Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:36

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
997 cup? GT3? ??? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Renntech schreef:
Nu moeten ze nog een spuiter vinden die de voorschermen en bumper in de zelfde kleur als de auto spuit :lol:

knap dat jij dat kan zien van de fotootjes :roll:

29 jun 2006 12:28
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Nou..dat was ook direct mijn gedachte ; lijken wel grijze schermen in verhouding tot de blauwachtige kofferklep. :wink:

Afbeelding

29 jun 2006 13:12
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Renntech schreef:
Nu moeten ze nog een spuiter vinden die de voorschermen en bumper in de zelfde kleur als de auto spuit :lol:

Dat is inderdaad een groot probleem wanneer onderdelen niet in één spuitsessie worden behandeld, zeker met metalic lakken.
Zilver metalic is nog eens extra gevoelig. Dat is tevens de kleur die het beste allerlei schaduwwerkingen laat zien en daarom ook vaak in reclamecampagnes gekozen om de vormen van een auto goed te laten uitkomen.

Ik heb zelf de ervaring met de restauratie van een auto gehad. Alles los aangeleverd en ook al waren alle delen met de zelfde lak op hetzelfde moment gespoten, je zag dat de deuren na montage een andere tint vertoonden. Dat heeft te maken met de richting waarin gespoten is en dus hoe het licht in de lak valt.
Uiteindelijk de auto nogmaals gespoten maar dan met alle delen erop en eraan. Resultaat was toen oogverblindend.

29 jun 2006 16:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik vind bij dit soort wagens dat de verhoudingen altijd een beetje zoek zijn. Dan is de voorkant bijvoorbeeld heel erg langgerekt en de achterkant rond. Net zoals in dit geval. Een leuke illusie misschien, maar het zou niet echt een wagen zijn waar ik warm van zou lopen. Kan zoiets eigenlijk nog wel naar behoren racen> het normale model is vast een paar keer getest in de windtunnel, misschien dat juist hier door de vreemde vormen pkaatjes verloren zouden KUNNEN gaan? Opheldering aub!

* we hebben zo'n vreemd mormel trouwens ook gezien op Spa. Voorkant van de 996 Turbo of 4S, achterkant van een Boxster maar volgens mij wel met GT3 stickers op de deuren.(?)*

29 jun 2006 19:46
Profiel Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
FROST schreef:
Ik vind bij dit soort wagens dat de verhoudingen altijd een beetje zoek zijn. Dan is de voorkant bijvoorbeeld heel erg langgerekt en de achterkant rond. Net zoals in dit geval. Een leuke illusie misschien, maar het zou niet echt een wagen zijn waar ik warm van zou lopen. Kan zoiets eigenlijk nog wel naar behoren racen> het normale model is vast een paar keer getest in de windtunnel, misschien dat juist hier door de vreemde vormen pkaatjes verloren zouden KUNNEN gaan? Opheldering aub!
* we hebben zo'n vreemd mormel trouwens ook gezien op Spa. Voorkant van de 996 Turbo of 4S, achterkant van een Boxster maar volgens mij wel met GT3 stickers op de deuren.(?)*

je blijft je verbazen :bang:
hoe verzin je dit soort onzin eigenlijk :?: opheldering a.u.b. :!:

waarom zou je die bumper wel op een 997 kunnen schroeven en niet op een boxster/cayman???
op de 997 (aero of cup of GT3) is 'ie er ook maar achteraf bij verzonnen
bovendien is het chassis van de boxster/cayman vanaf de neus tot achter de stoelen 100% identiek aan de 997

't is weer typerend voor een stelletje posers om dom over Xenon lampen, verchroomde plastic koplampsproeiers :shock: te gaan zitten leuteren als het over een auto gaat die beter en sneller is dan een GT3

:bang: :bang: :bang:

29 jun 2006 21:01
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Een rode strik erom en niet meer zeuren Afbeelding

29 jun 2006 21:29
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Jort schreef:
Een rode strik erom en niet meer zeuren

Precies. Wel even in één egale tint overspuiten dan. Maar dan mag je hem zo bij mij op de oprit zetten :wink:

29 jun 2006 22:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Jeroen914: Zucht...... Wat kan jij tekeer gaan zeg :roll: En dat alleen maar om meningen van andere mensen...
Take it easy 8)

