Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Beetje lekker kunnen rijden
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 jun 2006 11:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ome Sjon kreeg een reprimande wegens het niet volgen van de ideale lijnen .....
|
22 jun 2006 11:51 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Je hoeft ook niets met voetbal-vrouwen te hebben, alleen met de ballen
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
22 jun 2006 15:22 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Geweldig dit niveau, en maar zeuren over andere (gesloten) topics. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff gaaaaaap.
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
22 jun 2006 21:05 |
|
|
horn
PF #57
|
nie zo zeike joh!
Dit topic heb ik destijds juist afgesplitst voor al die mensen die op zijn tijd off topic nonsens kwijt willen. In dit topic mag het overal over gaan zolang het maar geen Porsche is. Dat is geen vrijbrief om dat maar in 'alle' topics te gaan doen.
De topics waar jij aan refereert (een stuk of 4 a 5) werden op één avond door 4 a 5 posters volledig off topic gerukt door flauwe, dubbelzinnige, ongenuanceerde en zelfs kwetsende posts. Ik heb eerst nog gewoon een opmerking gemaakt in de hoop dat er nog goede verstaanders bij waren, maar helaas. Derhalve moest er een en ander geveegd cq afgesloten worden. uiteindelijk zelfs op verzoek van één van de 'deelnemers'.
Dus effe niet zo verongelijkt doen. Staat je niet.
O ja, ik zou het bijna vergeten: het is hier geen democratie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jun 2006 22:35 |
|
|
Mauk
Vergane glorie: 993 2S VesuvioZwijndrecht
|
nee, nee, nee, nooit sluiten deze draad.
Het is juist bedoelt om lekker over niets te jippie. En als je over iets anders wil jippie doe je het over tieten, of over de kleur van je haar, of over de zon die opgaat, of over hoe-laat-je-nog-wel-wakker-bent-en-hoe-zielig-je-eigenlijk-wel-bent......
Maar vrijheid, blijheid!
Mauk
|
22 jun 2006 22:37 |
|
|
Mauk
|
Zo Horn, slechte bui
Komt wel goed hoor
Mauk
|
22 jun 2006 22:38 |
|
|
bert964c4
vianen
|
|
22 jun 2006 22:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, helemaal niet. Maar de bewuste avond schoot al die off topic platte dubbelzinnige humor me zo in het verkeerde keelgat dat ik het effe gehad had. Het leek hier wel een petjesforum in overtreffende trap. Toen het uiteindelijk zelfs kwetsend werd had ik het wel gezien.
Was één van de eerste keren dat dat nivo hier gehaald werd. Had ik niet verwacht. En als er dan ineens zo verongelijkt gedaan wordt over het sluiten van dergelijke platte topics, heb ik zo mijn bedenkingen.
Dat je een avond een melige bui hebt, niets op tegen. Dat je dan hier de grootste onzin neerzet - allemaal tot je dienst. Doe ik ook wel eens.
Maar als het dan daarna geveegd wordt, ga dan niet lopen janken. Je weet zelf ook wel dat het niet de moeite was om voor het nageslacht behouden te worden. Dus huppatee, de vis in verpakken en doorgaan met je leven. En niet gaan zitten mokken dat die één-avond-meligheid weggefl*kkerd is.
En zo denk ik erover.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 jun 2006 22:43 |
|
|
bert964c4
vianen
|
En oh ja was een emoticon vergeten bij de vorige post, KOMT IE
|
22 jun 2006 22:43 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Gaan ze hier hun antwoord in andermans quote neer typen.
Dit draadje is nog niet moeilijk genoeg te volgen met al dat gemauk
Maar ja ieder zijn meuk
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2006 22:45 |
|
|
bert964c4
vianen
|
En dan nog wat!!!
Off topic is toch off topic, of mag dat dan alleen maar bij Mogge Mauk??
Zo ja dan snap ik het hele gebeuren"off topic" dus niet meer
|
22 jun 2006 22:46 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Met zo'n post ben je dus wel on-topic
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 jun 2006 22:47 |
|
|
horn
PF #57
|
bij Morguh Mauk is iets alleen off topic als het over Porsche gaat.
Bij alle andere topics is off topic als het niet over het onderwerp gaat. Dat is soms lachen, leuk, leerzaam, nuttig.
Off topic lachen is even leuk, maar wordt geveegd als we uitgelachen zijn.
Off topic Leerzaam en nuttig worden gesplitst naar een eigen topic, zodat off topic ineens on topic is...
Volg je het nog?
En seksistische, kwetsende, racistische, beledigende en andere ongewenste off topic posts worden meteen geveegd.
|
22 jun 2006 22:52 |
|
|
bert964c4
vianen
|
| | | | horn schreef: bij Morguh Mauk is iets alleen off topic als het over Porsche gaat. Bij alle andere topics is off topic als het niet over het onderwerp gaat. Dat is soms lachen, leuk, leerzaam, nuttig. Off topic lachen is even leuk, maar wordt geveegd als we uitgelachen zijn. Off topic Leerzaam en nuttig worden gesplitst naar een eigen topic, zodat off topic ineens on topic is... Volg je het nog? En seksistische, kwetsende, racistische, beledigende en andere ongewenste off topic posts worden meteen geveegd. | | | | |
Ik volg het helemaal, maar ik vroeg je om een quote van de bovenstaande zaken, dus, seksistisch, kwetsend, racistisch, beledigend, of andere ongewenste post die ik daar dan geplaatst zou hebben!!
|
22 jun 2006 22:56 |
|
|
Mauk
|
|
22 jun 2006 22:57 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Jawel hoor Mauk
|
22 jun 2006 22:59 |
|
|
Mauk
|
zo, en nu weer effe off-topic
Slaap lekker, Mauk
|
22 jun 2006 22:59 |
|
|
bert964c4
vianen
|
@ Horn, Hebben we het eigenlijk wel over hetzelfde topic?????????
off topic bs............................
Laatst bijgewerkt door bert964c4 op 22 jun 2006 23:05, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 jun 2006 23:03 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Jep slaap lekker Mauk,(ook zonder P), sterkte met de zaak!!!!!!!!!!!!!!
|
22 jun 2006 23:04 |
|
|
bert964c4
vianen
|
|
22 jun 2006 23:25 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Goeiemorrughu
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
23 jun 2006 0:03 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Morning!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 jun 2006 0:05 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
23 jun 2006 0:06 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ook een goede morgeuh
En om niet on topic te gaan
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 jun 2006 0:07 |
|
|