....)

De volgende dan toch maar weer een P, i.c.m. met kilometervergoeding?

12 jun 2006 23:15
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Bericht 
ErikE schreef:
De volgende dan toch maar weer een P, i.c.m. met kilometervergoeding?

Het hamlappen is dat ik niet zoveel zakelijke km's rij en derhalve met een km vergoeding niet echt uitkom. als ik nou een manier wist om het huidige budget (lease en brandstof) netto uit te laten keren a la km vergoeding was het weer een ander verhaal.

12 jun 2006 23:21
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
... ik heb een klacht naar bmw nederland geschreven en na ruim een week een jippie standaard briefje terug gehad ...

Je hebt tenminste reactie gehad... :twisted: :lol:

12 jun 2006 23:38
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Pfff...dat klinkt niet echt lekker zeg! Wat een gez*k, en dat met zo'n auto! :shock: Hoop voor je dat de ergste (hoeveelheid) mankementen zo'n beetje verholpen zijn.

13 jun 2006 0:11
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Heb dat probleem (ook leasebak) met peugeot gehad. Heb hetzelfde gedaan als wat ErikE schreef en de leasemaatschappij slikte dit. Heb de auto 1 jaar gehad en stond gemiddeld 2 tot 3x per maand bij de garage. Dat was zwaar irritant :twisted:

13 jun 2006 7:01
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Als ik dit soort dingen lees, ben ik altijd weer blij met mijn Leon (leaseAUTO, leasebak vind ik denigrerend :!: ). Die staat ook om de 3 maanden bij de garage, maar dat komt omdat ie dan weer zo'n 15-20k verder is ;) (en dus een beurtje moet hebben!)

13 jun 2006 9:51
Profiel Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
HULDE!!!!!!!!!!
Seat rules....

kom maar heren...............,

13 jun 2006 14:16
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
"Seat rules....": Ja natuurlijk, behoord nl. tot de "Audi brand group" :D :wink:

13 jun 2006 14:27
Profiel WWW
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
of gewoon via Pon... Houden we het toch nog een beetje in de Porsche sfeer.
Ook ik durf trouwens met de leasebak (auto voor paSCal) niet het circuit op. Maar misschien is 't wat om met de 951 te doen.

Horn,

Er is nog een ander foefje om er vanaf te komen.
Stuur maar even een PB

Erick

13 jun 2006 14:36
Profiel Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ]