Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Porsche Forum Internationaal
Zou het niet gaaf zijn als we een soort mascotte van het Forum krijgen die we overal op de wereld proberen te fotograferen?
(bijv. bij allerlei dealers)
Stond laatst een stukje in de krant met net zoiets.
Zodoende dit (gejatte) idee.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
08 jul 2006 13:10 |
|
 |
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Ja lijkt mij een leuk idee, dan ben ik de mascotte en nemen julie mij mee op reis over de hele wereld. Moet julie wel waarschuwen ik snurk en laat scheten in mijn slaap. 
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
08 jul 2006 20:50 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dat laatste had je nou niet moeten zeggen... anders had je met me mee gekund naar Maleisie en Californie in augustus...
Ja Rob, betaalde vakantie
On Topic: Op zich een leuk idee.
Misschien nog een leuk idee (gejat van Harley Davidson) - ABC fotograferen:
Dwz maak een foto van je Porsche voor een plaatsnaambord beginnend met A,B,C, enzovoort. Amsterdam, Barcelona, Chaam.... plaatsen met Q en X bestaan ook als je maar goed zoekt.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Laatst bijgewerkt door Harley op 08 jul 2006 21:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jul 2006 20:59 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Porsche Forum Internationaal
Net zoiets als dit 
|
08 jul 2006 21:11 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Is een leuk idee. Er zijn veel van dit soort initiatieven maar het is wel erg leuk om te doen.
Nu nog even denken over een goede mascotte want om nou met een 'paperbag' op mijn hoofd te gaan..... 
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
08 jul 2006 22:01 |
|
 |
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
|
Gewoon je Porsche forum shirt/cap etc aantrekken/opzetten en jezelf (met of zonder Porsche) laten fotograveren op de plek waar je bent
Heb ze gisteren ontvangen (behalve de fleece), en zien er erg goed uit hoor.
|
08 jul 2006 22:27 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nou, ik vind op zich zo'n ABC wel een geinig idee... Wie doet er mee?
Foto van auto + plaatsnaamplaat 
|
09 jul 2006 13:45 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ik rijd vanmiddag terug van Best naar Amsterdam... Hebben we de 1e 2 al
Zal m'n fototoestel in de aanslag houden. Misschien kom ik langs een mooi plekje.
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
09 jul 2006 13:56 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Damn, daar ga ik met mijn idee van Breda 
|
09 jul 2006 14:08 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
...dacht dat ik m'n fototoestel bij me had, maar helaas... Breda kan dus nog steeds, PaSCal 
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
09 jul 2006 17:59 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Maar .... wel eerst bij de A beginnen 
|
09 jul 2006 19:04 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Dan heb ik nog even... 
|
09 jul 2006 19:12 |
|
 |
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
had ik dit draadje gisteren nou maar gelezen dan hadden we de A al gehad...... nu staat ze weer lekker binnen.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
09 jul 2006 19:19 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dan vind ik wel dat er iemand bij nr 26 naar Duitsland moet voor natuurlijk de....
Zuffenhausen
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
09 jul 2006 22:09 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Nationaal is te makkelijk
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
09 jul 2006 23:36 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Ik ben al onderweg 
|
09 jul 2006 23:40 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
denk dat ik in deze wel een aardige bijdrage zou kunnen leveren, dit jaar tot nu toe (alleen buiten EU)
US, Canada, Nigeria, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi, Oma, SYria, Egypte, KL, Singapore, India, Griekenland, Turkije, Gabon, Brasil, Indonesia, China, misschien ben ik er nog 1 of 2 vergeten
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
09 jul 2006 23:44 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 |  |  |  | Marcel schreef: denk dat ik in deze wel een aardige bijdrage zou kunnen leveren, dit jaar tot nu toe (alleen buiten EU)
US, Canada, Nigeria, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi, Oma, SYria, Egypte, KL, Singapore, India, Griekenland, Turkije, Gabon, Brasil, Indonesia, China, misschien ben ik er nog 1 of 2 vergeten |  |  |  |  |
Leuk  .... maar allemaal zonder Porsche 
|
09 jul 2006 23:47 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
 |  |  |  | Marcel schreef: US, Canada, Nigeria, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi, Oma, SYria, Egypte, KL, Singapore, India, Griekenland, Turkije, Gabon, Brasil, Indonesia, China, misschien ben ik er nog 1 of 2 vergeten |  |  |  |  |
Wow, geef mij zo'n baan.
Heb in mijn vorige banen ook veel de wereld over gezworven maar zit nu een beetje op een houtje te bijten hier in Nederland 
|
09 jul 2006 23:48 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
'tuurlijk  ff heen en weer naar bv Houston in twee dagen tijd 
|
09 jul 2006 23:52 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Het is maar wat je leuk vind in het leven.
Ik ben in het verleden ook wel op een dag naar het het Middelandse zeegebied gevlogen en weer terug. Of in vier dagen naar Azie op en neer.
Heb het altijd met plezier gedaan. 
|
10 jul 2006 12:08 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Nouja, doen we eerst een nationale, dan een internationale ABC????
Zo maar es een stukkie gaan toeren hiero (Achtmaal, hmmmm  )
|
10 jul 2006 12:22 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Om het makkelijk te maken. Hier zijn alle 4800 plaatsnamen van Nederland;
4800 Nederlandse plaatsnamen 
|
10 jul 2006 12:27 |
|
 |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
En jij bent nog lang niet aan de beurt met Zwolle 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
10 jul 2006 13:25 |
|
 |
Porsche912
PF # 417Overveen / London
|
Waarom ontwerpen we geen Porsche Forum Porsche Model in bijv. 3 kleuren en deze kun je dan overal fotograferen?
Het A,B,C verhaal is ook leuk maar leuker als je echt een foto kunt maken met een origineel Porsche Forum artikel, ik kom de komende maanden in Bahrain, Cairo, Dubai en Chicago dus die helpen ook 
_________________________________________ Niemand hoeft zijn plezier te verantwoorden !
|
10 jul 2006 14:42 |
|
|