Auteur |
Bericht |
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
die zit op de bahamas joh 
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
19 jun 2006 19:00 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Niet iedereen heeft betaald, dus geen bahama's. Ben nu uitgeweken naar Italië, iets goedkoper. Proefstukje is nog niet binnen, maar eind juni is nog steeds de planning!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
19 jun 2006 19:08 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Op 1 na heeft iedereen betaald. Net bericht ontvangen dat de proefborduring klaar is. Even kijken of ik vanavond langs kan gaan.
Er zijn 2 dingen niet op voorraad: de fleece-truien maat L en XL.
Hoor hier zo spoedig mogelijk van wanneer deze binnen zijn.
het eind is in zicht (de bahama's ook)
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
20 jun 2006 14:33 |
|
 |
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Bahama's is niks voor jou, daar zijn veel te mooie vrouwen. 
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
20 jun 2006 20:24 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
hier in nederland hebben we jouw vrouw, die moet je eens wat vaker meenemen, dan verschild nederland niet zo veel van de BHmaas.
Met betrekking tot de kleding:
Ik heb goed nieuws en minder goed nieuws:
het goed nieuws is dat al het geld binnen is!
het minder goede nieuws is dat van de fleece-truien L en XL nog steeds niet voorradig is. Ze staan in back-order, maar kan nog maandje duren (K#*T!!!).
Er wordt geprobeerd of deze nog via een ander kanaal te leveren zijn maar tot dusver geen mogelijkheden. Heb ook gekeken naar een andere fleece-trui (Slazenger), maar gelijk weer 5,- duurder.
Vandaag of morgen krijg ik de rekening gepresenteerd en zal het geld gaan overmaken, volgende week vrijdag is nog steeds haalbaar!!
voor de mensen van de fleece-truien L en XL, weet dat er hard aan gewerkt wordt om deze alsnog volgende week ook te leveren!

|
21 jun 2006 16:29 |
|
 |
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
22 jun 2006 9:46 |
|
 |
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
|
Nog even een vraagje hieromtrend.
Ik had ook interesse in 2 badges, maar was denk ik de enige (vanaf 25 stuks geloof ik), en heb daar niets meer over gehoord of gezien.
Maar ik zou ze toch erg graag hebben, voor op een leren jas (zo'n piloten jack, alleen de "vlieg" badges zijn er al af, en worden vervangen door Porsche loge badges en hopelijk ook van het forum)
Is dat mogelijk??
Of misschien zijn er toch nog wel meer die dit willen nu.
|
22 jun 2006 13:34 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Prachtig dat logo
Maar kon dat WWW en .NL er niet af??
Andrédiez'npoloencapvrijdaginHoenderlooafhaald 
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
22 jun 2006 14:49 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Heb verder geen aanvragen meer gekregen voor de badge, Mochten er toch nog meer mensen zijn die de badge willen hebben, dan hoor ik dat graag! Het zou natuurlijk mooi zijn als iedereen straks een badge heeft en besteld, dan blijft het interessant. Dus mensen, bij interesse, dit alsnog doorgeven zodat de badges wel geleverd kunnen worden.
deze tekst komt puur op de mouw of achter op de cap te staan. Op de borst alleen het logo.
|
22 jun 2006 15:20 |
|
 |
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
en alles nog altijd op schema... 
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
27 jun 2006 14:49 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Ja, vandaag gaat begonnen worden met borduren, dus vrijdag moet alles af zijn.
|
27 jun 2006 15:26 |
|
 |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
Marc, wanneer worden de "goodies" verstuurd naar de hongerige forummers
is dit dagen of weken, bij voorbaat dank alvast
craze die haast geen polootjes meer over heeft
|
27 jun 2006 17:12 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Ik denk dat ik het in het weekend heel druk ga krijgen met verzenden.
|
27 jun 2006 17:27 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
 ... You the man! 
|
27 jun 2006 20:32 |
|
 |
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
In spannende afwachting 
|
27 jun 2006 20:41 |
|
 |
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
Marco, niet vergeten mijn polo mee naar Zandvoort te nemen hè volgende week zaterdag. 
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
27 jun 2006 20:57 |
|
 |
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
27 jun 2006 21:11 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
ja, eerst Hoenderloo, dan Zandvoort. Ben zelf ook heel benieuwd!
|
27 jun 2006 21:12 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Is het nou nog geen vrijdag???? 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
27 jun 2006 22:00 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ik ben ook zeer benieuwd. Nog een paar nachtjes slapen... 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 jun 2006 10:29 |
|
 |
craze
|
thanks Marc, zal volgende week zeer gespannen naar de postbode kijken(hij zal wel denken  ).
|
28 jun 2006 10:42 |
|
 |
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
O.k.Fonz, hier gaan we dan............
Marc, doe mij ook maar een Badge.
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
28 jun 2006 15:39 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Okidoki, hier de volgende,
een badge please!! 
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
28 jun 2006 21:14 |
|
 |
craze
|
Marc, ben je al de postzegels aan het likken
het wachten duurt zo lang............
|
30 jun 2006 17:28 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
nee, dat nog niet. Heb wel een klein logootje achterop m'n eigen cap eraf gepeuterd. Staat veel mooier imo.
Gisteren al de eerste dingen uitgedeeld bij Hoenderloo. Kon nog maar net de spullen meekrijgen in de Speedster.
|
01 jul 2006 11:43 |
|
|