Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 22:37

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Porsche Festival te Assen (23 juli) ???????????? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Porsche Festival te Assen (23 juli) ????????????
In de kalender van dit Forum staat dat er aanstaande zondag een Porsche Festival plaats vindt op het Circuit van Assen.
Echter op de site van het circuit staat alleen iets over een Drift evenement.

Wie weet precies hoe het zit....? :roll:

18 jul 2006 12:41
Profiel Twitter 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Niemand???? :shock: :? :twisted:

18 jul 2006 17:46
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
5 juni staat in t officiele jaarprogramma,ben er geweest maar bleek Viva Italia! te zijn :shock: Dat voor 23 Juli gepland was.. :roll: misschien is het geruild :?:

18 jul 2006 18:05
Profiel
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
staat ook in de autoweek van deze week maare... ?

20 jul 2006 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Don't get excited...
De laatste keer dat ik naar een "Duits autosport festival" in Assen ben geweest waren het vooral boem-boem-petjes met volgespoilerde 14e hands Opel Kadett.
Geen Duitse sportwagen te bekennen...
Maar wij mochten wel een flink aantal euri's aftikken voor toegang tot o.a. een waardeloze onderdelenmarkt en het eindeloos kijken naar sprintjes tussen Kadetts en Golfs met lekke uitlaat.

Of er moet iets helemaal veranderd zijn in de opzet.

20 jul 2006 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
boxster 2.5 tip
lexmond
Bericht 
volgens www.tt-assen.com is er op 23 juli het automaxx event.
daar wil je echt niet heen :lol:
Citaat:
boem-boem-petjes met volgespoilerde 14e hands Opel Kadett.

20 jul 2006 22:31
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Anton schreef:
en het eindeloos kijken naar sprintjes tussen Kadetts en Golfs met lekke uitlaat.

Ga ik vanavond wel naar de boulevard van Scheveningen, zie ik hetzelfde :cry: :cry:

21 jul 2006 9:09
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Tja, de mensen lijken tegenwoordig gebrek te hebben aan smaak :roll:
Heb gister een gassie zien rijden met zijn compleet overgefokte VW golf, reedt minstens 100 op een weg waar je maar 50 mag, en whola, 300 meter verderop werd ie door de politie aangehouden, want die stond stiekem op een hoekkie te laseren 8)

21 jul 2006 9:31
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
Tja, de mensen lijken tegenwoordig gebrek te hebben aan smaak :roll:
Heb gister een gassie zien rijden met zijn compleet overgefokte VW golf, reedt minstens 100 op een weg waar je maar 50 mag, en whola, 300 meter verderop werd ie door de politie aangehouden, want die stond stiekem op een hoekkie te laseren 8)

... dit heeft meer met 'verstand' dan met 'smaak' te maken .....

21 jul 2006 13:42
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Ach.. het rijden en nog erger, pimpen van een Golf getuigt in mijn ogen niet van smaak. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. :twisted:

21 jul 2006 14:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Bericht 
Ik ben het er wel mee eens dat sommige tuners/stylers er een niet erg goede smaak op na houden, maar om ze allemaal hetzelfde te beoordelen vind ik ook wel erg slap. Helaas gebeurt dit veel te veel. Ik heb zelf ook jaren in het tuning wereldje gezeten en ik hou ook absoluut niet van die gespoilerde bakken, maar een beetje aanpassen kan heel erg mooi zijn naar mijn mening. Even als voorbeeld dit golfje:

Afbeelding

Dat is toch super!

Wees blij dat smaken verschillen.

Ondanks dit relaas is het i.d.d. niet wijs om naar dat automaxx festival te gaan :wink: .... Dat is echt waardeloos.

21 jul 2006 14:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Volgens mij zitten er geen veren meer onder die Golf ... eigenaardig gezicht hoor, "koets" lijkt daardoor enorm groot

On topic: weet iemand nu al of er op circuit Assen een P evenement is?

21 jul 2006 15:03
Profiel
Groningen
Bericht 
Niels 3.2 schreef:
maar om ze allemaal hetzelfde te beoordelen vind ik ook wel erg slap.

Gewoon een eerlijke mening, niets slaps aan.

Citaat:
Even als voorbeeld dit golfje:

Afbeelding

Dat is toch super!

Inderdaad.. smaken verschillen. Afschuwelijk en als dat Porsche C2 velgen zijn die eronder liggen ook nog zonde. :twisted:

21 jul 2006 15:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Bericht 
Haha.... oke, oke... Hier gaan we niet uitkomen :wink: . back ontopic maar weer :D

21 jul 2006 15:08
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
hoezo, topic over een petjes festival - dan is de link naar spoilers en pimpen snel (en on topic) gelegd :lol:

Zag net op een parkeerplaats een verlaagde VW-Bus T1 - wit, met fuchs velgen en hij lag bijna op de grond. Zag er best oke uit.

Beetje zoiets, maar geen two-tone en niet zoveel chroom...

Afbeelding

21 jul 2006 15:27
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Wanneer je met een "echt" exemplaar te maken hebt, dan koop je voor de opbrengst een leuk elfje.... :shock:

21 jul 2006 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Zo'n panorama bus vind ik echt super, maar het is geen Duitse sportwagen.
Ook al ligt er misschien een "geleende" luchtgekoelde zes achterin... :mrgreen:
Voor de liefhebbers was er altijd VW Euro, maar sinds 2005 wordt dit niet meer georganiseerd.
Het schijnt financiëel niet meer haalbaar te zijn. Jammer.

22 jul 2006 9:59
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Jort schreef:
Niels 3.2 schreef:
maar om ze allemaal hetzelfde te beoordelen vind ik ook wel erg slap.

Gewoon een eerlijke mening, niets slaps aan.

Citaat:
Even als voorbeeld dit golfje:

Afbeelding

Dat is toch super!

Inderdaad.. smaken verschillen. Afschuwelijk en als dat Porsche C2 velgen zijn die eronder liggen ook nog zonde. :twisted:

Deze wagen is opgebouwd door een goede vriend van me. Er is ontzettend veel werk en oog voor detail ingestoken. Het eindresultaat mocht er dan ook best wel wezen.

Spijtig te moeten lezen dat sommige mensen echt niet het verschil zien/begrijpen tussen een Golf c 1.3 met doorgeroeste uitlaat en een project à la deze Golf I. En ja, hij had voor dat geld best een 993 kunnen kopen, maar hij heeft voor de uitdaging van dit project gekozen. Die 993 komt nog wel :wink: ...

Volgens mij verdienen dergelijke auto's heel veel respect...ze staan ook heel ver weg van petjes-auto's....petje af voor deze!!!

MichM3-die-ook-ooit-GTI's-en-VR6'jes-reed :D

23 jul 2006 11:26
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Ben met je eens dat er sommige auto's bij zijn die erg vakkundig aaangepakt zijn en zeer zeker een compliment waard zijn!

Dit bewuste exemplaar lijkt mij er ook zo een.

Wanneer de auto 5 centimeter minder laag zou liggen, kreeg hij denk ik veel meer het respect dat hij verdient. Juist dat extreem laag leggen of het plaatsen van een eind demper met een diameter waarbij je voor een inwendig onderzoek de motor niet hoeft te demonteren, geeft dit type auto's een verkeerd beeld mee.

Ik kan best warm lopen voor een vakkundig gerestaureerde en geprepareerde Golf 1, maar maak er aub geen sjonnie auto van.

Het is het laatste detail dat hier de totale look bepaalt..

23 jul 2006 12:47
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jep, maar dat is wel typisch in Belgie en Duitsland (no offense overigens!)... Als je op Budel (Anton, VW-Euro is een slap aftreksel van Budel he! :cheesy:) die Duitse bussen en kevers zag, vroeg ik me altijd af hoe ze in vredesnaam het terrein op gekomen waren ;)... (ja ja, instelbare vering, ik weet het!)...

Een T1-bus leent zich bij uitstek om "mooi" te pimpen, die dingen kun je heeeeeeeeeeel mooi maken, zonder dat het TE wordt...

