Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:56

Antwoord op onderwerp  [ 200 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
VET COOL 8 JULI 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Erick schreef:
Ik moest ook ff wachten.
Duurde zo'n 30 sec.

Als ik de link in mijn browser zet krijg ik de vraag of ik een file wil openen (118464.asf). Als ik dat doe start WINAMP en daarna niks meer.

11 jul 2006 23:19
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
File extension (asf) gekoppeld aan de verkeerde applicatie... probeer eens openen met of downloaden oid. Succes.

11 jul 2006 23:27
Profiel WWW
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
Eventueeel juiste programma toewijzen aan .ASF:

Ga naar configuratiescherm,
klik op mapopties,
ga naar tabje bestandtypen,
scroll naar beneden naar .asf en selecteer deze,
klik op wijzigen,
selecteer Windows Media Player,
sluiten

Probeer het nu nog een keer.

Succes

12 jul 2006 7:57
Profiel
PorscheForum Rakker
"in - between - porsches" ex-911sc 1980
Zeist
Bericht 
Inmiddels zijn we nog even druk bezig met afronden van VCM2006. Maar ook van de kant van de organisatie:
Zeer geslaagde dag geweest en geheel naar wens verlopen: Allemaal blije gezichten :D & Zonnetje erbij :sunny: .

ALLEMAAL SUPER BEDANKT HIERVOOR

Binnenkort (dit weekend?) zullen de fotoos (2100) van de fotografen via onze site te bekijken/downloaden zijn. Jullie als rijders mogen 2 fotoos bestellen bij ons, welke kosteloos op groot formaat (20X30) worden toegestuurd.

Wat betreft Coen hebben we als stichting de familie reeds een presentje aangeboden. Coen zal vandaag het ziekenhuis verlaten en thuis gaan herstellen.

Alex

12 jul 2006 12:27
Profiel
Westervoort
Bericht 
Lamine schreef:
Jullie als rijders mogen 2 fotoos bestellen bij ons, welke kosteloos op groot formaat (20X30) worden toegestuurd.

Mooi gebaar! Leuk. :thumright:

12 jul 2006 12:51
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Jurgen schreef:
Lamine schreef:
Jullie als rijders mogen 2 fotoos bestellen bij ons, welke kosteloos op groot formaat (20X30) worden toegestuurd.

Mooi gebaar! Leuk. :thumright:

Heeft m'n donatie nut gehad :twisted: :wink:

Bedankt :lol: 8)

12 jul 2006 14:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Ik weet hoeveel voorbereiding zo'n dag gekost moet hebben.
Alex mijn complimenten aan iedereen die meegewerkt heeft................we hebben genoten.

Mijn feedback....

Het routeboek was iets teveel voor mijn 8-jarige bijrijder die overigens veel te druk was met zijn digitale trust-camera. :D Ik kan mij van de Abrahamrit herinneren dat zelfs volwassen bijrijders af en toe de weg kwijt waren. Dan is het al gauw te lastig voor een kind.
Misschien vervelend om te zeggen maar sommige P-rijders hadden alleen een (gelukkig) gezond vriendje/innetje op de bijrijdersstoel.
Zij hadden het leuker gevonden om een patiëntje een leuke dag te bezorgen.
Is mss een idee om die te plaatsen in een auto met achterbankje. Zijn ze ook nog eens bij elkaar. :idea:

12 jul 2006 17:31
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Lamine schreef:
Inmiddels zijn we nog even druk bezig met afronden van VCM2006. Maar ook van de kant van de organisatie:
Zeer geslaagde dag geweest en geheel naar wens verlopen: Allemaal blije gezichten :D & Zonnetje erbij :sunny: .

ALLEMAAL SUPER BEDANKT HIERVOOR

Binnenkort (dit weekend?) zullen de fotoos (2100) van de fotografen via onze site te bekijken/downloaden zijn. Jullie als rijders mogen 2 fotoos bestellen bij ons, welke kosteloos op groot formaat (20X30) worden toegestuurd.

