Auteur |
Bericht |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Was weer een top-rit. Ik had m'n pa mee, die uiteindelijk zelf ook nog een stukje heeft mogen rijden  Erg leuk, hij straalde gewoon helemaal.
@Marc 'Oh Oh...: goede route, erg goed uitgezet ook!
@Lydia: Ik reed je gisteren voorbij op de A1, maar je auto stond op een transporter.  Watskebeurt? Had ie last van de warmte? Niks ernstigs hoop ik?
|
17 jul 2006 9:10 |
|
 |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Marc, zoals al gezegd>> een TOP-rit. Dat weer heb je ook vast geregeld
Els en ik hebben erg genoten van de prachtige weggetjes, schitterende omgeving van het IJsselland en alle mooie Porsches.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
17 jul 2006 9:32 |
|
 |
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Marc, ook vanuit mijn kant
Het was een erg mooie rit, met alleen maar mooie wegen en zandpaden  .
Volgende keer doen we toch dat beachvollybal toernooi en de BBQ er achter aan op het nudistenstrand  (grapje).
Nogmaals echt TOPPie.
De Joyman (harry).
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
17 jul 2006 9:59 |
|
 |
Porschefriend
911 - 3.2Apeldoorn
|
Marco,
Ook van deze kant nog bedankt, (reactie beter laat dan nooit). Was gezellig maar gezien de reacties en animo vooraf kon dat ook al bijna niet fout gaan...
Misschien een idee om de volgende keer af te sluiten bij een wasstraat  Iedereen zat in het begin zo mooi te vertellen ooohhh P-tje nog ff snel gewassen/gepoetst gister (lees zaterdag)... Vertel jij ze dat ze ff lekker door een zandstraatje mogen....
Ben er vrijdag zeker ff bij (denk ik) op onze nieuwe locatie.... kijk er naar uit.
Greetzzz,
Erik
|
17 jul 2006 10:14 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
oom agent komt trouwens uit een kliniek hier in de buurt. Ze hebben daar een nieuwe techniek ontwikkeld om een grotere penis te krijgen zonder opwinding.
Ze hangen de man op aan een rek met een gewicht van 15 kg op dag 1 aan z'n leuter. Dit wordt elke dag opgevoerd met 15 kg en uiteindelijk na zeven dagen heb je een piemel van 1.80 mtr.
Ben je er toch niet tevreden mee, dan hakken ze de hele handel eraf en van wat er overblijft maken ze een jippie die wordt ingezet bij de politie met een lasergun..
Je kunt het nog zien aan z'n kale kopje:

_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 jul 2006 10:26 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Idd, een l*l met vingers
On topic: Perfect geregeld Marco , leuke rit, erg veel mooie dijkweggetjes (waar ook weer een bromsnor stond te schrijven trouwens) en ook door een prachtig be-boste omgeving.
Aangezien ik alleen was heb ik heerlijk ontspannen achter een perfect navigerende Els en 928GTS aangereden...
Tot de volgende keer 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 jul 2006 10:40 |
|
 |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Mooie fotootjes.
Het zag er een schitterend dagje uit.
Spijtig dat ik dit heb moeten missen , maar ach ja, ik heb er dan toch voor gezorgd dat mijn zondag ook nog leuk werd 
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
17 jul 2006 11:15 |
|
 |
Harley
|
Je hebt zeker wat gemist Koen, maar MichM3 heeft Belgie succesvol vertegenwoordigd tijdens jouw afwezigheid
@Jurgen - wat klinkt die Ruf trouwens waanzinnig op toeren...brrr... (Ik heb het al wel tegen je gezegd maar moest het toch nog ff kwijt)
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 jul 2006 11:56 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
|
17 jul 2006 12:09 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
bah wat een leuk verhalen allemaal.
gisteren me moeten vermaken op een semi verplichte bbq
kon me wat leukers voorstellen
volgend jaar zullen we maar zeggen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
17 jul 2006 12:11 |
|
 |
Harley
|
|
17 jul 2006 12:13 |
|
 |
horn
PF #57
|
Ik dacht dat het was: Loud Pipes scare wives... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jul 2006 12:25 |
|
 |
Harley
|
...nee, kleine kinderen...
Je zou eens moeten weten hoeveel kleintjes spontaan in tranen uitbarsten van schrik als ik m'n HD start... 
|
17 jul 2006 12:27 |
|
 |
Harley
|
|
17 jul 2006 12:30 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Ben blij dat ik de 993 TT's es heb kunne aanschouwen in de voormiddag...strakke wagens hoor..
..dat van die ingewerkte kooi wist ik niet..puik werk en zeer discreet!!!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
17 jul 2006 12:32 |
|
 |
Harley
|
Volgens mij is dat alleen bij de Ruf van Jurgen en niet std op de 993 TT (correct me if I'm wrong)
|
17 jul 2006 12:33 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
..daarmee bedoelde ik de RUF...was het vergeten te schrijven... 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
17 jul 2006 14:14 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dit soort verslagen is en blijft mooi om te lezen. Maar het is ook weer pijnlijk want wederom realiseer ik me dat het spaarvarken van mij nog steeds niet helemaal is hersteld van zijn anorexia en ik wederom een geweldig evenement heb moeten missen. Maar geduld wordt beloond....
(Al heb ik me best vermaakt gisteren en heel wat mooie Porsches gezien onderweg)
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
17 jul 2006 15:53 |
|
 |
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Jammer genoeg had ik afgelopen zondag andere verplichtingen. De regering thuis ging op stap met een vriendin en de ongekroonde koning mocht thuis de kids vermaken, pfffff  Door jullie reacties te lezen kan ik toch nog een beetje de sfeer proeven. Heb dus echt wat gemist, behoudens meneer de laser-agent!  Volgend keer ben ik hopelijk weer van de partij 
|
17 jul 2006 16:24 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Marc' Oh Oh...(en vader) ook namens ons nog bedankt voor de organistatie van deze gezellige rit!
Weer wat bij kunnen praten met bekenden, ook een paar nieuwe mensen leren kennen, kortom erg geslaagd.
We moesten helaas iets vroeger stoppen omdat er thuis nog enkele verplichtingen op ons wachtten maar desondanks voldoende pret gehad 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
17 jul 2006 21:14 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Dat klopt dus 
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 jul 2006 21:38 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
 |  |  |  | MichM3 schreef: ...ben ook thuis geraakt na de - sneller dan verwachte - terugrit...2u15', totaal sinds vanmorgen er staat 717 km op de teller, en dat alles met 1 tankbeurt Het weer was prachtig, de rit gezellig en mooi, de, deelnemers super en de organisatie top!!! Complimenten Marc'oh'oh  Ik heb er zeer van genoten en vond het feel fijn om een groot deel van jullie voor de eerste keer te ontmoeten. Het merendeel van de rit werkte ik af in gezelschap van het "groepje Olaf", die ik allen ook zeer dankbaar ben voor hun vroege pitstop (rammel-rammel)  . Fijn ook om effe een woordje te kunnen wisslen met Erwin (Renntech) op 't eind. Was een mooie verrassing. @ EvR: ik had ook ni meteen door dat er een agent bij je stond..man toch!!! we waren amper een paar km ver. Heb er igg problemen mee om een paar euro's over te schrijven, kon net zo goed iemand anders overkomen zijn @ Jeroen: veel succes in het warme Italie met je blitse kar. Volgens mij ga je heel wat bekijks hebben in het land dat allesbehalve van grijs houdt  . Enjoy! @ Marc'oh'oh: mooi dat je enthousiasme voor de rit ni heeft geleden onder de miserie met je motor. Hoop dat je een moedgevende babbel hebt gehad met Renntech op 't eind en dat de toekomst enkel positiever wordt...nog es merci voor de uitstekende rit Tot de volgende...  |  |  |  |  |
He Mich!
Tof dat je er was man, vanuit Bruxelles! Enne dat 700+ uit een tankje halen, dat moet je mijn Carrera 3.0 toch eens leren!
Die begint bij 450 km al te piepen.... 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
17 jul 2006 22:36 |
|
 |
Marjon & Berry
kampen
|
Goedenavond, er staan maar liefst 3 foto's in ons album van gisteren !!
Eri(c)k misschien kan je ze nu er af halen ? Veel succes, Marjon.
_________________________________________ Het is een virus ❤️
|
17 jul 2006 23:06 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
|
Mooie foto's! zetten jullie ze ook nog in HET ALBUM?
|
18 jul 2006 8:08 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Oke. Dank je !!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
18 jul 2006 8:11 |
|
|