Anyway, ook sommige japanners (fast-and-furious wagentjes) vind ik zeker wel mooi, maar dan als "show-auto", ik zou er niet in willen rijden ;)

23 jul 2006 13:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Ben nooit op Budel geweest :roll:

Het is natuurlijk prima om een Golf I opnieuw op te bouwen als straatracer (i.t.t. origineel) maar verwacht dan wel kritiek, positief EN negatief, op een auto die zo uitgesproken is geworden.

Anton-die-de-VW-scene-best-kan-waarderen :mrgreen:

23 jul 2006 17:02
Profiel
Westervoort
Bericht 
HenkC2C schreef:
Wanneer de auto 5 centimeter minder laag zou liggen, kreeg hij denk ik veel meer het respect dat hij verdient. Juist dat extreem laag leggen of het plaatsen van een eind demper met een diameter waarbij je voor een inwendig onderzoek de motor niet hoeft te demonteren, geeft dit type auto's een verkeerd beeld mee.

Sinds wanneer kun jij gedachten lezen henk... :wink:

23 jul 2006 17:21
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Jurgen schreef:
HenkC2C schreef:

Sinds wanneer kun jij gedachten lezen henk... :wink:

Volledig mee eens overigens...

Deze staat op air-ride (luchtvering) omdat hij anders de garage ni binnenkan...wagen zou in het midden haperen dan. Dus dit was de beste oplossing. Foto is wsschlk op laagste stand getrokken..tja, ben er ook ni meteen voorstander van hoor..paar cm meer naar omhoog is veel beter.

Qua uitlaat zit er een Schrick SR-01 onder, hetgeen mij zeker niet overdreven leek? :? Maar de wagen is ongeveer een jaar terug in nieuwe handen overgegaan en ik weet niet wat er sinds toen mee gebeurd is. Nu heeft de vorige eigenaar van deze 'kubus' een Golf II VR6 2.9. Hij heeft 'm echter zo gekocht van een Oostenrijker en dus niet zelf opgebouwd. Pracht exemplaar overigens hoor...die Oostenrijkers kunnen er wel wat van 8)

Er is een wereld van verschil tussen de auto's van die gasten die verzamelen op meetings. Het komt erop aan het kaf van het koren te scheiden....spijtig alleen dat die jongens daar naast mekaar staan en dat er in de "petjes-mand" meer van de rotte appels zitten. :wink:

23 jul 2006 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
964C4/ (Alfa Romeo)
Arnhem
Bericht 
Citaat:
Anton-die-de-VW-scene-best-kan-waarderen

Heb je die oude Golf dan nog?

Maar effe zonder dollen: Het feest gaat aldus niet door in (h)Assen? Jammer. Stond al in mijn agenda te flikkeren. Jammer!

Ben 1x op zo'n Automaxx geweest. Godallemachtig is echt om te huilen. Wel gave gadgets zoals neontubes en de vele Johnny's. Is bijna een sociologisch onderzoek waard.

23 jul 2006 23:31
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
is een wereldje op zich, alleen niet mijn wereldje.
ik begrijp overigens niet waarom je geen kritiek mag hebben op hun wereldje? in mijn ogen heb je sjonnies en technisch-goed-onderlegde-sjonnies.

De tweede pimpt zijn wagen op de juiste manier en technisch verantwoord. Echter, dan mag ik het eindresultaat toch wel nog steeds een ordinair bak vinden? Waar ik niet dood in gevonden zou willen worden?

Niets ten nadele van de betreffende sjonnie (en/of jouw vriend Mich), maar zijn produkten vind ik niks. Mijn mening.

Restaureren vind ik (!) top, pimpen over the top. Als je googled op 'tuning' zie ik vele resultaten waarvan ik begrijp dat de gebruiker er dolblij mee is, maar waarvan ik denk 'zonde van de auto'. Koop maar eens een Chroom & Vlammen - staat er vol mee.

Ieder zijn meuk, zeg ik maar. :wink:

24 jul 2006 6:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende