Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:42

Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
NPC: Moezelweekend 16 t/m 18 juni 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht donderdag
Rob vertrek jij donderdag of vrijdag :?: Indien vrijdag hoe laat :?:

13 jun 2006 22:59
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ik ben er nog steeds niet uit, Marco!

Dat hangt er echt vanaf hoeveel ik morgen (ehhh vandaag) nog kan doen!

Ik hoop dus vanavond iets meer te weten, en zodra ik/wij wat hebben beslist laat ik het je wel even weten!

14 jun 2006 0:27
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht Re: donderdag
Gizmo schreef:
Rob vertrek jij donderdag of vrijdag :?: Indien vrijdag hoe laat :?:

Kogel is door de kerk!
:arrow: Ik ga het HELAAS morgen nog niet redden om richting Malmedy af te reizen! :cry:

Dat wordt dus vrijdagochtend!
ivm eventuele files, vertrekken wij tussen :shock: 06.30 en 07.00 uur :twisted: !

Tot snel aspirantjes! :mrgreen: :wink:

14 jun 2006 19:50
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Rob Herfst schreef:
Dat wordt dus vrijdagochtend, vertrekken wij tussen :shock: 06.30 en 07.00 uur :twisted: !

:shock: Ontvangst tussen 10.00 en 10.30 uur in België. Er zit in jouw 996 toch wel een gaspedal hé :shock: :mrgreen: Of komt dat door de hogere luchtweerstand van je cabrio :tongue:

Tja ik snap het wel die "oude" leden worden natuurlijk al wat trager als de jaren vorderen. Die "aspirantjes" daarentegen. :ass: :drive:

14 jun 2006 20:58
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Wij spreken elkaar vrijdag, zaterdag en zondag Ruud :twisted: :D :lol: en we verheugen ons op de kennismaking met Linda :!:
Eens kijken hoe die nieuwe aspirantjes zich kunnen handhaven tussen de ervaren tourrijders :D
En ik bedoel dan touren niet als touren :twisted: :evil: :P

Enfin enkele andere NPC-rijders weten het al en jullie ook na het weekend :mrgreen:

En ik denk dat ik wel begrijp waarom de Heer Herfst en Mevrouw Jansen al om die tijd richting Malmedy vertrekken 8)

Beste liefhebbers van het mooie Duitse sportwagenmerk, deelnemers aan deze leuke rit: we treffen elkaar hoop ik bij de koffie met wafel :lol:

14 jun 2006 21:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Enfin enkele andere NPC-rijders weten het al en jullie ook na het weekend :mrgreen:

Brrrrrrrrrrrrrr.:shaking: :mrgreen: Nee hoor, ik heb al een race ervaring met de familie Van Engelen :res: en ik ken me plaats :wink:

Ben nog te schijterig om zelf met de slalom mee te doen. :oops: Alhoewel ik al zeer tevreden ben met het slechts in eigedom hebben van een 911 en hem wekelijks te kunnen rijden :wink:

Koffie en wafels klinken me overigens goed in de oren.

14 jun 2006 21:30
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Rob Herfst schreef:

Wat is dit: helemaal Forum-gericht nu, of zo iets :?: :evil:
Kijken jullie, samen :!:, niet uit naar een hernieuwde kennismaking, speciaal in het gebied van de Moezel :!: :!: :!: , met al die fijne oude knarren van de NPC :?: :?: :?: :twisted:

14 jun 2006 21:34
Profiel
vianen
Bericht 
Ik denk dat ik maar eens ergen ga aanhaken, in een onopvallende auto, alles eens goed ga bekijken voordat ik uberhaupt lid ga worden :lol: :wink:

14 jun 2006 22:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
bert964c4 schreef:
Ik denk dat ik maar eens ergen ga aanhaken, in een onopvallende auto, alles eens goed ga bekijken voordat ik uberhaupt lid ga worden :lol: :wink:

Noem je je 964 onopvallend :?: :roll: :lol:

Bert aspirant lid worden en volgend jaar gewoon mee. :idea: :wink:

14 jun 2006 22:39
Profiel
vianen
Bericht 
Joh ik bedoel met de P2, die kent nog niemand :lol: :lol:

14 jun 2006 22:43
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
bert964c4 schreef:

TIP: Afbeelding

15 jun 2006 1:46
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
ruud964 schreef:
:shock: Ontvangst tussen 10.00 en 10.30 uur in België.

Vrijdagochtend snap je het wel! :wink:

12 kilometer file voor St. Job in het Goor, rondweg om Luik in de spits...... :?
:idea: 3 uur in de auto.......net (niet) op tijd binnen.....geen koffie/wafel........en gelijk door de hele dag weer in de auto..........

En ik denk dat ik wel begrijp waarom de Heer Herfst en Mevrouw Jansen al om die tijd richting Malmedy vertrekken 8)

Dank! :mrgreen: :wink:

15 jun 2006 1:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Hallo everybody

Files onderweg? Hmmm waar moet ik rekening houden vrijdag ochtend??? Want ik wil ook geen wafel missen. Enne gaan we nog ergens verzamelen onderweg naar Malmedy? Wij gaan vanuit Brooklyn.

15 jun 2006 7:18
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Rob Herfst schreef:
ruud964 schreef:
:shock: Ontvangst tussen 10.00 en 10.30 uur in België.

Vrijdagochtend snap je het wel! :wink:

12 kilometer file voor St. Job in het Goor, rondweg om Luik in de spits...... :?
:idea: 3 uur in de auto.......net (niet) op tijd binnen.....geen koffie/wafel........en gelijk door de hele dag weer in de auto..........

Dank! :mrgreen: :wink:

Alternatief, St-job-in-het-Goor van de snelweg, en dan via Schoten, wijnegem, in Wommelgem via "het rondpunt" terug de E 313 op richting Luik.
Zo laat je de ring van Antwerpen volledig liggen :wink: Zal een doorsteek van 20 minuten zijn. Als het echt fout zit op de ring, doe je hier al snel een uur over via de ring.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jun 2006 8:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Ik ga op vakantie en ik neem mee:Afbeelding :lol: :lol: :lol:

Wie sluit er aan?

15 jun 2006 8:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht vrijdag
:D Wij gaan rechtstreeks naar Duitsland. Blijkt dat ik vrijdag in de ochtend nog een aantal zaken zal moeten regelen :evil: .

15 jun 2006 8:14
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Afbeelding :mrgreen: :mrgreen:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 jun 2006 8:14
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
ppp 356 schreef:
Alternatief, St-job-in-het-Goor van de snelweg, en dan via Schoten, wijnegem, in Wommelgem via "het rondpunt" terug de E 313 op richting Luik.
Zo laat je de ring van Antwerpen volledig liggen :wink: Zal een doorsteek van 20 minuten zijn. Als het echt fout zit op de ring, doe je hier al snel een uur over via de ring.

Dank je Paul!
Deze tip nemen wij zeker ter harte! 8) :wink:

15 jun 2006 8:27
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
petr-996-C2 schreef:
Hallo everybody
Files onderweg? Hmmm waar moet ik rekening houden vrijdag ochtend??? Want ik wil ook geen wafel missen. Enne gaan we nog ergens verzamelen onderweg naar Malmedy? Wij gaan vanuit Brooklyn.

Volgens mij voor jullie het handigst:
- A2 afrijden naar Maastricht
- Maastricht-Luik
- Luik-Malmedy
Problemen, denk ik, sowieso A2 bij Eindhoven, Maastricht en rondweg Luik!

Ik PB je mijn mobiele nummer wel even!
Misschien vanaf Luik verder oprijden?????? :idea:

15 jun 2006 8:35
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Rondweg Luik, gaat aardig meevallen.

Enkel als je via Antwerpen over hasselt naar lUik gaat, zou je wat problemen kunnen verwachten aan het verkeersknooppunt in Lummen.

Als je echter rechtdoor moet richting Luik, valt de hinder best mee, gewoon uiterst links blijven rijden (Kan voor de NL-ers geen probleem zijn :lol: ) Het is pas als je echt de wissel nodig hebt, Leuven - Zolder, dat je problemen hebt.

15 jun 2006 8:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht Re: vrijdag
Gizmo schreef:
:D Wij gaan rechtstreeks naar Duitsland. Blijkt dat ik vrijdag in de ochtend nog een aantal zaken zal moeten regelen :evil: .

Zo dat noem ik pas planning. :cry: :cry: :cry: Nou tot vrijdag avond dan joh :wink:

15 jun 2006 8:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Oh ja ik weet nog een goede:

Mijn vader gaat op vakantie en neemt mee:Afbeelding :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

15 jun 2006 11:28
Profiel WWW
Bericht 
Neem ook wel zo 'iets' mee, om regelmatig het uitzicht voor Mevr. de Bont te kuisen :P

15 jun 2006 11:36
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
petr-996-C2 schreef:
Oh ja ik weet nog een goede:

Mijn vader gaat op vakantie en neemt mee:... :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:

Dan moeten we zeker familie van elkaar zijn , ik neem dat ook steeds mee :wink: :lol:

Laatste update 22/10/2013

15 jun 2006 12:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Ik heb trouwens weer ff zitten rekenen:

vrijdag: touren, poetsen, eten, drinken, touren, poetsen, eten, drinken en ff slapen
zaterdag: eten, drinken, touren, eten, drinken, touren, poetsen, eten, drinken en ff slapen
zondag: eten, drinken, touren, eten, drinken, touren, poetsen, eten, drinken en ff slapen

Als ik het zo zie dan denk ik dat ik van al die drukte maandag maar ff vrij neem :lol: :lol: :lol:

15 jun 2006 12:28
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende