Ik heb een Webasto zonnedak op de kop getikt, elektrisch dat over het dak schuift. Mijn 924 heeft geen Targa-dakje dus dit leek mij wel een leuk alternatief.
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Waar moet ik op letten en wat moet ik beslist wel en niet doen?
Als het gaat, dan bouw ik hem beslist in want ik heb geen airco (alleen ARTEO airco: Alle Ramen Tegen Elkaar Open) en wil op deze manier toch wat normale circulatie hebben.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
Waar moet ik op letten en wat moet ik beslist wel en niet doen?
... waar je het dakje plaats zitten er verstevigingen in je normale dak
.... kijk of je een afteken-mal op de kop kunt tikken
16 jul 2006 23:19
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
Ja dat is een goeie... hoe kom ik daarachter zonder de hemel al eraf te rukken?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
16 jul 2006 23:23
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
thijzer schreef:
Ja dat is een goeie... hoe kom ik daarachter zonder de hemel al eraf te rukken?
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Olaf schreef:
voelen
Licht uit, kleren uit. Op het gevoel gaat altijd het beste
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
16 jul 2006 23:29
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Marc' Oh Oh... schreef:
Licht uit, kleren uit. Op het gevoel gaat altijd het beste
Hoezo OFF TOPIC
.... weet je wel zeker dat het insuline was
16 jul 2006 23:44
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Olaf schreef:
.... weet je wel zeker dat het insuline was
.....ssssttt!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
16 jul 2006 23:45
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
Jaja...
Maar misschien heeft iemand wel een pasklaar antwoord. Ik kan es even in het handboek kijken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum