_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
29 jun 2006 0:10
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Bodegraven en Alphen liggen niet zover van alkaar vandaan. Misschien wel dezelfde dealer/garagehouder of de eigenaar probeert hem via twee dealers te verkopen. Kan toch?
Ook mogelijk dat iemand m gekocht heeft en er snel weer van af wilde; en is de ene advertentie met 125.000 km een oude advertentie..?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
29 jun 2006 2:18
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Ik weet uit ervaring dat zowel Imex als Lex Hoogeveen nauwe banden met elkaar hebben. Overigens zat Lex Hoogeveen vroeger ook in Alphen a/d Rijn en is de Holding daar nog steeds gevestigd.
Over Imex zal ik me niet uitlaten maar daar heb ik bepaalde bedenkingen bij.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
29 jun 2006 17:11
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Lijkt wel Rivella, beetje vreemd, maar wel lekker! Mooie 965, blijft me, zeker in zwart, boeien. Bad boys, bad boys, what you gonna do.... " Now that's how you drive! From now on, that's how you drive!"
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
29 jun 2006 17:51
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Ben je weer op zoek dan Massa?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
Ik kon deze vorig jaar kopen voor 25000 euri's Maarja had net die van mij gekocht. Auto was van een verzamelaar en moest snel geld hebben. Auto was in top conditie. Ik heb er nachten van wakker gelegen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum