Even een update. Ik heb vrijdag lekker een dagje vrij genomen om wat meters te kunnen maken met het strippen. Omdat er aan de binnenkant op wat vreemde plaatsen roest zat heb ik toch maar besloten het hele interieur eruit te halen. Toen het dashboard eruit lag was duidelijk te zien dat me al iemand voor is geweest. Een hoop bedrading is veranderd en er zijn een aantal vreemde draden bij gekomen. Eigenlijk was het een grote puinhoop aangezien er ook draden zijn doorgeknipt en stekkers los hingen. Dus heb ik ook de complete kabelboom eruit gehaald. De kabelboom zelf is eigenlijk niet meer bruikbaar door de vele wijzigingen die eraan zijn gedaan. Ik ga dus zelf een nieuwe maken, pfffffffffff dat zal nog een hele klus worden.
Ook ben ik begonnen met het wegsteken van de bitumen platen op de vloer, dat is echt een rotkarwei, maar noodzakelijk aangezien er toch wel wat roest onder zit. Er moet nog één stukje aan de bestuurderkant gebeuren en dan kan het opbouwen beginnen. Dat wil zeggen, schuren, paar rotte stukjes lassen en daarna plamuren en spuiten
.
Foto van hoe het er nu uitziet:
Ook heb ik alvast wat nieuw speelgoed opgehaald. De originele stoelen zijn behoorlijk beschadigd en aangezien ik er toch regelmatig het circuit mee op zal gaan, komen er een paar FIA goedgekeurde stoelen in.
Dat was het weer even voor nu. Waarschijnlijk volgend weekend weer een dagje hobbiën.
Meer foto's:
http://porsche.depreludegarage.nl