Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 12:27



Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
964: verlagen zelf doen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
nu even niet
apeldoorn
Bericht verlagen
vergeten jullie niet een belangrijk onderdeel.? de stelringen, die zitten meestal vast door corrosie. als dat zo is moet je ze er af slijpen,schroefdraad schoonmaken, en nieuwe plaatsen. zal toch allemaal ganbaar moeten zijn bij het bepalen van de goede hoogte en bij het uitwegen.
_________________________________________
wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!


13 jul 2006 20:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Daar doelde ik oa op...

Harley die eerder schreef:
...Voor die 120 Euro arbeidsloon ga ik niet zelf zitten klooien... met alle risico's van dien...
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


13 jul 2006 21:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....


14 jul 2006 8:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
porscheware schreef:
Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....


Ik heb zelf de combi H&R + koni geel en het is een aanrader.

Bij H&R heb je twee keuzes: groen en rood. Rood is meer op sportiviteit gericht (het zijn eigenlijk de veren voor de Turbo) en voor velen te hard. Ikzelf vind ze wel comfortabel genoeg voor de openbare weg. Het rijdt wel weer net wat strakker natuurlijk (hoewel ik daarbij af ga op mensen die groen en rood back-to-back hebben getest).


14 jul 2006 9:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
porscheware schreef:
Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....


ik heb ook gele koni laten monteren door erwin :arrow: super echt wel een verschil.


robert
_________________________________________
remmen is angst


14 jul 2006 10:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Robert,

Maar merk je echt verschil in het rijden? Waarschijnlijk alleen op hogere snelheden. Wat heb je voor uitlaat trouwens, zou ook graag een dubbele uitlaat willen hebben :wink:


15 jul 2006 9:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)
Hellevoetsluis
Bericht 
H&R heeft ook gewoon zwart,en ik heb verenspanners aangeschaft bij Brezan,geen overbodige luxe hoor!
Let ook op of je alleen met een steeksleutel en imbus boven de veerschotel weer aan kan draaien.
Oja: 2 linker- EN rechterhanden handen is handig bij zo'n klusje!

Moet wel bekennen dat ik alleen ervaring heb met de Seat..
,door onlangs een prima -60mm setje voor van www.hottuning.nl te monteren en achter H&R veren -40mm over genomen te hebben.

Of je neemt een (duurdere schroefsetje)
Succes en als ik zo zie,zou ik het als ik jou was dan maar ff laten doen?
_________________________________________
944-S2 89 Veel opties,liefhebbers exemplaar.
Seat ibiza-Cupra 1e eig.98-airco,verlaagd,rode gordels en nog veel meer aanpassingen zelf gedaan..


20 jul 2006 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
sunnyden1973 schreef:
H&R heeft ook gewoon zwart


Niet voor de 964.


20 jul 2006 15:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)
Hellevoetsluis
Bericht 
Daarom leek het me verstandig om te melden dat ik nu alleen ervaring heb met de Seat/VAG veren :oops:
Voor Porsche kun je vast wel wat anders vinden :wink:
_________________________________________
944-S2 89 Veel opties,liefhebbers exemplaar.
Seat ibiza-Cupra 1e eig.98-airco,verlaagd,rode gordels en nog veel meer aanpassingen zelf gedaan..


21 jul 2006 3:08
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.