Wat betreft Coen hebben we als stichting de familie reeds een presentje aangeboden. Coen zal vandaag het ziekenhuis verlaten en thuis gaan herstellen.

Alex

Dat is prachtig Alex. Zou je ons op deze plek svp willen informeren vanaf het moment dat dit kan? Dan krijgt de geinteresseerde vanzelf een berichtje! Alvast dank en idd een mooie dag!

12 jul 2006 19:38
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Dit stond in het Amsterdams Stadsblad:
Afbeelding

12 jul 2006 20:08
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Geweldig dit soort berichten, lijkt me erg goed voor de stichting geluk en vrijheid.

Heb het idee dat er meer aandacht is in de pers dan de voorgaande jaren,
volgend jaar maar een avondvullend programma??

12 jul 2006 20:13
Profiel
Nederland
Bericht 
bert964c4 schreef:
Geweldig dit soort berichten, lijkt me erg goed voor de stichting geluk en vrijheid.

Goed plan, dan hebben we op de terugweg ook geen last van files :lol:

12 jul 2006 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
bert964c4 schreef:

Goed plan, dan hebben we op de terugweg ook geen last van files :lol:

Jan, dan moeten we wel een ruime bocht om Haarlem nemen....of nog vroeger verzamelen 8)

12 jul 2006 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
"in - between - porsches" ex-911sc 1980
Zeist
Bericht 
Volgend jaar een heel weekend incl. overnachting?

13 jul 2006 13:11
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Kijk... Dát zijn nog eens plannen!

Overigens vond ik de combinatie van toerrit en bezoek aan het/een circuit heel geslaagd en om die reden de meest geslaagde VCM tot nu toe...

De kinderen vonden het circuit ook helemaal te gek. Ik heb met het jochie dat 2 jaar geleden in mijn auto zat (Johannes ûût Frislan) nog even gepraat en hij was echt helemaal door het dolle heen dat hij ín een Porsche over het circuit had mogen (mee)gummen! Ook de jongedame die ik dit jaar in mijn auto had, vond het rijden over het circuit het gaafste van de hele dag.

Helemaal goed!

13 jul 2006 13:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Top actie Lamine! :thumleft: Goed georganiseerd, hoewel ik wel even verrast was dat de moeder en vader van het meisje bij mij in de auto (zij had een rolstoel) niet in Zandvoort aanwezig waren. Uiteraard zijn zij de ouders en zij kunnen het beste weten of dit meisje van 13 dat aankan, maar was dat wel de bedoeling van de organisatie? Het is trouwens allemaal hartstikke goed gegaan hoor. We hebben ons in de auto en op het circuit reuze vermaakt. De patatjes en de ijsjes gingen er bij mijn passagiertjes wel in -en ik vond het zelf ook niet vies :D Heb er een erg goed gevoel aan over gehouden om die kinderen zo blij te zien, al is het dan misschien maar voor even :cry: Ga zo door en voor een weekendje ben ik altijd te porren :wink:

13 jul 2006 13:48
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
In oktober heb je weer de kans op VROEMDAG

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

13 jul 2006 14:20
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Nog een laatste update sinds het laatste contact: motorblok is definitief afgeschreven. Te warm geworden en garantie’s zijn komen te vervallen omdat ik op het circuit “geracet” heb. Ik kan honderdduizend keer uitleggen dat ik op het circuit gereden heb, maar daar wordt niet naar geluisterd. Zandvoort was voor mij de derde keer en tevens de laatste keer. Met foto’s van sportfoto.nl, autofoto.nl en meer van deze sites wil ik niet een toekomstige garantie op een motorblok laten verlopen. Zelfs niet als ik met 30 over het circuit zou rijden.

Volksrepairs, leverancier van dit blok (6.000 km oud, november 2004 aangeschaft) kan dan van mij ook geen goed woord meer krijgen. Over coulance wordt al helemaal niet gesproken want: Je hebt op het circuit geracet! Vervolgens laat hij mij wat foto's zien van mijn speedster, netjes recht in de bochten + een foto van een witte speedster waar 1 wiel zowat de lucht in komt. Ze hebben er alleen niet op gelet dat dat niet mijn speedster is!

Het zomerseizoen zit er voor mij op met de speedster ivm levertijden voor een nieuw blok en aankomende vakantie in augustus van mij. Zo kan ik rustig gaan nadenken wat ik wil. Wat ik in ieder geval weet is dat er geen geld meer gaat richting Volksrepairs. Ik hoop voor ze dat ze niet zo met iedere klant omgaan.

Gelukkig zal ik het tevreden gezicht van Lotte (mijn bijrijdster) niet vergeten, en we hebben inmiddels al een paar keer gemaild, sms-jes gestuurd en gebeld. Dat geeft de burger moed!

13 jul 2006 17:58
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Marc' Oh Oh... schreef:
Volksrepairs, leverancier van dit blok (6.000 km oud, november 2004 aangeschaft) kan dan van mij ook geen goed woord meer krijgen. Over coulance wordt al helemaal niet gesproken want: Je hebt op het circuit geracet! Vervolgens laat hij mij wat foto's zien van mijn speedster, netjes recht in de bochten + een foto van een witte speedster waar 1 wiel zowat de lucht in komt. Ze hebben er alleen niet op gelet dat dat niet mijn speedster is!!

Vraag me af wat er in de garantiebepalingen staat :arrow: meestal 1 jaar met een max van 25 Dkm of iets dergelijks .... :roll:

Ik vind de reactie mbt 'circuit-rijden' een beetje belachelijk - op de openbare weg zou je het blok ook kunnen 'abusen' :shock:

Is dit blok niet meer te redden ... dmv een (deel) revisie :?:

13 jul 2006 18:07
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
:shock: :shock: Wat een verhaal zeg, Marco :!: Dat een verzekeringsmaatschappij niet uitkeert bij circuitgebruik kan ik nog een beetje inkomen, maar een garage... :?: :!: Is circuitgebruik dan expliciet uitgesloten in de garantievoorwaarden ?

Ik heb geen idee over wat voor schade je het hebt, maar gevoelsmatig zal het wel in de papieren lopen zo´n nieuw motorblok. Tjonge jonge zeg. BALEN :!: :!:

13 jul 2006 18:10
Profiel WWW
Bericht 
@ Olaf ik heb de auto daar vandaag weg gehaald en wil nu gaan kijken wat de mogelijkheden zijn mbt het blok. Wil ook bekijken of deel revisie mogelijk is. Mijn buurman (Hans Staal) laat op dit ogenblik een blok bouwen bij Hot Rod doesburg en ik ben een aantal keren met hem meegeweest. Super zoals ze daar handelen. Verhaal aan deze vaklui uitgelegd en klapperden een beetje met de oren ("al zou jij volledig verantwoordelijk zijn voor het aan gort rijden van een blok, dan nog kun je toch met een coulance aankomen, waarbij het bedrijf geen verlies oploopt en geen winst")

@ Harley In de garantie staat inderdaad dat ik niet mag racen met het blok, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik gereden heb en niet geracet

Maar eigenlijk zou ik dit verhaal (bedenk ik mij net) in een nieuw topic moeten zetten. Er komt een klein beetje vervuiling in Vet Cool

@ moderators: kunnen de teksten mbt mijn blok naar een nieuw topic verplaatst worden?

13 jul 2006 18:16
Profiel
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Marc' Oh Oh... schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Ligt vast aan mij, maar ik kan niks zien of vinden bij RTV Utrecht :cry:

Marc' Oh Oh... schreef:
Als je hier klikt, krijg je rechtstreeks de uitzending te zien. Bij 19min.40 begint het programma over de Vet Cool Dag.

Op hier klikken, dan moet het voor elkaar komen

Helaas nakko niks. Schermpje open en gelijk weer dicht. Kan niet eens
zien hoe of wat, zo snel gaat het! :oops:

Zo'n snelle auto maar een beetje PC ho maar!
Alles gaat in de P! :lol: :lol:

13 jul 2006 18:20
Profiel Facebook  Twitter 
Bericht 
Vinny schreef:

de techniek scheurt 'm voorbij!

