Even terzijde, het valt me nu namelijk pas op, maar is de plaats van de benzinevuldop inderdaad aan de rechterkant van de auto? Niet meer links? (achja, je kan maar wat vragen toch? )
Is al sinds de 996, maar ja die is er nog niet zolang.................... 8 jaar dus !!! PaSCal where have you been?
Zuipen die dan zoveel Rob, dat je het zo goed weet Ik vergis me nog elke keer.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
14 jun 2006 19:22
horn
PF #57
Lydia schreef:
...maar ik werd helaas op mijn lengte afgekeurd
Off topic, heb ik ook ooit gehad, toen ik in een duister verleden acteur in x-rated movies wilde worden...
On topic: heb je het toch goed gedaan Lydia; nu rij je er eentje van jezelf!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 jun 2006 22:00
Lydia
horn schreef:
Lydia schreef:
...maar ik werd helaas op mijn lengte afgekeurd
Off topic, heb ik ook ooit gehad, toen ik in een duister verleden acteur in x-rated movies wilde worden...
On topic: heb je het toch goed gedaan Lydia; nu rij je er eentje van jezelf!
Off topic: Immer auf die Kleinen...
On topic: Likewise...!
14 jun 2006 22:05
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
schreef:
... ging toch meer om prestaties onder alle omstandigheden
Tja ... Lydia mag niet klagen met dat monster van een 911
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum