Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Z Zidane werd af en toe afgedaan als een "oude"man , maar wat is het toch een klasbak!
|
01 jul 2006 23:04 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
mas que na-da , brazil è andata a ca-sa
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
01 jul 2006 23:16 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Tsja, Zidane liet even zien wat hij kennelijk nog kan. En dat was het verschil (en dat de grensrechter niet oplette, want m.i. hinderlijk buitenspel bij het doelpunt).
Maar wat was Brazilië teleurstellend zeg... Het hele tournooi al niet op dreef, maar hier zakt je broek toch wel van af. Roemloos naar huis.
|
01 jul 2006 23:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zou daar als Frankrijk toch niet echt heel trots op durven zijn (wel blij overigens )
wat een minimalisten voetbal. (brazilie ook trouwens)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jul 2006 5:03 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Dear Horn, are you maybe too harsch with the poor Italians?
At least they are the most goodlooking around here !
[url] [/url]
_________________________________________ crazy italian........
|
02 jul 2006 18:26 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Bert964c4: "...wordt gewoon Duitsland, schweine haben immer gluck.." Kan het misschien iets minder? Komt me nu net over alsof je een verschrikkelijke hekel hebt aan dat land, en de mensen die er leven
Ik vond het in ieder geval heel verrassend: ik dacht met het 1-0 voor Argentinie dat het af was voor Die Mannschaft, maar later op de avond hoorde ik dat het 5-3 was geworden
Toen kreeg ik toch wel een beetje zin om voor ze te juichen
_________________________________________ DENK HELDER
|
02 jul 2006 19:53 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Ik wil ook voetballer zijn, dan kan ik zowat alle P's kopen
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
02 jul 2006 20:42 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
02 jul 2006 20:51 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Nicolo', maak je geen zorgen
maar mijn vrouw houdt niet van voetbal, zo moet ik haar in een of een andere manier wakker houden!
Ik kijk naar voetbal elke 4 jaar, snap niks van regels, buitenspel en tactieken, en toch, vind ik leuk af en toen om mijn landgenoten in een beter beeld te brengen.
Helaas, vrouwenvoetbal is nog steeds in kinderschoenen, zo heb ik geen mooie beelden van Italiaanse voetbalsters................
bij voorbeeld
Brescia team.........
liever Totti, of niet?
|
02 jul 2006 21:11 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Ja, ziet er verevelend uit, die dame rechtsonder...
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
02 jul 2006 21:17 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Nieuw WK-dieptepunt:
Italie heeft officieel bij de FIFA een schorsing voor 'Frings' aangevraagd wegens de korte mat-partij na Argentinie - Duitsland. Totnutoe was alleen een Argentijn met een rode kaart bestraft en had de FIFA het niet nodig gevonden om deze zaak verder te onderzoeken.
Om met van Gaal te spreken: " Da's weer zo'n lage actie...!"
Over maten-n**iers gesproken zeg. Forza italia...?
|
03 jul 2006 9:43 |
|
|
FROST
|
hehehe italie een beetje bang??
|
03 jul 2006 10:46 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
wie zou niet bang zijn van de "Olmighty" Duitsland?
Maar even terug naar vechtpartijen op het veld: wij hebben ook een speler verloren wegens een 'reactie"aan voordurende niet sportieve gedragen. Wat juist is voor ons moet ook kloppen over de grens!
|
03 jul 2006 11:33 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik hoop dat die ............. ........ van Italië keihard met de staart tussen de poten terug naar huis worden gestuurd morgen... Wat een losers!
http://www.nu.nl/news/770137/750/Frings_geschorst_voor_duel_met_Itali%EB_%28video%29.html
edit John4s mind your language
|
03 jul 2006 19:49 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
naief duiveltje van me, uut brabant?
|
03 jul 2006 20:40 |
|
|
Devils son
|
Wat heeft dat met naïef te maken? Je moet het op het veld laten zien en niet achterbaks buiten de wedstrijd om de tegenstander willen raken.
|
03 jul 2006 21:03 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
22 mensen die rennen achter een bal voor 90 minuten, dat is zielig genoeg.
Wat vaak buiten het veld gebeurt is onbegrijpelijk: reusachtige interessen,
racisme, geweld, doden.
Ik was lang geleden in Engeland toen de engelse fanaten de dood veroorzaakten van tientallen italianen. Ik liep weg, ik was in een pub, iedereen keek naar me met lege ogen...........ik kon niks te zeggen vinden.
My dear devilson, reach my age first, than talk to me.........
|
03 jul 2006 21:43 |
|
|
horn
PF #57
|
beste riccio - ik refereerde aan de italiaanse speelstijl sorry. Op het uiterlijk niet gelet van mij mogen ze winnen hoor...
Devil, ben het met je eens. Maar het feit dat het Cruz was is in mijn ogen wel een heeeeeeele grote verzachtende omstandigheid...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 jul 2006 21:59 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
@ Horn: wij hebben een mooi uitspraak in Italie - VINCA IL MIGLIORE-
Ik zal geen enkele extra witte haar groeien, of nou Italie of Duitsland wint.
Maar het is, en moet blijven, een spel, en over 4 jaren begint alles opnieuw................
ik vind gewoon grappig als een paar emoties worden hier gedeelt, maar mijn leven zal niet veranderen, na morgen.
Misschien erg grappig was vandaag een oude, echt sympatiek man, die toen onder mijn mes lag (staar operatie) zei tegen mij: dokter, als je me goed opereren, zal ik morgen voor Italie duimen (!!!).
Nou, dit is mooi
|
03 jul 2006 22:18 |
|
|
Devils son
|
Een zwarte pagina, zonder twijfel, maar ik zie het verband niet.
|
03 jul 2006 22:19 |
|
|
F@RGO
|
ondanks ik met een duitse wagen rij ga ik toch voluit voor italie duimen.
en mijn vrouwke zal meeduimen, die kijkt mee naar al dat knap geweld.....
Gelukkig sloopt er een beetje italiaans bloed in mijn achternaam.
Dus ricco.... forza italia.
|
03 jul 2006 22:21 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Sinsdien ben ik nooit meer naar een stadion geweest, en ik heb nog steeds moeite om een wedstrijd met rust te bekijken......
Ik zie mensen (mannen) die hard vechten, soms met ongewensde reacties, en voor wat ? een kuip.
Morgen zijn wij opnieuw italianen, duitsers, brasilianen enz. met onze leven bezig.............
Hoeft niet boos te worden, er zijn goede en slechte italianen, en de rest.
Morgenavond probeer om te genieten van het feest !
|
03 jul 2006 22:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
| | | | Riccio4S schreef: @ Horn: wij hebben een mooi uitspraak in Italie - VINCA IL MIGLIORE- Ik zal geen enkele extra witte haar groeien, of nou Italie of Duitsland wint. Maar het is, en moet blijven, een spel, en over 4 jaren begint alles opnieuw................ ik vind gewoon grappig als een paar emoties worden hier gedeelt, maar mijn leven zal niet veranderen, na morgen. Misschien erg grappig was vandaag een oude, echt sympatiek man, die toen onder mijn mes lag (staar operatie) zei tegen mij: dokter, als je me goed opereren, zal ik morgen voor Italie duimen (!!!). Nou, dit is mooi | | | | |
Ik duim ook voor Italië.
|
03 jul 2006 22:40 |
|
|
FROST
|
Nog even over Duitsland: die speler, Cruz, zei trouwens dat Frings em niet eens had geslagen, en toch schorsen! Dat vind ik een beetje vreemd heren... Maar goed, we gaan het zien, ik gun het Duitsland nu des te meer
*hoewel ik nu betwijfel dat ze het gaan redden, één van de beste spelers van het velt*
|
03 jul 2006 23:41 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Duitsers zijn nu extra gemotiveerd. Ben bang dat die groep fotomodellen hun koffers alvast kunnen gaan pakken .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
04 jul 2006 0:00 |
|
|