Auteur |
Bericht |
Marjon & Berry
kampen
|
Slick 50, doen of niet ??
Om de 928 wat te verwennen, dacht ik ga slick 50 kopen, maar is dat wel zo goed ?? Of zeggen jullie niet doen !!
|
26 jun 2004 14:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Slick 50, doen of niet ??
NIET DOEN
Kan volgens mij meer kwaad dan goed doen, dit soort producten
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
26 jun 2004 14:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Slick 50, doen of niet ??
"Niet doen!" zeggen ze hier
"Niet doen!" zeggen ze hier
"Niet doen!" zeggen ze hier
Als je nog meer meningen wil, hoor ik het wel...
(voor de digibeten onder jullie, klik op de oranje 'hier's hierboven )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2004 15:32 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: Slick 50, doen of niet ??
Als je oranje ziet dan als de wiedeweerga een PB tje naar onze Sjonnie (moet je wel in de FI subice setting zitten).
|
26 jun 2004 15:55 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Iedereen kan zoeken met Google...
Er zijn net zoveel "Niet doen's" als "Wel doen's" De één is tegen, de ander is voor.
Ik heb het wel eens gebruikt en ik heb geen klachten. Slick voor de versnellingsbak laat je soepeler schakelen.
Shark
|
27 jun 2004 1:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Het gaat toch om de info, niet om waar hij vandaan komt?
Een deel van de vragen hier (de ontbrekende 3 kitchenutencils van F Porsche? Waar kan je dit of dat krijgen (schaalmodellen/bouwpaketten van de 930? etc etc) zijn met een beetje handigheid via Google e.d. te beantwoorden. Daar ik weinig tot niets van techniek weet, probeer ik zo mijn steentje bij te dragen. Maar als toch iedereen het kan, is het overbodig om dat nog te doen... Dan had Marjon inderdaad waarschijnlijk zelf de meningen op de diverse forums en die van een "olie expert" allang gelezen. Nutteloze paginavulling dus, waarvoor uiteraard mijn oprechte excuses...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jun 2004 6:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
27 jun 2004 7:43 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Voel je je aangesproken "Mr Horn Google"
Ik wil alleen aangeven dat even googlelen over dit onderwerp behoorlijk wat hits oplevert. De meningen over Slick50 zijn zeker niet allemaal negatief.
En Horn, jouw input zorgt ervoor dat ik minder hoef te zoeken. Prima dus
Shark (dienooitmeerzondergooglewil)
|
27 jun 2004 10:37 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
NOOIT olie-additieven gebruiken.
Zo!!
|
27 jun 2004 21:23 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Kheb er een motor (Corrado) mee naar de haaien gereden
Al ........ heb ik wel een teflonadditiefje in de versnellingsbak zitten ... aanbevolen door Porsche Antwerpen
Over tegenstrijdigheden gesproken ...
Dirk
|
27 jun 2004 22:03 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Dirkie, vertel hier eens wat meer over. Ik ben zeer benieuwd
Shark
|
28 jun 2004 9:01 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jun 2004 8:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat scheelt weer een hoop berichten
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
29 jun 2004 9:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Inzake slick 50 in Porsches (luchtgekoeld dan... de echte porsches dus... komaar komaar komaar ) kwam ik dit tegen op rennlist
In ieder geval de mening van ervaringsdeskundigen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jul 2004 22:30 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Re: Slick 50, doen of niet ??
| | | | horn schreef: "Niet doen!" zeggen ze hier"Niet doen!" zeggen ze hier"Niet doen!" zeggen ze hierAls je nog meer meningen wil, hoor ik het wel... Horn volgens mij was het wel duidelijk?? (voor de digibeten onder jullie, klik op de oranje 'hier's hierboven ) | | | | |
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
09 jul 2004 0:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Uitleg klinkt ook zeer plausibel ..... niet doen dus lijkt mij.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 jul 2004 9:56 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Wel ... had bij een oliewissel Slick 50 toegevoegd.
Corrado met 102.000 km op de klok ...
Motor vastgelopen goed 50km na de behandeling.
Volkswagen garage wist me te vertellen dat ik niet de eerste was.
Zou iets te maken hebben met samenstelling van het product en "hoog vermogen" motoren ... is alweer van 1993 geleden ... dus de exacte uitleg die me toen is gegeven moet ik je jammer genoeg schuldig blijven.
Had ook iets te maken met welke soort olie het gemixd werd als ik me goed herinner ...
Maar de Slick was volges hun wel degelijk de oorzaak ...
Dirk
|
10 jul 2004 7:10 |
|
|
funnyname
Porsche 944 Turbo sDen Haag
|
Volgens de Porsche handleiding van de 944 is het nooit goed om additieven toe te voegen. ( http://members.home.nl/porsche944turbo/download/Porsche944OwnersManual.zip)
Aangezien de motor van de 944 eigenlijk een half 928 blok is zou het me niets verbazen dat dit ook geldt voor de 928.
Ik zou het alleen doen als een Porsche specialist me kan overtuigen van de goede werking van het product.
|
13 jul 2004 16:08 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Kunnen er eigenlijk kort over zijn niewaar ...
Het is en blijven "lapmiddeltjes" ... een motor die in een normale gezondheid verkeerd heeft ze gewoon niet nodig ...
Dirk
|
13 jul 2004 16:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als het al werkt .... is 't maar van tijdelijke duur zegge 50 Km ofzo
.... kunnen de motor-revisie bedrijven geen droog brood meer verdienen ....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
13 jul 2004 16:28 |
|
|