29 jun 2006 22:08
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Jort schreef:
Een rode strik erom en niet meer zeuren

Precies. Wel even in één egale tint overspuiten dan. Maar dan mag je hem zo bij mij op de oprit zetten :wink:

'K heb een spuiter(geen beun) in de buurt die grijsmetallic kleurverschillen tegen spotprijs absoluut onzichtbaar kan wegwerken. Betaal ik wel, geen punt :D

29 jun 2006 22:21
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Nu nog iemand die de auto levert..... :mrgreen:

29 jun 2006 22:30
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
FROST schreef:
Jeroen914: Zucht...... Wat kan jij tekeer gaan zeg :roll:

... en wat kunnen sommige mensen domme dingen posten :roll:

30 jun 2006 0:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
... niet iedereen is zo'n porscheprofessor als jij, wijsneus :wink:

Ik denk trouwens dat wij samen eens naar de oogarts moeten, want ook ik zie geen kleurverschil :roll:

30 jun 2006 8:29
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
De ronde welvingen van de Porsche in combinatie met de lichtinval, maakt het volgens mij gewoon niet mogelijk om vast te stellen op foto dat er kleurverschil is. :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

30 jun 2006 8:42
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Carrera4s schreef:
... Ik denk trouwens dat wij samen eens naar de oogarts moeten, want ook ik zie geen kleurverschil :roll:

Ik vind het toch vrij duidelijk te zien; de kofferklep en het dak zijn met deze belichting echt iets meer blauw/zilver dan de bumper en zijkanten (meer grijzig zilver). Valt me zodanig op dat als het de mijne was ik hier wel serieus van zou balen.

30 jun 2006 8:43
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
patrick911 schreef:
Ik vind het toch vrij duidelijk te zien; de kofferklep en het dak zijn met deze belichting echt iets meer blauw/zilver dan de bumper en zijkanten (meer grijzig zilver). Valt me zodanig op dat als het de mijne was ik hier wel serieus van zou balen.

Mee eens. Zeker op die foto met zijaanzicht is het wel waar te nemen.
Het vervelende is dat als je onder kuntlicht kijkt je vaak geen verschil waarneemt en ook als je de kleur met zo'n color-analyzer meet zal de kleur identiek zijn.
Het heeft alles met (wat ze in de tapijtwereld) de vleug noemen.

30 jun 2006 12:41
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ppp 356 schreef:
De ronde welvingen van de Porsche in combinatie met de lichtinval, maakt het volgens mij gewoon niet mogelijk om vast te stellen op foto dat er kleurverschil is. :?

Dat is um Paul.......

Kijk bij mijn auto (vorige week NPC Zandvoort circuitavond), genomen door een bekende fotograaf (kamiklaassie)....

Bumper heeft een andere kleur als de rest........en geloof me deze auto heeft nog nooit de spuitcabine (na de geboorte in Zuffenhausen) gezien, en in het echie geen kleurverschil...

Maar oogartsen genoeg hier op het forum.......

Afbeelding

30 jun 2006 12:50
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik zoek echt geen ruzie maar dat ik stom of onzinnig sta te posten, dat vind ik helemaal niet! Smaken verschillen, en men mag toch gewoon eens een VRAAG stellen?? Is dat hier volgens jou verboden? Er zijn nu eenmaal mensen die nog GEEN Porsche hebben en die de ervaring nog niet onder de knie beheersen als JIJ misschien Jeroen914!
Ook wil ik niet onbeleefd over komen, maar ik heb heb een hekel aan mensen die andere mensen niet in hun waarde laten, die overal schots en scheef tegenin gaan en de ander afkraken omdat ie zogenaamd minder is. Bah, zou haast zeggen dat iemand als ik gewoon hier niet welkom is! Komt het misschien omdat ik vrouw ben? Of omdat ik BLOND ben? Vertel mij dat maar eens 914, ben benieuwd...In ieder geval ga ik hier niet verder op in, ik zal alleen nog maar dingen posten waar ik echt verstand van heb, dan hoef ik dit stomme geleuter in ieder geval niet meer te horen, adios! :salut:

30 jun 2006 13:05
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Niet persoonlijk opvatten. Het zegt niets over jou. ;)

30 jun 2006 13:51
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
FROST schreef:
Er zijn nu eenmaal mensen die nog GEEN Porsche hebben en die de ervaring nog niet onder de knie beheersen als JIJ misschien Jeroen914!
Ik heb net nog effe onder m'n knieën gekeken, maar er beheerst daar absoluut geen ervaring :mrgreen:

Citaat:
Ook wil ik niet onbeleefd over komen...
Maak van je hart geen moordkuil... doe ik ook niet ;)

Citaat:
maar ik heb heb een hekel aan mensen die andere mensen niet in hun waarde laten
Waarom noem je iets wat "anders" is dan meteen een "mormel" :?:

Citaat:
Komt het misschien omdat ik vrouw ben?
't is dat je er nu over begint, maar daar had ik geen seconde bij stil gestaan...
(anders had ik er misschien idd wel rekening mee gehouden :mrgreen:)

Citaat:
Of omdat ik BLOND ben?
Echt of uit een flessie :?:
Ik dacht altijd dat blondjes meer fun hadden, maar als ik jou verhaal zo lees, weet ik dat zo net nog niet 8)

John4S schreef:
Kijk bij mijn auto (vorige week NPC Zandvoort circuitavond), genomen door een bekende fotograaf (kamiklaassie)....

Bumper heeft een andere kleur als de rest...
John, we weten hier allemaal toch al lang dat dat vieze schade gebakkie van jou al tig keer is overgespoten ;)

30 jun 2006 13:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik noemde het een "mormel" omdat ik ook vaak "Beestje" zeg tegen het merk, wil niet gelijk zeggen dat ik hem negatief beoordeel, vond em alleen niet mooi kwa verhoudingen. Die waren in mijn zicht gewoon zoek, en dat is gewoon SMAAK. Bij iedereen is die anders.. :lol:

Ja :idea: ik ben van nature blond, en helaas, beleef de laatste tijd niet echt veel fun op persoonlijk vlak. Ga waarschijnlijk zakken voor examens telefoniste/receptioniste, dat hoorde ik gisteravond. Heb nog één week om alles goed over te maken :cry: Dus vandaar dat ik ook soms een beetje overreageer en gefokt ben. ( ik voelde mij aangevallen! ) Sorry als dat een beetje overkwam in mijn vorige post, ben van nature uit wel gezellig en vriendelijk..

Back to topic, let's forget about it!

30 jun 2006 14:47
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Maak van je hart geen moordkuil... doe ik ook niet ;)

Hé eikel :mrgreen: ,

Durf je wel tegen een BLOND :shock: meisje :shock: van 21 :shock:

:twisted: :wink:

30 jun 2006 14:53
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
FROST schreef:
Sorry als dat een beetje overkwam in mijn vorige post, ben van nature uit wel gezellig en vriendelijk..

:shock: je gaat toch geen excuses aan zitten bieden?
en waarom staan er geen foto's van je blonde lokken in je album?
:mrgreen:

30 jun 2006 14:54
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Durf je wel tegen een BLOND :shock: meisje :shock: van 21 :shock:

als ze 21 is, is ze toch een grote meid ;)

30 jun 2006 14:55
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jeroen914 schreef:
John4S schreef:

Bumper heeft een andere kleur als de rest...
John, we weten hier allemaal toch al lang dat dat vieze schade gebakkie van jou al tig keer is overgespoten ;)

Fijne vent.....de toekomste eigenaar zit ook vast hier mee te lezen.........ken ik er wat aan doen dat het mis ging met het "heel and toe" werk met ingaan van de Tarzanbocht.........rot sparcootjes ook aan mijn voeten........volgende keer hou ik mijn "van Bommeltjes" aan

Ach ja beetje grind-vangrailtje en wat bijspuiten.....niemand ziet het toch :lol: :lol: :lol:

Zo tis weer vrijdagmiddag...........we leuten weer zoals vanouds....heerlijk gewoon.

30 jun 2006 16:21
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
als ik jou was, zou ik Sparco aanklagen voor de levensgevaarlijke schoentjes die ze je aangesmeerd hebben :mrgreen:

30 jun 2006 16:30
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende