Auteur |
Bericht |
addie
nu even nietapeldoorn
|
verlagen
vergeten jullie niet een belangrijk onderdeel.? de stelringen, die zitten meestal vast door corrosie. als dat zo is moet je ze er af slijpen,schroefdraad schoonmaken, en nieuwe plaatsen. zal toch allemaal ganbaar moeten zijn bij het bepalen van de goede hoogte en bij het uitwegen.
_________________________________________ wie een kuil graaft voor een ander is niet egoistisch.!
|
13 jul 2006 20:20 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 jul 2006 21:27 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Ok, H&R moet het zijn dus. Ga maar eens even winkelen dan.
Kwam die veren toevallig tegen op marktplaats, was niet van plan zoiets direct te kopen alleen vroeg me af of dergelijke spullen goed genoeg zijn voor onze mobieltjes.
Als H&R zich bewezen heeft op dat gebied moet dat het maar worden dan.
Nog even slikken als ik het prijskaartje zie inclusief nieuwe Koni schokbrekers.
Maar ja, wie mooi wil zijn ....
|
14 jul 2006 8:49 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik heb zelf de combi H&R + koni geel en het is een aanrader.
Bij H&R heb je twee keuzes: groen en rood. Rood is meer op sportiviteit gericht (het zijn eigenlijk de veren voor de Turbo) en voor velen te hard. Ikzelf vind ze wel comfortabel genoeg voor de openbare weg. Het rijdt wel weer net wat strakker natuurlijk (hoewel ik daarbij af ga op mensen die groen en rood back-to-back hebben getest).
|
14 jul 2006 9:26 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb ook gele koni laten monteren door erwin super echt wel een verschil.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
14 jul 2006 10:12 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Robert,
Maar merk je echt verschil in het rijden? Waarschijnlijk alleen op hogere snelheden. Wat heb je voor uitlaat trouwens, zou ook graag een dubbele uitlaat willen hebben
|
15 jul 2006 9:20 |
|
|
sunnyden1973
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)Hellevoetsluis
|
H&R heeft ook gewoon zwart,en ik heb verenspanners aangeschaft bij Brezan,geen overbodige luxe hoor!
Let ook op of je alleen met een steeksleutel en imbus boven de veerschotel weer aan kan draaien.
Oja: 2 linker- EN rechterhanden handen is handig bij zo'n klusje!
Moet wel bekennen dat ik alleen ervaring heb met de Seat..
,door onlangs een prima -60mm setje voor van www.hottuning.nl te monteren en achter H&R veren -40mm over genomen te hebben.
Of je neemt een (duurdere schroefsetje)
Succes en als ik zo zie,zou ik het als ik jou was dan maar ff laten doen?
_________________________________________ 944-S2 89 Veel opties,liefhebbers exemplaar. Seat ibiza-Cupra 1e eig.98-airco,verlaagd,rode gordels en nog veel meer aanpassingen zelf gedaan..
|
20 jul 2006 13:02 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
20 jul 2006 15:03 |
|
|
sunnyden1973
944 S2-89+opties (&vader heeft sinds '85 'n nette 944)Hellevoetsluis
|
Daarom leek het me verstandig om te melden dat ik nu alleen ervaring heb met de Seat/VAG veren
Voor Porsche kun je vast wel wat anders vinden
_________________________________________ 944-S2 89 Veel opties,liefhebbers exemplaar. Seat ibiza-Cupra 1e eig.98-airco,verlaagd,rode gordels en nog veel meer aanpassingen zelf gedaan..
|
21 jul 2006 3:08 |
|
|