Auteur |
Bericht |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
voor mij ook geen probleem!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
01 jul 2006 16:17 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
01 jul 2006 18:27 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
|
01 jul 2006 18:28 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Zeker in Apeldoorn?? 
|
01 jul 2006 18:31 |
|
 |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Vrijdag de 21ste mischien?
Hoeft niet perse in Apeldoorn 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
02 jul 2006 10:50 |
|
 |
Rescue911
|
Ietsje dichterbij als het ff kan deze keer.
|
02 jul 2006 10:51 |
|
 |
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Het was gezellig. Mooi shirt en fleece ook erg mooi. Zat lekker warm .
Ik heb alleen deze foto gemaakt.
@ Bert, laat ons niet in spanning!! ben benieuwd wat die ouwe brompot deed 
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
02 jul 2006 11:52 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Iedereen die nog moest betalen van die Aso-Porsche Club moest gelijk opdonderen en het geld verstoppen op een plaatsje waar nog nooit licht is geweest?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
02 jul 2006 11:56 |
|
 |
Porschefriend
911 - 3.2Apeldoorn
|
 Ach ja je kunt het die oude sukkel het ook niet kwalijk nemen..... Hij kon er vroegaahh alleen mar van dromen om in zulke auto's te rijden
En dat kan het zeer frusti zijn al er opeens een kleine 17 bij je op de pakeerplaats staan.....
Nieuwe locatie was idd snel gevonden naast ijszaak IJs van Co wat eigenlijk de bedoeling was hahahahahahaa.
De neiuwe rest was Deelerhof en je kon de auto voor de deur/terras kwijt .
De 21e zal ik zeker weer aanwezig zijn zoals het er nu uitziet.
Hopelijk is het dan weer zo lekker druk.
|
02 jul 2006 23:00 |
|
 |
Porschefriend
911 - 3.2Apeldoorn
|
 ik raak er nog pist of van merk ik al wel in mijn text
hier en daar een missertje  maar boodschap is neem ik aan duidelijk en idd die "spiering" was er ook weer 
|
02 jul 2006 23:02 |
|
 |
bert964c4
vianen
|
Ach, maak je niet zo druk om die sukkel, ik kan je vertellen dat hij echt 3 kleuren verschoot toen ik daar weg reed, ik was de laatste, en heb gehoord hoe hij dacht over "dat volk", echter wist hij niet dat ik tot "hetzelfde volk"behoorde, maar toen was het kwaad al geschied en had hij alles er uitgegooid wat negatief tussen zijn flapoortjes zat
Verder heb ik ff gezocht op internet, en er is een behoorlijke e-mail verstuurd!!
Ik kan ook zeggen dat ik niet zo vriendelijk ben geweest!!
Heb het wel netjes gehouden, maar heb even duidelijk gemaakt hoe ik over de man denk, en ook even commentaar gegeven op hetgeen hij eruitgooide toen een ieder vertrok.
Minderwaardig ventje 
|
02 jul 2006 23:52 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
kun je de mail ook middels een pb naar mij toesturen? Ben wel nieuwsgierig en zo te horen staan er nog wat woorden in die op het forum met een aantal @@ ** %%## vervangen worden.
|
03 jul 2006 8:01 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik denk dat meerdere personen (waaronder ikzelf) ook wel geintersseerd zullen zijn in deze mail. Pb hem door als je wilt! 
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
03 jul 2006 9:44 |
|
 |
Porschefriend
911 - 3.2Apeldoorn
|
Ook ik houd mijn aanbevolen....
Of komt zijn reactie soms ook door mijn "rustige" vertrek  ik ging als als 1e maar wilde toch nbog ietys ter aandenken achterlaten .............De smell of burning rubberrrrrrrr
|
03 jul 2006 14:22 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
ik dacht al, heeft hij nou gisteren bruine bonen gegeten of ruik ik rubber?
Het was niet alleen de geur van rubber, de hele straat stond blauw! 
|
03 jul 2006 14:26 |
|
 |
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Goh Bert, dat je dat ook nog doet zeg. Ik zou daar geen puf voor hebben. Hij is niet de moeite waard, laat lekker gaan joh.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
03 jul 2006 19:39 |
|
 |
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Ik kan me er allemaal niet zo druk om maken. Zonde van de tijd! Gewoon naar de nieuwe lokatie, kunnen we lekker van af het terras naar de wagens loeren. 
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
03 jul 2006 20:46 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Moeten we wel aan de goede kant van de tafel gaan zitten
ps. Ben wel vóór een adresje in omgeving Utrèch, ligt m.i. net wat centraler.
|
03 jul 2006 21:57 |
|
 |
marknineoneone
|
Eigenlijk was de bedoeling van dit initiatief dat het kleine regionale treffens zouden zijn. Maar ik heb er geen problemen om nog iets verder te rijden
maar zit dan eerder in de buurt van Barneveld/Amersfoort te denken...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
|
04 jul 2006 14:59 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
bij barneveld heb je vlak bij de afrit een wegrestaurant zitten. volgens mij is dit vlak bij de Mc Donalds.
Genoeg plaats om de auto's neer te zetten, een druppeltje olie valt daar niet op...
Moet voor mij ook niet veel verder zijn, zo'n genot is het nou ook weer niet om op de snelweg te rijden met de speedster
|
04 jul 2006 15:04 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Het is voor degenen die in het westen van het land wonen erg moeilijk om die kant op te komen
Je staat bij Amsterdam al vast  , of een keer in het weekend 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 jul 2006 15:13 |
|
 |
marknineoneone
|
Klopt! Daarom was de oorspronkelijke bedoeling dat het een maandelijks
regionaal treffen zouden zijn.
Mensen uit het oosten staan net zo goed vast als ze verder dan Amersfoort
moeten. Forummers uit de randstad zijn beter af met een eigen meeting in die regio.
Weekenden zijn veelal bezet door andere, hetzij Porsche evenementen
danwel andere aktiviteiten zodat een vrijdagavond geschikter is.
Buiten een ritje naar de meetingplek, een beetje slap ouwehoeren en
Porsches kiek'n gebeurt er ook niet veel...Leuk om een vrijdagavond mee te vullen maar niet een maandelijkse zaterdag of zondag imo 
|
04 jul 2006 15:23 |
|
 |
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Lijkt me prima plan, is voor mij niet zo ver tuffen  Hoop eens toch in staat te zijn het bij te wonen 
|
04 jul 2006 15:29 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Doen we de meeting toch gewoon bij jou voor de deur... 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 jul 2006 15:33 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
met BBQ?
|
04 jul 2006 15:36 |
|
|