13 jul 2006 18:22
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Marc' Oh Oh schreef:
@ Harley In de garantie staat inderdaad dat ik niet mag racen met het blok, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik gereden heb en niet geracet

Dat is dus hun woord tegen het jouwe en die foto's bewijzen niets buiten dat je op een circuit hebt "gereden".
Zolang ze geen handvaste bewijzen of getuigen hebben kunnen ze hun woord niet hard maken .
Ik zou er mee verder gaan. Jij hebt rustig gereden voor een goed doel met andermans zieke kinderen in je wagen . Dan racet men niet (en dat kan je wel bewijzen en dus hard maken)
En hoe komen ze aan de foto's :?: Dan waren ze toch wel geinteresseerd en volgen ze op wat "hun wagens" doen. Wedden dat ze met de foto's van jouw wagen andere klanten gaan overhalen hoe degelijk hun werk is :!:

Laatste update 22/10/2013

13 jul 2006 19:49
Profiel WWW Facebook 
Nederland
Bericht 
Vinny schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Marc' Oh Oh... schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Ligt vast aan mij, maar ik kan niks zien of vinden bij RTV Utrecht :cry:

Marc' Oh Oh... schreef:
Als je hier klikt, krijg je rechtstreeks de uitzending te zien. Bij 19min.40 begint het programma over de Vet Cool Dag.

Op hier klikken, dan moet het voor elkaar komen

Helaas nakko niks. Schermpje open en gelijk weer dicht. Kan niet eens
zien hoe of wat, zo snel gaat het! :oops:

Gaat het lekker jongens :lol: Heb het filmpje nog steeds niet kunnen bekijken trouwens :cry: . Wel een andere op site gerelateerd aan de Porsche dagen. Daar zie ik allebei mijn rode monsters en Sander C2 netjes het circuit op rijden :wink:

13 jul 2006 20:49
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Marc' Oh Oh... schreef:
Nog een laatste update sinds het laatste contact: motorblok is definitief afgeschreven. Te warm geworden en garantie’s zijn komen te vervallen omdat ik op het circuit “geracet” heb. Ik kan honderdduizend keer uitleggen dat ik op het circuit gereden heb, maar daar wordt niet naar geluisterd. Zandvoort was voor mij de derde keer en tevens de laatste keer. Met foto’s van sportfoto.nl, autofoto.nl en meer van deze sites wil ik niet een toekomstige garantie op een motorblok laten verlopen. Zelfs niet als ik met 30 over het circuit zou rijden.

Volksrepairs, leverancier van dit blok (6.000 km oud, november 2004 aangeschaft) kan dan van mij ook geen goed woord meer krijgen. Over coulance wordt al helemaal niet gesproken want: Je hebt op het circuit geracet! Vervolgens laat hij mij wat foto's zien van mijn speedster, netjes recht in de bochten + een foto van een witte speedster waar 1 wiel zowat de lucht in komt. Ze hebben er alleen niet op gelet dat dat niet mijn speedster is!

Het zomerseizoen zit er voor mij op met de speedster ivm levertijden voor een nieuw blok en aankomende vakantie in augustus van mij. Zo kan ik rustig gaan nadenken wat ik wil. Wat ik in ieder geval weet is dat er geen geld meer gaat richting Volksrepairs. Ik hoop voor ze dat ze niet zo met iedere klant omgaan.

Gelukkig zal ik het tevreden gezicht van Lotte (mijn bijrijdster) niet vergeten, en we hebben inmiddels al een paar keer gemaild, sms-jes gestuurd en gebeld. Dat geeft de burger moed!

Hoe zit het met het aankoopcontract of (algemene voorwaarden) waarin de garantiebepalingen staan omschreven? Hoe luiden die bepalingen?

Als je nou een goede rechtsbijstandverzekering zou hebben, zou ik dit verhaal daar eens voorleggen...

13 jul 2006 21:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 200 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende