Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 4:40

Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Dromenland (pas op - gaat over niks! :-) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Jurgen schreef:
Sorry, heb eind van de ochtend afgehaakt...

horn schreef:
het is: ik BEN afgehaakt... :cheesy: :tongue:

@Horn - dat hangt er maar net vanaf wat Jurgen gedaan heeft toen hij off-line was :cheesy:

Afbeelding

En nou hou ik op met die onzin. Prettig weekend allemaal.

23 jun 2006 17:26
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Oké, als Jurgen inderdaad eind van ochtend eindelijk zijn nieuwe badpak HEEFT afgehaakt, neem ik mijn woorden terug.

Op voorwaarde dat hij dan wel een fotootje plaatst van hemzelf in zijn nieuwe gehaakte badpak... :twisted: :lol:

23 jun 2006 17:32
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik moet m'n best doen, deze nu idd niet op het forum te gooien... :twisted:

Jurgen, gaat nu voor vanavond echt afhaken... :wink:

23 jun 2006 17:42
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Harley schreef:
In dit draadje doen de modder-eters vrolijk mee... :roll:
En zoals Horn pleegt te zeggen: Het is hier geen democratie :wink:

Thx , voor het antwoord Harley , ik had ook dit gevoel

Horn schreef:
@ 911-lover: Niet zeike! off topic onzin als dit dient om de vrijdagmiddag door te komen. Niemand wordt gekwetst, er worden geen seksistische dubbelzinnige opmerkingen geplaatst, foto's van blote k*tten geplaatst en vanavond als iedereen slaapt gooit Jurgen of ik dit hele draadje door de shreader. Niemand die het mist en op dit moment is er gewoon een aantal mensen dat er lol aan heeft. Niks mis mee.

Ik zeik niet , ik stel enkel vast en schrijf mijn mening. Ik heb nergens iemand gekwetst , foto's van blote k*tten geplaatst en wat jij sexistische dubbelzinnige opmerkingen noemt gebeurd her regelmatig (ja , ook door Mods) :wink:
Door de schredder, geen probleem mee(integendeel) , ben enkel wel benieuwd of de posters hier dan ook een nogal onvriendelijk PB daarna krijgen. Meer niet. En gelieve me niet hier zo te blameren , je weet zelf goed genoeg waarover ik het heb en dat ik een reden heb omdit hier neer te zetten.
Als jij (jullie) erover willen uitwijken op het forum , mij best , maar het is vanzelfsprekend dat ik me dan ook openbaar verdedig.
Dan is er temeer een reden omdit zo snelmogelijk door de schredder te gooien.

-Een sterk ontgoogelde Koen over de manier waarop hij behandeld word-

Laatste update 22/10/2013

23 jun 2006 21:36
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
mannen,

Dit gaat niet goed..............hou het leuk.

Wij (als team) doen alleen ons werk, deden wij dat niet was het PF allang over en uit.

(koen ik bel je wel van de week, om dit is goed uit te leggen, via Posts-email-pb werkt het niet..........face to face Koen dat gaat me ff beter af dan dat getik).

23 jun 2006 21:50
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Perfect John , daar hou ik ook van.
Zo worden echte zaken geregeld en uitgesproken .
Ik wil het hier ook enkel maar leuk en gezellig houden (en wil nooit wie dan ook schaden , maar wie me echt kent weet dat ook ) maar dit voorrecht is hier duidelijk niet voor iedereen bestemd.
Ook ik ben ondanks dat ik hier geen Mod of Admin ben , een mens met gevoelens en zelfrespect en hou er niet van als een achterlijke idioot behandeld te worden door (een) enkeling(en).
Dat heb ik lang gepikt (meer dan een jaar) , maar nu niet meer. That's all

23 jun 2006 21:59
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
beste koen,

ik heb je via email duidelijk uitgelegd wat mijn mening is in deze. Jij hebt jouw kant van het verhaal uitgelegd, waarop ik nog een reactie heb gegeven. Alles op een prettige opbouwende wijze wat mij betreft. Aan het eind van de emailwisseling was ik in de veronderstelling dat wij beiden begrip voor elkaar mening hadden en dat daarmee de kous af was.

derhalve vind ik jouw post in dit topic een goedkope wijze van 'wederom je gram halen' en heb ik daar dan ook als zodanig op gereageerd.

Als mijn taak hier is al het off topic gereutel te censureren of weg te halen kan ik mijn dayjob beter opzeggen. Als dingen ergens over de schreef gaan pas ik aan, veeg ik of verplaats ik. Meestal meld ik dat aan de schrijver, soms ook niet.

Eens in de zoveel tijd ontstaat een nietszeggend topic als Dromenland. Dit draagt niets bij aan het Porscheforum, maar is vermakelijk voor de mensen die op dat moment daaraan deelnemen. Ik ga er dan ook van uit dat geen van die mensen er een probleem mee heeft als een dergelijk topic één of twee dagen later in zijn geheel wordt geveegd.

Ik (en ik ga er voor het gemak vanuit dat de rest van de moderators dat ook doet) probeer dit naar eer en geweten te doen. Ik zit hier niet voor een egotrip.
Wellicht liggen jouw grenzen/normen/waarden anders dan de mijne. Als ik in een topic een plaatje van 40 foto's van k*tten zie, begrijp ik de grap, is hij best lachen, maar is het niet een noodzakelijke foto die voor het nageslacht bewaard dient te blijven. Ik ga ervan uit (stond ook in de posts daarna) dat iedereen begrijpt dat zo'n plaatje het onderspit delft.
(overigens is dit een voorbeeld en niet iets dat door jou gepost is).

Als ik in topics zaken zie die wat mij betreft hier niet horen (kwetsend, beledigend blabladibla ) haal ik ze weg. Soms is de poster het daar niet mee eens. Daarop slaat ook mijn opmerking 'het is hier geen democratie'. Als ik altijd met de poster in gesprek moet treden om te vragen of ik zijn bijdrage mag verwijderen, wordt het helemaal een dagtaak. In de meeste gevallen volgt er een korte pb-wisseling en hebben mensen er geen bezwaar tegen. Dit daar de meeste mensen kennelijk begrip hebben voor de goede bedoelingen.

Ik persoonlijk veeg zonder aanziens des persoons. Ik kijk naar de inhoud van de post, niet naar de poster.

Oja, en als laatste: ik ben ook ooit op dit pf terechtgekomen als porsche liefhebber. Dus de meeste posts die ik hier doe, doe ik als porsche- en porscheforumliefhebber. En niet als moderator.

Als ik derhalve in een onzin topic als dromenland meedoe, wil dat niet zeggen dat ik mijn taak als moderator niet serieus neem. Als ik off topic post wil dat niet zeggen dat iedereen maar gewoon overal alles mag neerknallen. Het komt nogal eens voor dat andere moderators posts van mij weghalen. Dat mag en raakt me niet. Ik weet ook wel dat ik off topic post of flauwe grappen post. Zoals Van Basten zei; ik ben soms net een mens. Voor mijn posts gelden dezelfde regels als voor alle andere: als het niet kan/mag/bijdraagt of als het verstoort - veeg het maar.

Soms is het wel eens zo dat ik me afvraag waar ik het eigenlijk allemaal voor doe. Het kost een hoop tijd, je probeert het zo goed mogelijk te doen, en sommigen zien je als loslopend wild waar je lekker uit de heup op mag schieten. Als je ziet waar je soms voor uitgemaakt wordt... :roll:
Ik kan je vertellen dat er dagen zijn dat ik zeg 'flikker allemaal maar op met je gezeik. Wat mij betreft kappen we ermee en gooien dit hele forum op zwart'.

Gelukkig hebben alle moderators nooit tegelijkertijd dit gevoel gehad...

23 jun 2006 22:26
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Amen :^:

Laten we het hier gezellig houden boys.

23 jun 2006 22:58
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Ok , hier ga ik dan.

horn schreef:
derhalve vind ik jouw post in dit topic een goedkope wijze van 'wederom je gram halen' en heb ik daar dan ook als zodanig op gereageerd.

Zover ik kan lezen heb ik enkel een bemerking gemaakt zonder personen met naam aan te vallen (lees zeiker noemenzoals ik wel genoemd wordt) .
Ik wil geen gramhalen , enkel een actueel feit aanhalen waar anderen met een identieke post als "petjesvolk" of "door meerdere niet gewenst op het forum" wordt genoemd

enkele van de vele PB's die één persoon naar mij schreef:
Ik heb een probleem met jouw GEDRAG hier op het forum.

