Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Uiteraard ;)
Dat is niet de enige buitenlandse methode die in het produktieproces is geïntegreerd.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jun 2006 10:12 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
over een klein uurtje kunnen we eindelijk
de fotos van Eric verwachten
was een leuke mini meet
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
20 jun 2006 21:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
20 jun 2006 21:52 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nou...ik kan niet wachten... ...duss
|
21 jun 2006 9:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 jun 2006 9:43 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Die witte Speedster had ik wel eens rustig willen bekijken :
Ziet er toch een echte uit ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
21 jun 2006 10:29 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik kan me niet voorstellen dat ze met een nepperd bij de fabriek gaan rondrijden. Het zal dus wel een echte zijn.
Het is wel een oudje (vroege A) want hij heeft nog het oude Reutter-embleem op het rechter spatbord...
Het latere type Reutter-embleem (ik dacht vanaf 1956) is groter (en ovaler)...
Nepperds worden overigens zo knap nagebouwd dat zelfs kenners zo nu en dan problemen hebben om een nep-Speedster van een echte te onderscheiden.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 jun 2006 10:56 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
we hebben het er wel over gehad op de terugreis maar vergeten het geintje ook uit te voeren.
Hoezo, mag je met een imitatie niet in de buurt van de fabriek komen?
maar inderdaad reed onder nummer van porsche, dus zal wel ..
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
21 jun 2006 18:14 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Jammer
Had namelijk ook gehoopt op een (paar) extra foto('s) ;), maar toen ik gisteravond thuis keek .....
:^::lol:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 jun 2006 19:29 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Met een enkele uitlaat.....
Ik weet 't niet.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 jun 2006 19:34 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Die nummerplaat lijkt me ook niet standaard. Een fabrieksplaat ? Garageplaat ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
21 jun 2006 21:23 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat is een duitse "rode nummer" zoals ze dat noemen.
Die kan je aanvragen om bvb 1 dagje of een weekend met je wagen wettelijk te mogen rijden.
Dat hoeft niets met Porsche of een garage te maken te hebben (wat niet wil zeggen dat het niet kan)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 jun 2006 21:26 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
ik dacht dat de rode nummers voor optimers waren e.d.
maar dat die een andere nummering kennen.
En niet enkele een letter en dan nummers.
Vandaar dat ik dacht dat het fabrieksplaten waren.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
21 jun 2006 21:49 |
|
|