Ik heb een 911T uit 1971 en een groot probleem met de zenith banken.
De carburateurs beginnen te lekken, de vlotterkamers stromen leeg op de gasklep. Levenslink. Maar alleen als de motor warm is en uitgezet wordt, op de tafel blijft de benzine gewoon in de vlotters zitten.
Ik heb geen idee.
Groet
J
25 jun 2006 22:12
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Betekend dus dat het schijnbaar lekt voor de vlotterkamer
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
25 jun 2006 22:28
Rick
Haaglanden
Klinkt als een mooi moment om de Zenith's te reinigen en te voorzien van nieuwe pakkingen en membranen.
25 jun 2006 23:47
j.brandt
Beide carburateurs dichten de brandstof druk goed af en de benzine kan alleen maar uit de vlotternaald komen. en die sluit af. De carburateurs lopen ook niet over!! maar leeg op de gasklep. Ze zijn beiden helemaal schoongemaakt in een ultrasoon bad. en hebben zo goed als nieuwe pakkingen en membramen gegkregen.
Groet
J
26 jun 2006 8:29
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Als het inderdaad zo'n groot risico met zich mee draagt, zou ik ermee naar een specialist gaan die ervaring heeft met carburateurs.
Succes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum