Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 18:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Garantie/onderhoud Porsche 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ruud964 schreef:
..... maar het gaat mij om het resultaat :!: Het was voor mij ook "makkelijk" om met modder te gooien, maar besloot om het niet te doen. Ben ik ook blij om.

Uiteindelijk ging het mij erom dat alles naar tevredenheid zou worden opgelost. Dat het voortraject wat hobbelig was ben ik dan wat sneller vergeten als alles naar behoren functioneert.

Vond het dan ook gepast om met een positieve noot te eindigen.

Terecht dat je deze belofte nakomt. ;)

Rob Herfst schreef:
..... maar het gaat MIJ om het eindresultaat!
Probleem?? :arrow: Oplossing!
Helaas moet je soms bij een probleem wel eens (erg) boos worden om een goede oplossing te krijgen!
Erg jammer als dat nodig is, maar als dan de oplossing er toch is ben ik die boosheid ook heel snel weer kwijt!

..... tot het volgende probleem (bij een ander?) zich voordoet. :roll:

ruud964 schreef:
Rob Herfst schreef:
ruud964 schreef:
EriC4C schreef:
Zou dan toch de steun van een aantal NPC-leden en/of "internet" het verschil maken?
Eric, luister wat beter naar Rob en wordt lid :twisted: :lol: Kan je gelijk profiteren van alle voordelen die het lidmaatschap te bieden heeft :wink:

ssssttttt, niet verder vertellen maar Eric is al heel erg lang lid! :wink:

Oeps :oops: :oops: , kon ik uit zijn posts niet opmaken :roll: :wink:

Short memory :?: ..... want in dit topic heb jij toch ook gepost. :idea: :wink:
Al "heel erg lang" aspirant-lid dus. 8)

De intentie van de opmerking was niet het mogelijke voordeel van een NPC-lidmaatschap of de invloed van internet ..... maar het feit dat dit het verschil zou maken bij het oplossen van een probleem. Dat zegt wat over Wiitebrug :evil: . :idea:

Zoals gezegd mooi dat je uiteindelijk hebt gekregen waar je blijkbaar recht op had :idea: , maar de moeite die je daarvoor hebt moeten doen zegt mij veel over Wittebrug. :thumbdown:

01 jul 2006 10:36
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
okay ik ook ff in deze topic.

Wittebrug krijgt van mij een tien met een griffel........op elk gebied (aankoopprijs-onderhoud-service-emailafhandeling-club gevoel en niet alleen de NPC ook de PCH-928-356 etc. etc.- kennis oudere types en vooral een hoog Porschegevoel).

Okay zal er best wel is een steekje vallen, maar wil diegene die een bedrijf weet met mensen in dienst die nooit een fout maken mij aanwijzen.

Wees blij dat een bedrijf wel is een foutje maakt.......weet je in ieder geval dat er mensen werken...

Verder ken ik het verhaal van Ruud alsmede de historie van zijn supermooie 964.

John

(beslist geen aandelen Wittebrug)

maar een :thumbdown: verdienen ze niet, om te oordelen moet je niet op 1 feit afgaan..........maar beoordelen als klant niet op een incidentieel voorval, dat niet is gegaan volgens jouw eigen idee.

01 jul 2006 10:37
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
Okay zal er best wel is een steekje vallen, maar wil diegene die een bedrijf weet met mensen in dienst die nooit een fout maken mij aanwijzen.

Wees blij dat een bedrijf wel is een foutje maakt.......weet je in ieder geval dat er mensen werken...

Helemaal mee eens John :!:

Ik schreef eerder ook niet voor niets dit :idea:, maar ben ik het dus hiermee

John4S schreef:
..... maar een :thumbdown: verdienen ze niet, om te oordelen moet je niet op 1 feit afgaan..........maar beoordelen als klant niet op een incidentieel voorval, dat niet is gegaan volgens jouw eigen idee.

..... duidelijk niet eens aangezien het niet één feit / incidenteel voorval betreft :idea: en de weg naar de oplossing, het uiteindelijk onder veel druk "eieren kiezen", wat mij betreft veel zegt over de Wittebrug. :salut:

01 jul 2006 10:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
IMHO correct gehandeld, Ruud.

01 jul 2006 11:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Dank je Wim. Ik heb eerder wat gemopperd, maar durf ook toe te geven dat ze het later goed hebben aangepakt.

@ Eric (jarenlang aspirantlid): tja, ik wordt ook een dagje ouder :pale: :mrgreen:

HEREN, ik denk dat Wittebrug en ik e.e.a. hebben rechtgezet en dat het verhaal verder helder is.

Er zal over dit soort zaken altijd wel genoeg stof tot discuseren zijn. :wink:

We gaan dit weekend maar eens genieten van het mooie weer en een perfect rijdende 964. :drive: :ba: :D

01 jul 2006 11:39
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
ruud964 schreef:
@ Eric (jarenlang aspirantlid): tja, ik wordt ook een dagje ouder :pale: :mrgreen:

Niet eens zolang als ik een Porsche heb en deze 911 is mijn eerste Porsche, maar refereerde aan de opmerking van "Lothar". ;)

01 jul 2006 11:51
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:
Er zal over dit soort zaken altijd wel genoeg stof tot discuseren zijn. :wink:

We gaan dit weekend maar eens genieten van het mooie weer en een perfect rijdende 964. :drive: :ba: :D

Lijkt me een goed plan.

Ik gooi het door jou gestarte topic waarin je je punt gemaakt hebt, derhalve op slot.

(als iemand daar een probleem mee heeft, zie ik de pb graag tegemoet :wink: )

01 jul 2006 13:32
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2