...als je maar begrijpt dat het ONS (en dan heb ik het over het hele moderator-team!) goede recht is om jouw gedrag te corrigeren waar wij dat nodig vinden.
Heb je wel eens gedacht, dat het wellicht zo zou kunnen zijn, dat er meer mensen zich storen aan jouw 'aanwezigheid', maar dit gewoon niet zeggen?
Vast niet...

Mijn verzoek AAN JOU is, om iets minder 'sexueel getinte' postings te doen, dat andere het wel of niet zouden mogen, doet hier niet ter zake, ik doe het verzoek immers AAN JOU.

horn schreef:
Eens in de zoveel tijd ontstaat een nietszeggend topic als Dromenland. Dit draagt niets bij aan het Porscheforum, maar is vermakelijk voor de mensen die op dat moment daaraan deelnemen. Ik ga er dan ook van uit dat geen van die mensen er een probleem mee heeft als een dergelijk topic één of twee dagen later in zijn geheel wordt geveegd.

Ik heb helemaal geen probleem met zulke topics , integendeel. Dit verhoogd zelfs de gezelligheid. Ik heb ze zelfs verdedigd toen er hier in het verleden werd aangehaald enkel Porsche related dingen op het Forum te posten :roll:
Doch iedereen gelijk voor de wet , en niet (één) enkeling(en) viseren en beschuldigen van het niveau van het forum doelbewust naar beneden te halen , terwijl anderen gewoon verder kunnen doen.

wat ik als reactie op de beschuldigingen aan MIJN adres schreef:
Maar de hoogste bomen of goede bekende blijven beschut (om maar 2 van de zeer vele voorbeelen op het forum aan te geven)
Gelijke maten en gewichten aub. Iedereen of niemand.
Meer verwacht ik niet van een Mod of Admin.

Ik heb jou in de mail hetzelfde geschreven

Maar zoals eerder aangehaaldin dit topic en bevestigd in een PB aan mij

wat men mij als reactie schreef:
btw. Leuk gevonden ja, "De hoogste boom"..... (hij zit hier echter wel wat langer als jij he :wink: )

horn schreef:
Wellicht liggen jouw grenzen/normen/waarden anders dan de mijne.

Mijn grens en norm is dat ik evenmenselijk en serieus behandeld wordt als leden die hier langer zitten. Niet meer en ook niet minder. Als dat anders dan de jouwe is vind ik dat zeer spijtig.

horn schreef:
Als ik in topics zaken zie die wat mij betreft hier niet horen (kwetsend, beledigend blabladibla ) haal ik ze weg. In de meeste gevallen volgt er een korte pb-wisseling en hebben mensen er geen bezwaar tegen. Dit daar de meeste mensen kennelijk begrip hebben voor de goede bedoelingen.

Idem hier ( ook in de mail aan je gemeld) maar zoals steeds c'est le ton qui fait la musique :!:

horn schreef:
Ik persoonlijk veeg zonder aanziens des persoons. Ik kijk naar de inhoud van de post, niet naar de poster.

Het komt nogal eens voor dat andere moderators posts van mij weghalen. Dat mag en raakt me niet. Ik weet ook wel dat ik off topic post of flauwe grappen post. Zoals Van Basten zei; ik ben soms net een mens. Voor mijn posts gelden dezelfde regels als voor alle andere: als het niet kan/mag/bijdraagt of als het verstoort - veeg het maar.

Ik voel net hetzelfde , met dat verschil dat ik geen begripmeer heb als daar erg cru (tegen het onbeschofte aan) PB's op volgen

horn schreef:
Soms is het wel eens zo dat ik me afvraag waar ik het eigenlijk allemaal voor doe. Het kost een hoop tijd, je probeert het zo goed mogelijk te doen, en sommigen zien je als loslopend wild waar je lekker uit de heup op mag schieten. Als je ziet waar je soms voor uitgemaakt wordt... :roll:
Ik kan je vertellen dat er dagen zijn dat ik zeg 'flikker allemaal maar op met je gezeik. Wat mij betreft kappen we ermee en gooien dit hele forum op zwart'.

Ik heb zeker niks tegen jou (en dat zou je goed genoeg zelf moeten weten. Ik was één van de eersten die toen je je taak wou opgeven gepleit heeft om te blijven. Ikzelf ben ook Mod op 2 forums en Admin op een ander. Ik wet wat er op zulk een functie rust , doch ik heb nog nooit iemand (en zal dat zeker niet doen) zulke PB's gestuurd en als we elkaar tegenkomen doen alsof de neus bloed. Met mij kan gepraat worden, en ik bijt niet. Doch daarvoor moet men blijkbaar meer ballen hebben dan om een afbrekend PB'tje te sturen.

horn schreef:
Gelukkig hebben alle moderators nooit tegelijkertijd dit gevoel gehad...

En gelukkig reageren ze niet allemaal zo.

En dan nog even dit op mijn vermoeden dat mijn PB's verder geleid werden om een gelijk te halen zoals jij zo mooi schrijft doch waar de andere partij zich niet kan verdedigen

De persoon aan wie ik die vraag stelde schreef:
Laat 1 ding HEEL duidelijk zijn, een PB is een PB, dat is dus een PRIVE bericht

Terwijl Horn in een mail aan mij schreef:
PB’s zijn PB’s maar niet geheim. Als moderators overleggen we vaak of we ergens wel of niet ingrijpen etc etc. Als er ruzies/onduidelijkheden/meningsverschillen ontstaan overleggen we ook wel eens of en zoja hoe we zoiets aanpakken en wie dat gaat doen. In dat licht heb ik met ***** overlegd over jullie PB’s etc.

Naam doelbewust weggelaten en vervangen door ***** .

-Wie een beerput opengooit moet met de geur rekening houden-

23 jun 2006 23:04
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ik voel me niet geroepen om hier nu of in de toekomst op te reageren, daar een dergelijke discussie slechts verliezers zal kennen.

PS Ik heb vooralsnog besloten om dit topic niet zoals aangekondigd te verwijderen. Dit om te voorkomen dat dit uitgelegd wordt als 'God spelen' of erger. Dit staat los van het feit dat ik dit topic niet de moeite waard vind om voor het nageslacht te bewaren.

23 jun 2006 23:44
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eh....heeft iemand die foto van die 40 blote k*tten toevallig bewaard?

23 jun 2006 23:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
MS964 schreef:
Eh....heeft iemand die foto van die 40 blote k*tten toevallig bewaard?

You've got pb... :cheesy:

24 jun 2006 0:01
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:shock: En waarom heb je dat ook alweer geveegd? :wink:

24 jun 2006 0:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
Houd me meestal stil,
maar dit forum probeert gelukkig een vrijheid van meningsuiting na te streven.......respect!
Het uitwisselen van ,vaak persoonlijke, ervaringen en stellingname mag wat mij betreft wel vaker gebeuren, geeft toch wel " gratis" een dieper inzicht in andermans (elkaars!) ja's en nee' s.

24 jun 2006 0:19
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Ik vraag me wie dit nou allemaal serieus neemt ..... eh .... gaat lezen :shock:

:@: Horn :arrow: wees niet bang voor het nageslacht - 't zal ongetwijfeld verdwijnen in een van de lente-opruimingen van de forum baas :wink:

24 jun 2006 0:30
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
racebeus schreef:
Houd me meestal stil,
maar dit forum probeert gelukkig een vrijheid van meningsuiting na te streven.......respect!

Levensgevaarlijk....................................................... :twisted: :wink: :lol:

24 jun 2006 0:57
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Olaf schreef:
:@: Horn :arrow: wees niet bang voor het nageslacht - 't zal ongetwijfeld verdwijnen in een van de lente-opruimingen van de forum baas :wink:

Dat betekend dat deze onzin nog zo'n 10 maanden de Porsche liefhebber zal shockeren :shock:

24 jun 2006 15:30
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
PS Ik heb vooralsnog besloten om dit topic niet zoals aangekondigd te verwijderen.

Maximaal 10 maanden dus. :wink:

24 jun 2006 15:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
bert964c4 schreef:
racebeus schreef:
Houd me meestal stil,

Levensgevaarlijk....................................................... :twisted: :wink: :lol:

Maar ik blijf, desondanks, bij mijn "quote" ! :lol:

stug volhouden

24 jun 2006 19:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Heb nogal wat gemist na mijn vertrek van PF afgelopen vrijdag ... :roll: Snap niet waarom zoiets kan ontaarden in ... tja, waarin eigenlijk :?:

25 jun 2006 17:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4