Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:45

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Veilig het circuit op met je Porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 944 S2
Bericht 
Retep,
de uitzondering die de regel bevestigd etc etc... Nee serieus, een van de problemen van TVR is kwaliteit en betrouwbaarheid. "Vroeger" was het bij meer merken een probleem en nam je als koper het voor "lief". Nu zelfs de Italiaanse merken de zaken op orde krijgen kan ook TVR niet meer blijven prutsen.

Kijk anders eens op pistonheads of een ander Engels forum voor wat ervaringen van TVR eigenaren.

17 jul 2006 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort. 996.
Bericht 
Betrouwbaarheid is toch wel heel relatief. Mijn broertje heeft onlangs zijn hele koppeling in de prak gedraaid met zijn 944 2.7. Dat heb ik met mijn TVR nooit gehad. Slechts een doorgebrande zekering van de koeling. Heb jij nog nooit problemen gehad met je S2??? Vanwaar al die kennis??? Ervaring?? Oh ja heb zelf ook een S2 cabrio gehad en ach daar was eigenlijk nooit iets mis mee.... Toch wel, de koeling/airco was waardeloos en hij trilde wat bij 220 km/h

20 jul 2006 0:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
HJDB3.2 schreef:
Betrouwbaarheid is toch wel heel relatief.

Wat betreft betrouwbaarheid zijn deze individuele gevallen natuurlijk niet maatgevend. Kijk naar het merk Renault. De Laguna is een populaire lease auto en ik ken mensen die er nooit wat mee hebben meer er zijn er ook die bijna wekelijks in de garage komen (en niet om van de heerlijke koffie te genieten) De mensen die er nooit wat mee hebben zullen ongetwijfeld roepen dat het een betrouwbare auto is en de andere groep ruilt hem het liefst vandaag nog in.

Porsche staat over het algemeen als betrouwbaar te boek maar ook een Porsche is en blijft techniek en een van de vervelende eigenschappen van techniek is het feit dat het stuk kan.

20 jul 2006 13:38
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3