Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:46

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
porsche dag spanje (verslag) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 targa´81
AMERSFOORT
Bericht porsche dag spanje (verslag)
Zoals beloofd een verslagje van de meeting hier in Alicante.
Om 9uur was er afgesproken bij een benzinepomp dicht bij mij in de buurt,maar zoals gewoon hier in spanje kwam de laatste om 9.45.
Om 10uur reden we met 11 autos richting Altea(een plaatsje 30km van Alicante) waar nog een groepje zat te wachten van 8 autos.
Hier aangekomen kregen we een route kaart die we moesten afleggen,allemaal door de bergen dus erg fijn met een porsche.
Na ongeveer 1uur touren door de bergen kwamen we bij een moter museum aan en waar we ook wat gingen drinken,het museum had van mij niet gehoeven want ik heb niks met oude motoren maar goed andere vonden het wel leuk geloof ik.Het drankje drinken hadden we allemaal wel nodig want het was ongeveer 35graden in de bergen dus we hadden wel een verfrissing nodig.
Na ongeveer 1uur gingen we weer verder touren,in het totaal kregen 2 autos een beetje problemen in bergen,een 944turbo en een 911 van een vriend van mij,de VAN van de 944 werkte niet zo goed en met die hitte heb die wel nodig maar er was ook een porsche monteur mee dus dat was snel verholpen,en de vriend van mij lekte olie dus dat op een hete moter ging een beetje roken maar ook dat werd verholpen.
Na weer ongeveer 1.5uur rijden kwamen we aan bij het restaurant waar we gingen eten en daar was ook de prijsuitrijking van de route die we moesten afleggen,ik werd zomaar vierde(niet slecht voor de eerste keer) en mijn vriend tweede dus dat was wel erg leuk.Dit was ongeveer wat deze dag bracht en voor mij was hij zeker geslaagt,in september is er weer een dag maar dan kan ik er helaas niet bij zijn maar in oktober komt de porsche club uit Barcelona naar Altea dus daar ga ik wel bij proberen te zijn want dat is 2 dagen en met meer leuke dingen zoals een tijd rit en slalom,ze verwachten dan ongeveer 70 autos dus dat is nog mooier maar hier over houd ik jullie ook op de hoogte.
Hierbij zet ik nog een paar porsches neer die er waren,ook heb ik in mijn album een paar fotos gezet ,ik hoop dat dit verslag een beetje duidelijk is want ik kan het niet zo goes als 911-lover maargoed,hier een paar type autos:964 rs in rood,964 turbo in blauw met 360pk,een heeellleeee mooie 911 2.2T uit 1972 ik heb zelden zo´n mooi exemplaar gezien,een paar 911SC,een paar 964 ,2 boxters en 1 996 turbo. Dit waren ze niet allemaal maargoed .
Ik hoop jullie vaak zulke verslagjes te kunnen geven maar dan zien jullie het wel.
Groeten uit Spanje

19 jun 2006 19:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
leuke pixx. die 2.2 staat inderdaad lekker te blinken. 8) 8) 8)

19 jun 2006 19:37
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Mooi en leuk verslagje :thumleft:
Ook toffe foto's

Afbeelding

Zover ik kon lezen hebben jullie dusmet een groep van 19 wagens een tocht gemaakt. Zijn er geen foto's gemaakt waar alle wagens opstaan :?:
Dat zou toch leuk zijn :wink:

Laatste update 22/10/2013

19 jun 2006 19:44
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Leuk om te lezen dit verslag, en de 2.2 is echt een beauty, mss toch iets voor een lang weekend forum uitje????? :lol: :wink:

19 jun 2006 20:00
Profiel
PorscheForum Rakker
911 targa´81
AMERSFOORT
Bericht spanje
ja he hebt gelijk maar bij het restaurant stonden ze wel bij elkaar maar heel slordig dus misschien volgende keer.

19 jun 2006 20:03
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Hey wat geinig die rit!

Ik weet niet, als ik op vakantie zou zijn in Belgie, frankrijk of Duitsland, of zelfs Engeland, dan zou ik Porsche's verwachten. Dan kijk ik er ook echt niet zo zeer van op. Maar daar in Spanje zou ik denk wel met verbazing staan te gluren naar al dat lekkers! Toppie!! 8)

19 jun 2006 20:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 944 S2 1989, 987 Boxster 2.7L 2005 Atlas Grey
Haarlem
Bericht 
Leuk zo'n Porschegebeuren in Spanje.
Ik kom al jaren op Tenerife en ben nog steeds aan het kijken of daar ook een Porscheclub o.i.d. is, maar tot op heden heb ik helaas nog niets kunnen vinden, dus als jij daar een club of zo zou weten.... :roll:
Wél heb daar al diverse Porsches mogen fotograferen... :cheers:
Zie: http://groups.msn.com/MijnPorsche944S2/ ... erife.msnw

19 jun 2006 20:20
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Lijkt wel alsof de 924/944 ook daar erg in trek staat :cheers: Doet me vreugde te zien..

Alleen: de onderschrift van een paar foto's klopt niet helemaal toch? Die zilveren duivel is een 997, geen 996! :lol:

19 jun 2006 20:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex 944 S2 1989, 987 Boxster 2.7L 2005 Atlas Grey
Haarlem
Bericht 
FROST schreef:
Alleen: de onderschrift van een paar foto's klopt niet helemaal toch? Die zilveren duivel is een 997, geen 996! :lol:

Klopt, moest ik nog even aanpassen (is inmiddels gebeurd...). :oops:

19 jun 2006 20:26
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
he dat ziet er goed uit daar in spanje.
mischien ook wel een leuk idee om met het forum die kant eens een weekend die kant op tegaan?of een lang weekend?

gr anton964

19 jun 2006 23:59
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
hallo, kan mij iemand vertellen wat de juiste kleur is van de mooie 2.2 T
ik denk aan blauw metallic nr 8484( voor de coupe's, targa had ander kleurnummer) . blijkbaar was deze kleur enkel in 1972 als optie te verkrijgen (speciale kleuren) . heb nl. ook 911 T maar mod.'73 (dus 2.4)
met (denk ik) dezelfde kleur . ben ik juist ? of is deze op foto albertblau ?
gr. lucarl

20 jun 2006 9:00
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
@lucarl: ik kijk altijd even op deze site als het om kleuren van de pre 73-ers gaat.

Dan lijkt dit van de foto's inderdaad het meest op 'Albertblauw' (325), wat inderdaad alleen voor 72 standaard was, maar blauwmetallic (324 = 8484) kan evt ook, alhoewel ik dit 'te blauw' vind voor blue-metallic.

20 jun 2006 9:15
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]