Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:00

Antwoord op onderwerp  [ 421 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
All Dutch Porsche Days 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
marknineoneone schreef:
Het regent hier.... :cry: :evil:

En ik denk de komende ochtend ook op Zandvoort

http://www.weathernews.nl/radar/

09 jul 2006 8:35
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Bewolkt .... denk dat ik zo de keus heb om of binnen of buiten onder het gemalen water te gaan staan ..... :shock:

Afbeelding

09 jul 2006 9:38
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:
Ja, heb krullen in mijn haar... Ik weet het niet, was mijn jurk leuk? Ik heb jou gemist, dan?

Ik heb je ook niet gezien.......wel veel anderen...

(ik was er tussen 2 en 4).

Oja Herman de Blijker ook gezien in de pits, ut was al niet mijn favo BNer, maar als ik iemand zie geneiten van een hele zwerm mensen om hem heen, van "kijk mij nou ff", nee niet mijn type.

Heb ik het niet eens over de roddel van hem, zijn valid parking in R-dam en de klant binnen en hij ff met de klant zijn Porsche rondkarren...tis een roddel ik weet het.

09 jul 2006 10:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dedoeme , flink verslapen.
Ik wens iedereen een toffe dag op Zandvoort.
Ik kan helaas niet meer komen daar ik dat niet red in tijd :cry:
Mijn zoon moet om 18u terug in Duitsland zijn :oops:

Laatste update 22/10/2013

09 jul 2006 10:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het is nu 11:30 en hardstikke droog hier in Zandvoort hoor. Wel tikje bewolkt maar niets dat de pret kan verstoren tot nu toe lijkt me.
Zie ook (voorlopig in elk geval) nog geen donkere wolken deze kant op komen.

Als je er nog over denkt en niet te ver weg woont gewoon komen, als het net zo druk en gezellig is als gister wil je het niet missen !

09 jul 2006 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Opglabbeek, België
Bericht 
Zo kan je er toch ook een beetje bij zijn :wink:

09 jul 2006 13:16
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Nou, ik kom er aan hoor. Kan ik toch nog het staartje meepikken...

09 jul 2006 13:43
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Heen en terug achtervolgt door een knalrode 964..... :? :twisted: :shock: :wink:

Het was een prima dagje, prima weer :!: , veel bekenden gezien & gesproken!!
Zelfs de voltallige baldies aanwezig! :lol:

Volgens mij een heel geslaagd event!!

Volgend jaar ook maar eens met de 944 een paar rondjes maken! 8) :wink:

09 jul 2006 16:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
foto's van de vrijdag zijn te bekijken op,
www.porschefoto.nl >>> Evenementen.

09 jul 2006 16:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Heen en terug achtervolgt door een knalrode 964..... :? :twisted: :shock: :wink:

Wie, wie, wie, :?: :roll: Zeker weer zo'n achterlijke plakker :twisted: :P

(je kon hem zeker niet afschudden hé, jaaaaa die aspirantjes zijn snel) :ass: :tongue: :mrgreen:

09 jul 2006 17:26
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Inderdaad een geslaagde dag Rob!

Alle Zuiderlingen op tijd present bij het Bossche stadhuis, behalve good old KOEN........ we hebben nog wel even op je staan wachten ná 9.30 uur maar daarna toch maar rap naar Zandvoort. Je telefoon was volgens Robbie965 ook buiten gebruik....
Volgende keer meer geluk Koen!

Hoe dan ook, aardige rit naar Zandvoort. Afgezien van de regenbuien, een over het hoofd geziene traject-controle en een gemiste afslag.......

En dan de teleurstelling van de dag;

kom je daar met een groep bevriende Porsche rijders op een Porsche happening.... en wat denk je: wordt je auto tussen de Passat's, Kadetjes en Punto's op de reguliere grevelparking gedwongen..... na betaling van € 7,- parkeergeld!!! Ronduit belachelijk!!!!!!

totaal overrompeld door dit nieuwe fenomeen (altijd op de Paddock geparkeerd in het verleden)..."nee hoor, alleen mensen met een gereserveerde plaats mogen op de Paddock parkeren (????)" Wat blijkbaar via internet of ticketservice te boeken was.

Restte ons slechts 2 mogelijkheden: ofwel rechtsomkeer en sjaggarijnig naar huis, ófwel de auto starten en rücksichtlos voorbij de dames in regenjas naar de Paddock rijden.

En dat laatste hebben Niels en ik maar gedaan. Gewoon niet stoppen voor overleg waar we heen gaan. Neen, gewoon met een stalen gezicht erlangs stuiven onder het bruggetje door (zoals ALLE Duitsers overigens ook deden).

En wanneer er één schaap over de dam is....................

is na véél vloeken en tieren, tóch een line-up mogelijk van forummers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar de organisatie mag nodig bij zichzelf te raden gaan, af deze nieuwe maatregelen de populariteit en voortbestaan van de ADPZD dagen ten goede komen. Te beoordelen aan de sjaggarijnige gezichten en het ZEER lege paddock (en tribune), denk ik dat je antwoord wel kunt raden. :evil: :( :(

Organisatie: gastvrijheid ten top!!!!

Afbeelding

09 jul 2006 17:53
Profiel
vianen
Bericht 
Zou dat soms de reden zijn dat ik letterlijk :puker: rond een uurtje of een het circuit heb moeten verlaten :roll: Zit zelfs da auto nog onder ook, bah :!:

@ Olaf, die warme hand van vanmorgen was toch niet helemaal goed Olaf :sick: :!:

09 jul 2006 18:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ik heb er nog wel een paar gemist dus.
Was leuk en gezellig, heb oa Frost, Lydia en marknineoneone ontmoet. Nou weet ik tenminste ook wie dat zijn.

09 jul 2006 18:35
Profiel
Westervoort
Bericht 
Die 1 meter 88 zijn mij het meest bijgebleven... :cheesy:

09 jul 2006 19:00
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jeetje ... wat zijn jullie allemaal allang weer thuis :roll: :wink:

Wij hebben (toch) nog even gewacht tot Do993Tuppeware een paar rondjes ging gummen :idea:

Op Lydia na alleen maar bekende gezichten gezien :shock:

09 jul 2006 19:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Jurgen schreef:

Ik denk niet alleen jou :wink: er gingen meer kopjes draaien :lol:

09 jul 2006 19:11
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Heb ik dan weer gemist. Wie of wat is die één meter 88 ?? :?:

09 jul 2006 19:37
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Jurgen schreef:

De volgende keer wil ik bij je op de nek.
Moet net passen denk ik :mrgreen:

09 jul 2006 19:44
Profiel
Westervoort
Bericht 
Wat kan het zijn Erwin, dat een rijtje Porsche-gekken doet omkijken, terwijl op hetzelfde moment een batterij Porsches op volle snelheid voorlangs komt denderen... :wink:

09 jul 2006 19:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Geel
Bericht 
ER, helemaal met je eens. Ik heb gisteren meegereden, en toen moest er nog niets betaald worden voor het parkeren. Maar als deelnemer was het al bijna niet meer mogelijk je auto kwijt te raken op de paddock wegens de overvloedig aanwezige astra's golfjes etc... Aangezien we toch nog een nachtje in Zandvoort bleven vandaag ook nog maar even gaan kijken, tot we te horen kregen dat we bij la Course moesten parkeren voor 7€! ik ben dus omgedraaid. Ik vind het ongelofelijk dat op een PORSCHE evenement niet iedere Porsche gratis de paddock op kan, en de paddock dan ook uitsluitend is gereserveerd voor de Porsches zodat je niet als deelnemer een plekje moet zoeken tussen de B :wink: merken. Dat ze maar eens een voorbeeld nemen aan Francorchamps, om over de catering nog maar niet te spreken, maar da's bijzaak natuurlijk.

09 jul 2006 19:50
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik heb m'n dag er niet door laten verpesten, maar vond het idd ook een vervelende "binnenkomer" . En helemaal als je onder het viaduct doorloopt en een geheel lege parkeerplaats eentreft :evil: ...ook een grote parkeerplaats vol Porsches hoort mijn inziens bij het evenement , is toch zeker een deel van het vermaak.

Over de "eetgelegenheden" zal ik geen woorden vuil maken...tis dat er bijna niemand stond, anders was ik nu nog niet aan de beurt...

En tóch...een erg mooie dag gehad :wink:

09 jul 2006 20:01
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Jan schreef:
Ik heb gisteren meegereden, en toen moest er nog niets betaald worden voor het parkeren. Maar als deelnemer was het al bijna niet meer mogelijk je auto kwijt te raken op de paddock wegens de overvloedig aanwezige astra's golfjes etc...

Zowel gisteren en vandaag moest er betaald worden voor het parkeren - gisteren kon je 'gewoon' op de tweede paddock staan - vandaag eigenlijk ook wel - alleen moest je daar even een slinkse handeling voor verrichten :twisted:

Vind inderdaad (ook) dat het niet moet mogen - een Porscherijder die moet betalen voor zo'n evenement :shock: had dus net zo goed met het B ... eh ... Audi Merk auto kunnen komen :roll:

Voorgaande jaren was het (nog) wel gratis parkeren voor P-rijders ... en kon je gewoon doorrijden tot de achterzijde van de pit-straat 8)

09 jul 2006 20:05
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Totale willekeur blijkbaar dat parkeerbeleid. Ok, ik was wat laat, maar na afrekenen van 7 Euro vroeg ik aan de jongedame of ik op P2 kon parkeren. Antwoord: "ja hoor". Ben natuurlijk doorgereden naar Mickey's... Daar was geen plek dus toch maar op P2 neergezet. No problem.

Was overigens weer leuk, veel bekende gezichten maar ook een paar nieuwe, waaronder FROST.

09 jul 2006 20:06
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
944
IJsselstein
Bericht 
Heren,
Zoals beloofd een aantal foto's.
Wel erg jammer dat het eerste jaar dat we eindelijk met de P komen niet leuk mochten parkeren. Verder een geslaagde dag.

Zomaar een paar auto's
Afbeelding

Erwin met Denis...
Afbeelding

En Denis zag niet echt groen toen ik hem weer zag...
Afbeelding

En dit zou de tweede keer worden voor Mark, zie de grote lach. Helaas maar van korte duur. (Foto van Denis)
Afbeelding

09 jul 2006 20:15
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Het lijkt me dat deze mededeling op de adpz.nl site duidelijk genoeg is.....

FREE ENTRANCE VISITORS
Parking visitors: € 7 / car / day

VIP Parking exclusif for visiting Porsches in paddock 2: € 10 / Porsche / day

bij twijfel kijk zelf nog even hier

09 jul 2006 20:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 421 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende